OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17)
-
@xch13fxx_nl Dat is een beetje het verhaal van deze battle als ik het allemaal een beetje terugkijk.
Volgens mij is het nu wel gespeeld. Gefeliciteerd jongens. Puik gedaan.
-
@santheman11_nl deze battle is zeer zeker niet gewonnen door geluk!!
-
@bolabranca_nl67 hoogmoed super goed!!!
-
@stannleyy_nl Als je wint is het altijd terecht. Ik bedoel alleen te zeggen dat waar het tegen jullie grote broertje mee zat, zat het hier tegen. Tenminste als ik zo de wedstrijden een beetje terug kijk. Maar nogmaals gefeliciteerd.
-
Puik gedaan van OSP om tegen iedereens verwachting in de finale te halen! Echter kunnen jullie je daar gaan opmaken voor een LFS wat nu al weken lang zit te wachten om eindelijk weer los te gaan. Het zal zeker geen makkelijke strijd worden, maar LFS gaat laten zien dat het gewoon mogelijk is om dezelfde tegenstander 2x in het toernooi te verslaan!
-
Tussenstand Imperium - OSM Striker Pro Squad na 21/22:
-
Gefeliciteerd OSP, knappe prestatie!
-
Toppers!!!
Veel succes tegen LFS :fingers_crossed:
-
Keurig gedaan OSP, klasse! :clap_tone2:
-
@stannleyy_nl gefeliciteerd OSP en Stanleyy in dat geval
-
@glennevire_nl said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
@stannleyy_nl gefeliciteerd OSP en Stanleyy in dat geval
OSP en Stannleyy? Bedankt voor de persoonlijk felicitatie maar we hebben het als team gedaan haha
-
Wij OSP zullen laten zien waar wij toe instaat kunnen zijn!! Wij hebben zin in de Finale!! LFS ik wil jullie alvast suc6 wensen voor de Finale. Dat dit een prachtige finale mag worden en op de laatste dag beslist mag worden ( in ons voordeel )
-
Eindstand Imperium - OSM Striker Pro Squad:
OSP gefeliciteerd met de overwinning en de daarbij behorende finaleplaats!
-
Score bevestigd
Bedankt Imperium voor deze spannende battle! Dat was echt niet gemakkelijk.
Het was een zeer groot plezier om te spelen tegen goede managers als jullie. OSP heeft in deze battle veel geleerd.
Bedankt ook Sanderjep voor de professionele verzorging van de sheet!Ik hoop jullie later weer zien op het veld!
-
Netjes gedaan hoor OSP!! Knappe overwinning :thumbsup_tone1:
-
@dammy111_nl
Gefeliciteerd OSP, het was zeker een spannende battle. We zullen elkaar ongetwijfeld nog eens tegenkomen. Wij houden wel van revanche.
Succes in de finale! -
@maricja_nl said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
Netjes gedaan hoor OSP!! Knappe overwinning :thumbsup_tone1:
-
Gefeliciteerd nog mannen, goed gespeeld.
-
Maak jullie borst maar nat LFS! Ik root voor de underdog /OSP. Veel plezier en succes in finale LFS en OSP!
-
@stannleyy_nl Uhm, jawel...
Maar ook sterk gespeeld, bravo. Succes in de finale.