IMPORTANT - DE RESPECTAT ! ! !


  • Romanian Moderator

         BUN VENIT PE FORUMURILE COMUNITĂȚII ROMÂNEȘTI   
    

    Vă rugăm să utilizați în mod regulat acest forum! Rețineți că există reguli și că trebuie să le cunoașteți și să le respectați înainte de a le posta. Acest lucru pentru a garanta o coexistență civilă respectoasă.

    REGULI GENERALE
    

    ⚠ Toate postările și subiectele trebuiesc să fie NUMAI în limba română.
    ⚠ Încercați să limitați utilizarea emoticoanelor
    ⚠ Evitarea limbajului vulgar, în orice situație. Orice formă de hărțuire sau nerespectare față de alți manageri nu va fi tolerată, precum și observații deranjante sau discriminare referitoare la sex, vârstă, diversitate, preferințe sexuale, convingerile religioase, etnia, naționalitatea sau rasa fiecărei persoane
    ⚠ Spam-ul, majusculele în exces sau astfel de lucruri nu sunt acceptate și vor fi sancționate cu o interdicție imediată de la forum.
    ⚠ Trolling-ul nu este permis, în cazul în care este polemic, acuzător, irelevant sau exprimat cu post-off topic cu singurul scop de a provoca o reacție puternică de la alți utilizatori sau de a compromite cursul normal al discuțiilor.
    Același lucru este valabil și pentru criticile publice non-constructive cu privire la activitatea și / sau evaluările moderatorilor, personalului staff sau a GameBasics.
    ⚠ Nu promovați site-urile concurente.

    ⚠ SIGURANȚA CONTULUI OSM
    

    O regulă fundamentală de reținut este: nu dați niciodată parola nimănui.

    Unele persoane pot încerca să obțină parole prin a se prezenta drept personal OSM sau personal Gamebasics, dar în nici-un caz personalul OSM sau Gamebasics nu vă va cere parola vreodată!

    Nu trebuie să utilizați niciodată informațiile de conectare OSM (nume de utilizator și parolă) pe orice alt site decât site-ul oficial OSM. Dacă alegeți să faceți acest lucru, veți fi singurul responsabil pentru pierderea contului dvs, și nu vă vom putea ajuta.

    Dacă primiți vreodată un mesaj privat de la o persoană anonimă care solicită parola dvs, vă rugăm să raportați imediat personalul OSM. Puteți recunoaște membrii personalului OSM scriind chiar sub numele lor de utilizator de pe profilul lor sau sub avatarele lor de pe forum.

    Echipa OSM România
    RO.support@onlinesoccermanager.com


  • Romanian Moderator

    CUM SĂ ACȚIONAȚI
    

    ♦ Când faci o întrebare:

    În primul rând, încercați să căutați paginile anterioare din secțiunea formului în care postați, există șansa să găsiți răspunsurile la întrebările dvs chiar acolo, postate deja de alți manageri.
    Înainte de a deschide un nou subiect pe forum, asigurați-vă că utilizați mai întâi facilitatea de căutare. Probabil aveți deja răspunsul la întrebare din subiectele create de alți utilizatori.
    Dacă ați epuizat aceste posibilități și încă nu aveți un răspuns, atunci:
    (a) Creați un subiect nou
    (b) Oferiți-i un titlu semnificativ - Începeți titlul subiectului cu: [Ajutor].
    (c) Postează nelămurirea - nu-ți face griji cu privire la ortografia sau alte lucruri de genul acesta - nu este un examen în limba română :). Atâta timp cât adresați clar întrebarea, pentru noi este suficient.
    (d) Întrebarea dvs. trebuie să fie în limba ronână - dacă nu este, va fi închisă.
    (e) Așteptați un răspuns.
    ♦ Când raportați o eroare:

    Înainte de a deschide un nou subiect pe forum, asigurați-vă că verificați toate subiectele deschise, probabil bug-ul pe care urmează să-l raportați a fost deja raportat de altcineva.

    • În cazul în care nu găsiți subiecte similare cu bug-ul pe care doriți să-l raportați, puteți deschide unul nou cu un titlu simplu care se potrivește cu contextul de bug - Începeți titlul subiectului cu: [Bug].
      Introduceți cât mai multe informații, încercați să fiți conciși și preciși când raportați o eroare și nu uitați să umpleți șablonul (vezi mai jos).
      Încearcați să fiți disponibili pentru a răspunde întrebărilor ulterioare venite de la membrii Staff OSM.

      Șablon de completat, atunci când raportați un BUG:
      

    În acest moment, avem 5 versiuni diferite prin care utilizatorii se pot conecta la OSM:

    Website (PC sau dispozitiv mobil)
    Facebook
    Aplicația Android
    Aplicația iOS (iPhone)
    Aplicația iOS (iPad)
    🔸 Toate erorile trebuiesc raportate folosind următoarele instrucțiuni de bază.

    Login: (numele de logare pe OSM)
    Contul: (Slot1, Slot2, Slot3, Slot4)
    Numărul ligii: (nu este obligatorie dacă nu știți cum să o găsiți)
    Data și ora bug-ului: (Aceasta ar trebui să fie cât mai exactă, pentru a ajuta staff-ul să verifice jurnalele de eroare)
    Platformă: (Website PC / Mobile, Facebook, App pentru Android, App pentru iPhone, App pentru iPad) ***
    Imagini de ecran: (Printscreen cu eroarea și să se găsească și data în imagine)
    Descriere pas cu pas: (Ideal este să descrieți toți pașii atunci când ați descoperit eroarea)

    *** Pentru erorile legate de website-ul complet și de versiunile Facebook, vă rugăm să adăugați:
    Browser:

    *** Pentru erorile legate de versiunile aplicațiilor Android și iOS, adăugați:
    Versiunea aplicației:
    Marcă / dispozitiv de tip:
    Versiunea sistemului de operare:


Locked