OSM: Het café

Praat over alles in het leven, sport, dagelijkse thema's, multimedia en meer.

191 Topics 16.2k Posts
  • Thuisbezorg/Justeat/Overige afhaal

    41
    0 Votes
    41 Posts
    2k Views

    @dominicm_nl Vind die spicy italian van Papa John met extra bacon ook wel lekker. Ook goeie knoflooksaus daar

  • 1 April

    Locked
    23
    0 Votes
    23 Posts
    2k Views

    Ik doe mee...

    8 April

    Topic gesloten tot volgend jaar 1 april....

  • This topic is deleted!

    1
    0 Votes
    1 Posts
    8 Views
    No one has replied
  • 0 Votes
    36 Posts
    2k Views
  • Het Grote RTL verkiezingsdebat livetopic!

    23
    2 Votes
    23 Posts
    1k Views

    @dasfenêtre_nl

    Je bedoelt eigenlijk Yasser Feras *of iets wat er op lijkt.
    Jesse Klaver is net als jouw managernaam niet de naam die in je geboorteakte staat..

    Zelf heb ik het opgenomen en alleen het eerste gedeelte gezien , die Rob Jetten is eigenlijk nog veel enger en gevaarlijker.
    Dijkhof staat er eerder bij om de VVD voor lul te zetten en moest een hoop slikken.

    Marijnessen moet je op een hele andere manier 'serieus nemen' maar niet d.m.v. haar idealen.

    Het gevaar zat hem wederom in het gedraai met cijfers (97% v.d wetenschappers blijken er uiteindelijk maar 49 o.i.d. te zijn, exacte cijfers moet ik dalijk op terugkomen.)
    Dit komt voor uit : er zijn een paar duizend wetenschappers aangeschreven, hier hebben er een paar 100 antwoord op gegeven waarvan slechts een kleinhonderdtal inhoudelijk.
    Hiervan gaf een deel aan niets te kunnen met de aangeleverde stukken en waren er 4 wetenschappers het er totaal niet mee eens.

    Staaltje excelmanagement...

    Daarbij het simpele feit wat vaker is benoemd : Zolang India,China,Rusland,USA e.d. doorblijven gaan heeft hetgeen wat Nederland doet 0,000017% nut. Wij gaan niet al ons geld hieraan verspillen en Nederland in een recessie douwen hiervoor.

    Daarbij heeft Job Retten aardig wat fake nieuws verspreid tijdens dit debat echt walgelijk, het is te hopen dat hij op zn elektrische fiets door een windvlaag word gegrepen en zo onder een zwaar vervuilende 10 tonner terecht komt.

  • WIDM 2019

    80
    1 Votes
    80 Posts
    6k Views

    En toch Merel..voor het eerst in jaren dat ik in het begin weer goed heb wie het is geworden..alleen tijdens het spelverloop haar niet meer verdacht vond.

    Vanavond even de uitzending terugkijken (heb niet kunnen kijken zaterdag).

    Volgend jaar maar wat meer animo hier voor een poule, nu was ik de winnaar en verliezer van de poule tegelijk..

  • OSM Prijzenleague?

    55
    2 Votes
    55 Posts
    5k Views

    Dit topic mag gesloten worden neem ik aan?

  • Primera División

    Locked
    50
    0 Votes
    50 Posts
    4k Views

    Inmiddels zitten we op de 3e pagina van dit topic en er is nauwelijks gesproken over voetbal. 😂

  • Nieuwe Moderator

    85
    1 Votes
    85 Posts
    6k Views

    @scheeftand_nl

    Ach het kapsel van Joval (bokser voor de jongere lezers) vroeger kan niemand tegenop..

    De enige bij wie het stond was Abel Xavier .

  • Plaatjesmarkt

    22
    0 Votes
    22 Posts
    6k Views

    De plaatjesmarkt, waar is de tijd 🙂

  • Superbowl

    6
    0 Votes
    6 Posts
    538 Views

    Iemand heeft slecht geslapen 👀 👆

  • Gelukkig nieuwjaar

    Moved
    25
    4 Votes
    25 Posts
    2k Views

    @oioihillegom_nl said in Gelukkig nieuwjaar:

    Er waren in verleden echt gasten die er een wedstrijd van maakte Pro team dus laat Scheeftand met rust.

    kijk even naar jezelf. is al 10 januari toen je gaat lopen reageren, zit je toch iets dwars dat je niet de eerste was of wat?

    LOL ik lees dit nu pas

  • Stilte van één week

    34
    1 Votes
    34 Posts
    3k Views

    @scheeftand_nl said in Stilte van één week:

    @yassin-mansousri_nl said in Stilte van één week:

    @furrax_nl We moeten maar een deal met Game Basics. voor elke 20 berichten in het forum Het café 1 Bosscoins😂 en dat elke week😂
    stel je stuurt 100 berichten, dan heb je 5 bc erbij😁 😁

    Jaja hm-hm, voor elke 20 berichten 1 bosscoins. Dus stel 100 berichten, dan krijg je dus 5 bosscoins. Jaja. Zo. Want 100 ÷ 20 is natuurlijk 5. Thanks voor je extra toelichting in het voorbeeld! Ik had het anders echt niet begrepen.

    We weten allemaal dat je zwakbegaafd bent. Erg vriendelijk van Yassin om ook aan de minder ontwikkelde personen te denken

  • Feesten & Festivals

    24
    1 Votes
    24 Posts
    3k Views

    Leuke line up Roy per zaal, wie zijn je favorieten?

  • OSM WK Darts Poule

    53
    1 Votes
    53 Posts
    5k Views

    Ohh eindstand al gegeven😂

  • Bundesliga

    Locked Moved
    57
    0 Votes
    57 Posts
    9k Views

    @bankai-ichigo_nl said in Bundesliga:

    De Bundesliga is voor mij toch één van de aantrekkelijkste competities ter wereld, zeker nu de hegemonie van Bayern wellicht wordt doorbroken. Daarom verrast het mij wel dat deze thread so dood oogt.

    Ik als Borussia Dortmund-fan vond het jammer, dat Peter Bosz geen doorslaand succes is geworden, maar wellicht kan hij bij Bayer Leverkusen wel een leuk elftal voor de lange termijn samenstellen.

    Laat het ons hopen dat het voor een keer eens niet Bayern wordt.
    Dortmund gun ik het zeker, maar een club als Gladbach zou pas echt mooi zijn.

  • Scorito: OSM Vuelta Poule

    7
    0 Votes
    7 Posts
    1k Views

    Gefeliciteerd @PowerShot-Stef_NL en de rest van de top3!

    0_1537203219926_e1fb1b06-3ad1-4699-9355-fea58e4efc0a-image.png

    Binnenkort krijgen jullie een eervolle vermelding op de Golden Glory crewpage.

  • Games

    18
    0 Votes
    18 Posts
    2k Views

    @furrax_nl said in Games:

    Speel je geen Fifa Erwin?

    Ik heb wel Fifa 18 voor de Xbox, maar speel het al niet meer. Heb The Journey uitgespeeld en was eigenlijk van plan om een carrière te gaan doen, maar ben daar nooit aan toegekomen. Op een gegeven moment ben ik andere games gaan spelen.

  • Scorito: OSM Eredivisie 2018/2019

    10
    0 Votes
    10 Posts
    2k Views

    A touch of magic/Urukwai

    Ben wel geen superkenner van het Nederlandse voetbal; 😛

  • Le tour de France 2018

    4
    0 Votes
    4 Posts
    652 Views

    @scheeftand_nl

    De doping is hier uitgewerkt.