Kanarifuglene: [KL] League
-
-
Het laatste seizoen van de KL competitie is bijna ten einde. Schrijf je nu in voor het eerste seizoen in 2020!
OPGELET er zijn een aantal aanpassingen.
Ontslag nemen uit een competitie zonder geldige reden = geen volgende deelname meer!
Omdat de KL competitie een jaar evenement is, willen wij de spelers belonen die op de jaarranking de top 3 bezettten.
Plaats1- 2350 BC
Plaats2 - 1125 BC
Plaats 3 - 525 BC
-
@wooper_NL kan die rangschikking in KL4 eens nagekeken worden want daar kloppen toch een paar dingen niet. Bijvoorbeeld Mechelen heeft 2055 punten maar de laatste wedstrijd van het seizoen verliezen ze waardoor ze 2 plaatsen achteruit zakken maar toch blijven ze 2055 punten behouden?
-
@Jonathanissen_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
@wooper_NL kan die rangschikking in KL4 eens nagekeken worden want daar kloppen toch een paar dingen niet. Bijvoorbeeld Mechelen heeft 2055 punten maar de laatste wedstrijd van het seizoen verliezen ze waardoor ze 2 plaatsen achteruit zakken maar toch blijven ze 2055 punten behouden?
Inderdaad, ik heb het aangepast en verder nagekeken.
-
-
-
-
-
De tussenstanden na speelronde 40
-
-
De einstanden!
Proficiat Desteeluitwehl met het kampioenschap en sheetwinst!
Proficiat aan powershot stef met het winnen van de jaarranking. (yassin zal de jaarranking een dezer dagen posten)Ik wil iedereen bedanken voor de deelname aan de KL league. Nu even een welverdiende pauze voor iedereen.
Zalige kerst, gelukkig nieuwjaar en ik zie jullie opnieuw in 2020!
Vergeet je dus zeker niet in te schrijven voor de eerste KL ronde die op 7 januari start!
-
alle prijzen naar GF netjes jongens.
Ik heb met hangen en wurgen mezelf dit seizoen er weten in te houden.
Dave Jansen is uitgeblust lijkt wel of ik niet meer mee kan komen met de grote jongen.De tijd en wil om het nog op te brengen is soms ver te zoeken maar heb gemerkt dat op deze manier meekomen niet meer te doen is.
Wilburt gefeliciteerd met de sheet winst en het kampioenschap
Kevin jij met de beker en waarschijnlijk de beste prestatie is die van Stef die over het hele jaar heeft laten zien constant een hoog niveau te kunnen halen.
sterk Stef en daarbij ook respect voor de jongen die het net niet gered hebben.Denk aan de jongens van KL, Mike en William ook erg goed gespeeld het hele jaar lang
tot volgend jaar hopelijk kan ik mijn drive wat terug vinden en meedoen zoals vroeger voor de prijzen
-
Kanarifuglene League 2019 Ten Einde! Jaarranking compleet!!!
-
@Yassin-Mansousri_NL Bedankt voor de eindstand, maar ik heet toch echt Stef en geen Shef
-
@PowerShot-Stef_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
@Yassin-Mansousri_NL Bedankt voor de eindstand, maar ik heet toch echt Stef en geen Shef
Oepsss sorry
Dat stond zo het hele jaar -
@Yassin-Mansousri_NL Weet ik...
-
@Tygo-Vande-Putte_NL said in Inschrijftopic: Kanarifuglene league - seizoen 1 - 2020:
@Yassin-Mansousri_NL Ik kan toch niets zetten in iemand anders zijn bericht?
Ik beantwoord jouw vraag hier.
Je Moet dat hele bericht eerste kopiëren. -
Kleine update
We zijn bijna 2020, daarom even de uitleg over een aantal aanpassingen in de KL League.
-
Dit jaar zullen er voor het eerst BC uitgedeeld worden aan de winnaar.
De top 3 op de jaarranking krijgen: 1e plaats: 6250 BC, 2e plaats: 2350 BC en de derde plaats 1125 BC. -
Dit jaar zal er ook strenger opgetreden worden tegen spelers die ontslag nemen in een competitie. Deze spelers mogen niet meer deelnemen aan de volgende KL leagues.
-
De top 32 van de jaarranking zal een uitnodiging krijgen om mee te doen aan het eindejaarstoernooi. Deze zal gespeeld worden in de Champions League competitie. Meer details mag je verwachten in de loop van januari.
-
-
Hoe speel je eigenlijk wedstrijden?
-
@Tygo-Vande-Putte_NL Er wordt een competitie aangemaakt zoals jij ook aan het spelen bent. Zorg wel dat je 7 januari een slot vrij hebt voor de Kanarifuglene League.
En voor 13 januari ook omdat je aan de NK wilt meedoen.(Zeg ik maar als ik toch dit post maak).
Maar even voor jou moet je rekening houden met het volgende:Trainingskampen kunnen niet.
Timers afronden met bosscoins kan ook niet. Dat zijn bijvoorbeeld de trainingen die je geeft, je moet 8 uur wachten. Hier kan je het NIET direct met BC afronden.
Clubkas compenstatie kan ook niet. Dat is bijvoorbeeld de spelers die je koopt. Je ziet ineens een speler waar je 10 miljoen te kort hebt, met bosscoins deze speler toch kopen gaat niet.Vooral de laatste 2 is om Pay2Win te voorkomen. Niet iedereen zal bijvoorbeeld 100 euro geven voor extra bc.
Bosscoins maken het verschil, hoe meer je hebt. Hoe groter de kans is op een mooi seizoen.