Kanarifuglene: [KL] League
-
-
@wooper_NL
Dank je trouwens voor het bijhouden van de standen
Ik denk dat het bij de laatste stand trouwens 2x dezelfde kl4 staat ipv kl3 en kl4 -
@Yassin-Mansousri_NL
Dat verklaart een hoop! Dank je wel voor de toelichting -
@wooper_NL Je hebt de tussenstand van ronde 9 bij KL4 gelaten
-
Ik zal straks kijken
-
-
-
Hey alle speel nu in kl2 en heb West ham United gaat ver beneden maat. Terwijl ik zelfde taktiek gebruik waar ik normaal gesproken veel mee win. Heb meer het idee dat als je in de flow van verliezen zit dat je daar ook bijna niet uit gaat komen. Ook al heeft tegenstander rood gekregen dan hebben ze nog meer kansen of score als nog terwijl ze met 10 man staan. Hebben jullie dat idee ook..... Ik hoop dat het kwartje snel is mij kant op gaat vallen. Verder succes alle nog.
-
@Donkerblauw_NL hey man. Eenmaal je teammoraal niet goed meer is, dan is het heel moeilijk. Misschien eens heel defensief proberen spelen zodat je toch een paar matchen gelijk speelt of wint.
-
@wooper_NL ja heb het 1 en ander aangepast. Wel leuk om dan te kijken of je hier dan weer uit kan komen. Competitie is nog lang
-
Hier heb je manager 'chrysler 82' die begin dit seizoen een vriendschappelijke wedstrijd tegen mij heeft gespeeld in KL4.
-
Hier heb je manager 'BooGy_WooGy' die zonet een vriendschappelijke wedstrijd tegen mij heeft gespeeld in KL4.
Aangezien dit weekend het event loopt dat spelers enorm veel trainen tijdens vriendschappelijke wedstrijden vind ik persoonlijk dat de strafpunten ook verdubbeld mogen worden. Hier haalt deze manager enorm veel profijt uit tov de strafpunten die hij krijgt. -
-
-
-
-
De tussenstanden na speelronde 23
-
-
Kan iemand verklaren waarom Genk tweede staat op de sheet? Genk (DS1) heeft plaats 2 in de competitie, terwijl Sint Truiden (DS7) 3e staat en Mechelen (DS13)6e staat.
Kan iemand uitleggen waarom een DS1 die onder zijn doel staat, zo hoog staat op de sheet t.o.v. andere teams?
-
@PíoPíoUDLP_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
Kan iemand verklaren waarom Genk tweede staat op de sheet? Genk (DS1) heeft plaats 2 in de competitie, terwijl Sint Truiden (DS7) 3e staat en Mechelen (DS13)6e staat.
Kan iemand uitleggen waarom een DS1 die onder zijn doel staat, zo hoog staat op de sheet t.o.v. andere teams?
Ik zal dit morgen bekijken. Het kan zijn dat er een foutje gebeurt is.