Formule 1
-
Na de eerste testweek kan voorzichtig geconcludeerd worden dat de betrouwbaarheid in orde is bij topteams als Mercedes, Red Bull Racing en Scuderia Ferrari.
-
@dasfenêtre_nl jah dat zeker ben benieuwd welke wagen max straks mee neemt naar melborne
-
Gasly begint ook de Red Bull steeds beter aan te voelen. Vandaag een snelle tijd neergezet
-
@pondboy_nl Ben vooral benieuwd waar de "Ricciardo voor Wereldkampioen in 2019 met Renault" mensen nu zijn
-
Vandaag waren er de eerste problemen voor Mercedes. Goed om te zien dat Red Bull Racing tot dusver probleemvrij is.
-
@thunderbolt-zeke_nl said in Formule 1:
@pondboy_nl Ben vooral benieuwd waar de "Ricciardo voor Wereldkampioen in 2019 met Renault" mensen nu zijn
Renault coureurs 10e Ricciardo en Hulkenberg 13
-
Spijtig genoeg heeft Pierre Gasly zojuist kennis gemaakt met de bandenstapel. Hij komt vanmiddag niet meer in actie.
-
Spijtig van de versnellingsbakproblemen bij Red Bull Racing op de laatste testdag. Voor mijn gevoel zijn Mercedes en Scuderia Ferrari net iets verder in de ontwikkeling van hun bolide.
-
Het aftellen is nu echt begonnen. Wat verwachten we van de GP Australië?
-
Ik hoop op een mooie strijd van iedereen
-
Zojuist lees ik dat wedstrijdleider Charlie Whiting plots is overleden.
-
@dasfenêtre_nl Veel te jong, 66 is veel en veel te jong. Kan er helaas niks aan doen / veranderen
-
Jeetje, heftig. 66 is inderdaad veel te jong
-
Iemand interesse in de F1 Scorito? Wij zijn bij GG nu met z'n 4 a 5. dus nog niet echt genoeg man voor een leuke subpoule.
-
Dan mag je er binnenkort iemand aan toevoegen.
-
This post is deleted!
-
Toch al opeens een aantal deelnemers (waarvan sommigen zich nog moeten aanmelden):
1 killingspread
2 Butthead007
3 Vertrigo
4 EstorilAzi
5 unleashed696
6 keestoet
7 Aurelie Melis
8 medard sonneville
9 FerryFR010
10 PowerShot Stef
11 koirac
12 Dasfenêtre
13 MartijnFCUitnodigingslink:
https://scorito.dk/EXQWHYZ -
Is dit spel gratis, aangezien het voorspellen van de Eredivisie geld kost.
-
Dat is al een aardig deelnemersveld, @EstorilAzi_NL!
Helaas is geen enkel spel meer gratis bij Scorito. Volgens mij kost deelname aan alleen de F1-poule € 3,99, @Patje1AFCA_NL.
-
@dasfenêtre_nl Oké, thanks voor het antwoord.
Voor wanneer moet ik mezelf opgeven?