(Ex-)crewleden op crewforum

• Beste crews,

Met de invoering van het huidige forum is er het een en ander verandert aan het interne forum voor crews. Crews hebben sindsdien een eigen forum, waar enkel crewleden toegang tot hebben. Op dit moment is echter het probleem dat managers die een crew verlaten toegang blijven behouden tot het crewforum van hun voormalige crew. Bij deze informeren we jullie hierover en geven we tevens de mogelijkheid om dergelijke gevallen aan ons door te geven. Dit doe je door volgende regels te kopiëren en in te vullen:

Managernaam ex-crewlid:
    Crewnaam:

Aan de andere kant kan het ook voorkomen dat nieuwe crewleden niet automatisch worden toegevoegd aan het crewforum van de crew. Deze nieuwe crewleden kunnen door ons handmatig worden toegevoegd. Ook hiervoor hebben wij de managernaam van het nieuwe crewlid en de naam van de crew nodig.

Dit topic is enkel bedoeld om dergelijke gevallen te melden, wij zorgen er dan voor dat de ex-crewleden worden verwijderd of nieuwe crewleden worden toegevoegd. Het is dus niet de bedoeling dat hier over dergelijke zaken wordt gediscussieerd.

• Moderator NL

@Alfonzso_NL192 @A-touch-of-magic_NL

Degene die ik had doorgegeven zouden inmiddels toegang moeten hebben tot jullie crewforum.

• Moderator NL

@leon-van-gaal_nl said in (Ex-)crewleden op crewforum:

De volgende crewleden graag toegang verlenen tot t forum:

striker67
    firestop
    vincent.be
    Arnoo1991
    Elroy95
    Foxie1
    Len Paalvast
    Stelin123
    Zuenta1810

Alvast dank.
    Leonvangaal (Beheerder BeNeCrew)

Managers Vincent.be, Arnoo1991 en stelin123 hebben nog geen forumaccount. Zij zullen dus eerst via de website naar het forum moeten gaan. Laat ze ook even controleren of ze geen foutmelding krijgen dat ze moeten inloggen als ze eenmaal op het forum zijn. Dit kan voor sommige managers problemen geven.

De overige 6 managers zal ik doorgeven.

• @fc-eddie_nl waar vind je de eigen crewforum eigenlijk.. ik vind em echt nergens...

• 0_1516234494447_007f2de4-dc34-484f-b06b-cb87d3f2c436.jpg
    Zo ziet ie eruit bij een crewlid

0_1516234498754_147cbeba-7e15-46ac-b656-6dbf1aa92624.jpg
    Zo bij mij...??

• Moderator NL

@alfonzso_nl192 said in (Ex-)crewleden op crewforum:

@fc-eddie_nl waar vind je de eigen crewforum eigenlijk.. ik vind em echt nergens...

Probeer eens uit te loggen via het forum. Wanneer je daarna weer inlogt op je OSM account en naar het forum gaat, gok ik dat je dan wel de inhoud van jullie crewforum ziet.

• Moderator NL

@leon-van-gaal_nl

Managers Striker67 en Firestop hadden al toegang tot jullie crewforum. Managers Elroy95, Foxie1, Len Paalvast en zuenta1810 hebben nu toegang tot jullie crewforum.

• Moderator NL

Vanwege de onoverzichtelijkheid die de vele posts in dit topic veroorzaakte, heb ik dit topic opgeschoond.

De inlogproblemen op forum voor managers Het Laatste Zetje en helsinho zijn nog niet gefixt. Vanwege de drukte heb ik geen idee hoe lang dit nog kan gaan duren. Wanneer dit gefixt is laat ik het jullie weten. Daarna mogen jullie deze managers weer opnieuw melden om toegevoegd te gaan worden aan het crewforum.

Zo houden we dit topic een beetje overzichtelijk.

• Moderator NL

@crimsontide_nl said in (Ex-)crewleden op crewforum:

Graag volgende leden verwijderen van het forum van Gio's Tribute:
    •Wouter Mank
    •AJAZP's
    •MeYeR_JeNcI
    •Abdel.
    •Sablou
    •Alfonzso

Graag volgende leden toegang geven tot het forum van Crew 8_NL:
    •Wouter Mank
    •AJAZP's
    •MeYeR_JeNcI
    •Abdel.
    •Sablou
    •Alfonzso

Managers Wouter Mank en Sablou hebben beide nog geen forumaccount. Zij zullen dus eerst via de website naar het forum moeten gaan. Laat ze even controleren of ze geen foutmelding krijgen dat ze moeten inloggen als ze eenmaal op het forum zijn.

De rest heeft al toegang tot jullie crewforum. Toegang naar Gio's Tribute is, als het goed is, al ontzegd.

• Moderator NL

@waterhoen19_nl said in (Ex-)crewleden op crewforum:

Graag de volgende managers toegang geven tot het forum van OSM Striker Ultras_NL:
    @Hans016_NL
    @FC-baldadig_NL

Alvast bedankt!

Deze twee hebben nu toegang tot jullie crewforum.

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.