-
Wanneer ik de volgende dag 2 munten weer gratis kan innen na een aantal uren dan wordt er maar 1 bijgeschreven.
-
Wanneer ik de volgende dag 2 munten weer gratis kan innen na een aantal uren dan wordt er maar 1 bijgeschreven.
Hoi,
Ik neem aan dat dit om de gratis Bosscoin gaat die je elke 4 uur kunt innen? In dat geval ligt het er dus aan hoe lang het geleden is dat je de vorige hebt geïnd. Deze worden automatisch verhoogd elke 4 uur dat je deze nog niet hebt geclaimed.
Indien het om het bekijken van ads voor Bosscoins gaat, dan krijg je standaard 1 Bosscoin per bekeken video. Alleen bij het event genaamd "Dubbele Bosscoins" ontvang je 2 Bosscoins per bekeken video.
-
S SpecialOne moved this topic from Support on
-
Ik bedoel dus dat ik na 8 uur 2 gratis munten had op mijn account en toen ik die activeerde werd er 1 bijgeschreven. Dit had ik gisteren ook al.
-
Ik bedoel dus dat ik na 8 uur 2 gratis munten had op mijn account en toen ik die activeerde werd er 1 bijgeschreven. Dit had ik gisteren ook al.
Hmm, apart. In dat geval hebben we screenshots of een video nodig waaruit dit blijkt. Zorg ervoor dat het aantal Bosscoins dat je hebt voorafgaand aan het claimen, de hoeveelheid die je ontvangt en het aantal Bosscoins dat je na het claimen hebt duidelijk wordt weergegeven in de screenshots of video. Alleen dan kan ik dit doorgeven aan Gamebasics.