Zoekt crew / nieuwe leden
-
Bij TOT is nog plek heren Check post van Jeroen hierboven
-
@j-mourinho-ned_nl ik ben rudi,57 jaar uit belgie,speel bijna 3 jaar osm nu,ranglijst nu 1513,noch nooit crew gehad en heb ervaring ,doch wil eens met crew spelen en bijleren,jullie crew ziet er tof geheel uit en ook belgische leden ,tof geheel .mvg rudi verzonden door mijn vriend dit bericht
manegernaam is rudiclaeys
-
Al het derde account waarmee jij op deze pagina post.
-
Eeklo en rudiclaeys o.a.
-
@furrax_nl rudiclaeys van mij,atletiekboys van mijn vriendt,eekloboys moet weg zijn normaal,ik verwijderd maand geleden ,maar krijg het niet heel weg,uit mijn programma,weet jij dit om defenitief te verwijderen aub
-
@Furrax_NL snap je het nu eindelijk?
-
@mikevanderhilst_nl Had het al door toen hij met dat Eeklo account postte.
-
eeklo verwijderd,zelf gevonden zonder hulp die ik vroeg ,account bestond toen ze mijn account hebben gestolen en verwijderd,toen teruggekregen via jullie waardoor mijn dank,andere was verwijderd gedeeltelijk door mij ,kreeg ik niet volledig weg en is nu eindelijk volledig vernietigd,ik ken ook wel de spelregels na bijna 3 jaar osm te spelen . mvg
-
Crew 8 is op zoek naar 1 manager om aan de max. van 24 leden te raken.
We spelen na de huidige crew competitie in een soort A en B-reeks. Wie hier voor te vinden is mag mij of @crimsontide_NL een PM sturen en dan zullen we het overleggen. -
Hallo, even een vraag.
Waarom wel of niet aansluiten bij een crew en wat word er dan van me verwacht?
-
Maakt het spelletje leuker, maar alleen als je ook daadwerkelijk actief wilt zijn binnen de crew. Het hangt er vanaf wat je zelf zoekt; wil je graag het forum benutten dan zijn er crews die dat als vereiste hebben. Wil je perse hoog op de ranking staan, dan mag jij jezelf een puntenslet noemen en een crew joinen die geilt op jouw puntjes
Doen als je zelf er graag wat van wilt maken, niet doen als je er toch geen energie in steekt.
-
zoek noch steeds crew,iemand intrese aub !!
-
De crew 'The OSM Masters' wil graag een aparte competitie starten! Daarin willen we graag spelers de kans geven om tegen even goede spelers te spelen op OSM. Wil je meedoen dan moet aan één van de volgende voorwaarden voldaan worden:
-Minimaal 4000 managerpunten
-Zit je in een crew dan heeft de crew een gemiddelde van 70000 managerpunten
-In de competitie mag maximaal 3 spelers van een crew deelnemen
-Het crewlevel moet debutanten, trainers of vedetten zijnDaarnaast mag je uit de onderstaande competities kiezen in welke competitie je wilt spelen:
-Nederland (maximaal 18 spelers)
-Engeland (maximaal 20 spelers)
-Duitsland (maximaal 18 spelers)
-Spanje (maximaal 20 spelers)
-Italië (maximaal 20 spelers)Dus wil je meedoen? Zet in de reactie hoeveel managerpunten je hebt, of je in een crew zit (welke crew) en in welke competitie je graag wilt spelen.
-
@alfonzso_nl192 said in Zoekt crew / nieuwe leden:
Crew 8 is op zoek naar 1 manager om aan de max. van 24 leden te raken.
We spelen na de huidige crew competitie in een soort A en B-reeks. Wie hier voor te vinden is mag mij of @crimsontide_NL een PM sturen en dan zullen we het overleggen.er is weer een plekje vrij, want Crimsontide zien we niet meer terug
-
feit dat niemand reageert @Rudiclaeys_NL zou al iets moeten zeggen toch... Wellicht toch ff met een ander account proberen te posten of misschien de spellingscontrole check er een keer over heen laten gaan.. Kan ook eventueel helpen... #weetnunietmeerwatjejuisteaccountissorry
-
Dit topic werkt toch niet meer sinds de nieuwe fora er is. Alleen beseffen de staffleden & moderators dat niet.
-
Heb sowieso het idee alsof dit allemaal langzaam aan het afsterven is.
-
Iemand interesse om als gast mee te spelen in onze crewcompetitie?
Crew: Same Vision
Land: Argentijnse 2e klasse, 24 ploegen
Voorbereidingsdag 3
Graag actieve manager(s), er zijn nog 2 ploegen vrijIndien interesse is er kans om tot de crew te treden, mits goede prestaties
Grtz -
The Special Ones NL is opzoek naar nieuwe leden.
TSO NL is een crew waar verbinding, passie en competitiviteit als kernwaarde dienen.
In deze combinatie ligt onze kracht.
Wij willen sterker en beter zijn dan de rest, en zo snel mogelijk naar de top.
Spreekt dit jou aan twijfel dan niet en stuur een PB naar J.Mourinho.NED met daarin een korte introductie over jezelf en jou ervaring als manager op osm.( Graag via de OSM website en niet via het forum )
-
Hi all. I'm manager from international osm version and I'm looking for a crew for upcoming crew battles. I have played around 50 battles in osm international so I have enough experience for it. I can speak only on English. If anyone interested please send me PM.