SKHF Café
-
@dominicm_nl Bij Flat Iron kun je niet reserveren kutje
-
Niet meer dat ik me kan herinneren..enkel de amateurclubs uit regio rijnmond die ik daar tegenkwam in verschillende jaren..
Zelf bij Overmaas & Rijsoord gezeten..Overmaas is op sterven na dood..Rijsoord was een 'enge' club..allemaal nat achter de ellebogen.
@Kagchelland_NL Dus geen kampioenschap dit jaar? Waarom heb je dan ook je profiel afgeschermd op voetbal.nl?
@DominicM_NL Was het het wachten waard? Anders bij een paki een heerlijke chicken/lamb Vindaloo/Tinadaloo nuttigen is ook niet vervelend, althans niet op het moment zelf..dag erna is een ander verhaal op het toilet.
-
@l-r-van-kessel_nl Hoe zet ik dat uit dan?
-
@l-r-van-kessel_nl we hebben niet gewacht natuurlijk
-
Via instellingen van de app (voetbal.nl app)
Zie alleen : Appie, Sven, Cedric, Jeffrey, Jordy, Mike, Sam, Najih,Jaime en Faruk ...en nog meer afgeschermde spelers en nog veel meer gastspelers..Zo te zien hebben jullie wel aardig wat monsteroverwinningen geboekt.
-
@l-r-van-kessel_nl said in SKHF Café:
Niet meer dat ik me kan herinneren..enkel de amateurclubs uit regio rijnmond die ik daar tegenkwam in verschillende jaren..
Zelf bij Overmaas & Rijsoord gezeten..Overmaas is op sterven na dood..Rijsoord was een 'enge' club..allemaal nat achter de ellebogen.
@Kagchelland_NL Dus geen kampioenschap dit jaar? Waarom heb je dan ook je profiel afgeschermd op voetbal.nl?
@DominicM_NL Was het het wachten waard? Anders bij een paki een heerlijke chicken/lamb Vindaloo/Tinadaloo nuttigen is ook niet vervelend, althans niet op het moment zelf..dag erna is een ander verhaal op het toilet.
Beiden clubs zeggen mij ook compleet niks. Spartaan 20 ook weleens tegen gespeeld, Alexandria 66 ook een zeldzame keer. De rest niet. AFC uit dat rijtje verbaast me dan weer een beetje.
Overmaas is een van de zovelen die bijna omvalt. Hier in Amsterdam, Fortius, Blauw Wit enzo.
Zeeburgia heeft ook echt gekke jaren gehad. Het hoofd jeugdopleidingen werd ervan beschuldigd moeders te neuken en vervolgens de kinderen in een hoger elftal te zetten. De voorzitter wilde toen van hem af, vond ook dat hij teveel invloed had en van de club teveel een handelshuis had gemaakt. Ieder jaar gingen 200 vd 600 jeugdspelers weer weg. Hij wilde er weer een echte vereniging van maken. Uiteindelijk is de voorzitter weggejaagd en zit de Hoofd Jeugdleiding er nog steeds. Op de plek van de voorzitter zit inmiddels een vrouw die CEO is geweest van grote bedrijven. Uiteindelijk is het allemaal wel beter geweest. Vroeger was het echt rotzooi, tegenstanders lachten echt om onze bouwval. Het was een soort de Kuip, nu is het meer Manchester City
-
Dat verhaal van die voorzitter ken ik ook, ach die moeders hadden het beste voor met hun kind en zijn oud genoeg om de gevolgen in te schatten.
Blauw Wit kan ik me ook nog wel iets van herinneren..We hadden ook nog een paar clubjes uit de regio Den Haag maar geen idee meer welke los van Ado zelf..
Ten tijden bij Rijsoord speelde we trouwens in Zeeland & Brabant, Limburg Gelderland..Vooral die ritten naar Zeeland waren drama.
-
@l-r-van-kessel_nl Ik geloof sws niet dat kinderen om die reden hoger geplaatst werden. Geloof best dat ie een paar moeders heeft gepakt hoor. Genoeg gewillige moeders die dat doen. Maar dit is meer jaloezie van ouders die er niet tegen konden dat hun kind in een laag elftal werden geplaatst of niet eens werden aangenomen.
Ik ben nooit in Zeeland geweest. Weet nu wel dat JVOZ daar nu goed is. Best interessante mooie club. Heeft ook alleen maar jeugd en puur gericht op opleiden. Verder in Nederland overal wel zo'n beetje geweest.
-
Iedereen hier nog een goed Pasen gehad, eieren gevonden en/of bevrucht?
Het was een weer niet normaal!
-
This post is deleted!
-
@l-r-van-kessel_nl said in SKHF Café:
Iedereen hier nog een goed Pasen gehad, eieren gevonden en/of bevrucht?
Het was een weer niet normaal!
Eieren bevrucht???
-
Verbannen tot 16 mei! Wat een rust!
-
@furrax_nl Alweer?!!!!!!!!!
-
Hij verdient echt een award
-
Topscoorders titel op het gebied van FB's staat hij dit seizoen wel bovenaan.
Sterker nog, ik vraag me af of er andere managers zijn die een fb hebben gehad dit jaar..
-
@l-r-van-kessel_nl Ik had na 2.5 jaar geen ban plots wel een ban... Maarja, hier kan je niet zoveel verkeerd meer doen. Enkel Scheeftand maar die is al verkeerd op zichzelf.
-
het is mei en ik draag handschoenen wat is deze
-
Jij bent verkeerd.
-
@l-r-van-kessel_nl Vroeger ontving ik iedere maand wel een forumbannetje.
Dit blijft toch wel de prachtigste
"De volgende post op het forum van 06-03-2010 21:05:55: "When I first met you, my thoughts was a trip, you look so good, i'd suck on your daddy's dick"". -
@dominicm_nl ik ook. Van mij mag het weer 4 maanden niet regenen deze zomer