Fitheid spelers niet 100 na niet laten spelen
-
Ik denk eigenlijk dat het een probleem met de weergave is, en niet met de werkelijke fitheid. In onze comp waren bijvoorbeeld wat spelers in een team zwaar vermoeid. Toen kwam er een bekerronde, waarin dat team vrijaf had. Na de bekerronde lijkt de fitheid niet hersteld te zijn. Het vreemde is alleen dat de spelers in de volgende wedstrijden niet gewisseld worden. Normaal gebeurt dat wel met vermoeide spelers. Ook hun beoordelingen zijn niet lager.
-
@vinnievuik_NL said in Fitheid spelers niet 100 na niet laten spelen:
Ik denk eigenlijk dat het een probleem met de weergave is, en niet met de werkelijke fitheid. In onze comp waren bijvoorbeeld wat spelers in een team zwaar vermoeid. Toen kwam er een bekerronde, waarin dat team vrijaf had. Na de bekerronde lijkt de fitheid niet hersteld te zijn. Het vreemde is alleen dat de spelers in de volgende wedstrijden niet gewisseld worden. Normaal gebeurt dat wel met vermoeide spelers. Ook hun beoordelingen zijn niet lager.
Je bedoelt dat je nog steeds alles verliest ?
Ik heb een speler met 0% fitheid, ik zal het morgenavond is opstellen, dan zullen we zien wat er gebeurt. mocht het waar zijn wat je zegt dan is het alleen niet meer bij te houden met 4 teams welke spelers welke wedstrijden al hebben gespeeld, zo kan je niet weten welke spelers wel of niet fit zijn omdat dit dan verkeerd word aangegeven door osm.In beide gevallen hebben we dus een probleem....
-
ook ik heb hetzelfde probleem met fitheid. al 3 wedstrijden
-
Alle 4 me competities hetzelfde.
Spelers niet in basis blijven in geel.
Erg jammerlijk,
Hoop op een snelle oplossing.
Nu al een dag of 3 hetzelfde verhaal. -
krijgen wij hiervoor compensatie!!!!! als we punten kopen moet spel ook goed werken vindt ik
-
@Rudiclaeys_NL said in Fitheid spelers niet 100 na niet laten spelen:
krijgen wij hiervoor compensatie!!!!! als we punten kopen moet spel ook goed werken vindt ik
Helaas ben jij ooit akkoord gegaan met voorwaarden waarin staat dat dergelijke bugs kunnen voorkomen en dat je nooit of te nimmer compensatie kunt krijgen ergens voor.
@dann-90_NL said in Fitheid spelers niet 100 na niet laten spelen:
Alle 4 me competities hetzelfde.
Spelers niet in basis blijven in geel.
Erg jammerlijk,
Hoop op een snelle oplossing.
Nu al een dag of 3 hetzelfde verhaal.Vandaag is het gemonitord tijdens de simulatie, ik gok dat de fix er snel zal zijn.
Omdat het me wel duidelijk lijkt dat dit een bug is en we niets anders kunnen doen dan rustig afwachten ga ik dit topic voor nu sluiten. Ik zal nog even melden zodra ik weet of en anders wanneer de bug verholpen is.:thumbsup_tone2:
-
Even een update: het development team heeft de bug weten te reproduceren. Nu kunnen ze de bug dus gaan fixen. Geen indicatie wanneer de bug gefixt zal zijn, maar we zijn in ieder geval dichter bij een fix dan gisteren.
-
@FC-Eddie_NL said in Fitheid spelers niet 100 na niet laten spelen:
Even een update: het development team heeft de bug weten te reproduceren. Nu kunnen ze de bug dus gaan fixen. Geen indicatie wanneer de bug gefixt zal zijn, maar we zijn in ieder geval dichter bij een fix dan gisteren.
Als het goed is, is de bug inmiddels gefixt.:thumbsup_tone2: