Voetbal: Champions League & Europa League
-
Erg balen van de nederlaag. Ook gewoon niet nodig en Ajax had met gemak kunnen winnen. Jammer dat Kudus al snel gewisseld moest worden.
-
Nou die tackel op van dijk was vrij fel en had okal was het buiten spel gewoon geel/rood moeten.
-
@gepke3_NL De VAR schijnt niet geweten te hebben dat hij hiervoor mocht ingrijpen en rood kon geven, omdat de tackle van Pickford wel als buitensporig aangemerkt kan worden. Ook al ging er een feit als buitenspel aan vooraf. Er werd pas daarna gevlagd, omdat de grensrechter moet afwachten of er een goal uit voort komt. (Voor het geval het toch geen buitenspel blijkt te zijn)
Met al die regels, weet de arbitrage het zelf niet eens meer hoe het in elkaar steekt
-
@maricja_NL
Haha dat is wel heel slecht zeg ze mogen van mij dan nog die roodekaart gegeven. -
Laten we het PL voetbal in het topic buitenlands voetbal houden Dit is bedoelt voor CL/EL.
AZ gisteren verrassend gewonnen in Napels, ik denk dat niemand daar zijn toto in had durven zetten?
Gelukkig verloren de meeste Belgen wat weer gunstig is voor het NL voetbal.PSV maakte zich wederom belachelijk in Europa..Als ik een PSV supporter zou zijn zou ik mij diep schamen voor de wantvertoningen in Europa.
Feyenoord pakte een punt in Zagreb en had op meer mogen rekenen wat ik begreep, Berghuis schoot die pingel wel dramatisch die mag ze nu toch echt niet meer nemen lijkt me.
-
@L-R-van-kessel_NL
Ik vrees dat hij nog steeds de besten optie is de rest zie ik ze ook niet binne schiete -
Ajax neemt een punt mee uit Bergamo, op voorhand voor getekend, achteraf gezien het gevoel dat er meer (maar ook zeker minder)in had gezeten.
Real verloor bijna zijn 2e wedstrijd op rij en met een tweeluik met Inter in het vooruitzicht was het de slechtste start ooit geweest voor Real.
Atletico had het verrassend lastig met RB Salzburg maar won toch.
Liverpool en Bayern wonnen alles behalve overtuigend.Marseille kruipt steeds dichter bij het negatieve record van Anderlecht (11 nederlagen op rij voor Marseille nu in de CL) van 12 verliespartijen op rij.
Vanavond de topper o.l.v. de Dordtse scheids Makkelie.
-
Ajax lijk wel alleen te kunnen aanvallen en niet teweten hoe ze moeten verdedigen.
-
Zijn ze kennelijk ook niet geïnteresseerd in.
-
@SIRclitjeslikker_NL Tja "Je moet altijd zorgen dat je een doelpunt meer scoort als de tegenstander."
-
Voor Ajax - Atalanta moeten de coronaregels gewoon even opzij worden gezet 50.000 man erachter, dan kan het.
-
@SIRclitjeslikker_NL en toen werd je wakker
-
Het zit Feyenoord ook niet mee met 2 onberijpelijke peneltys en eentje die wel heel makkelijk gegeven werd.
-
Liverpool walst over Atalanta heen. Had ik op voorhand niet verwacht eigg...
-
@maricja_NL Gunstig resultaat voor Ajax, nu hebben ze niet meer zo'n verschil met Atalanta qua doelsaldo..
Wat het Nederlandse voetbal betreft... Wat je vanavond bij PSV ziet, had ook bij Ajax kunnen gebeuren, alleen had Ajax het geluk, dat de Denen het niet afmaakte, wat de Grieken nu bij PSV wel doen..
-
@Patje1AFCA_NL said in Voetbal: Champions League & Europa League:
en gebeuren, alleen had Ajax het geluk, dat de Denen het niet afmaakte, wat de Grieken nu bij PSV wel doen..
PSV heeft niks te zoeken op dit niveau
-
Aankomende week gaan we gelukkig weer beginnen met de wedstrijden in de CL/EL..Ik ben zeer benieuwd alles ligt nog open.
Met een beetje geluk gaat Ajax toch met Liverpool door, al vind ik plek 3 toch het meest realistisch.PSV moet wel even serieus gaan doen in Europa, zo zijn ze het lachtertje van Nederland..
-
@L-R-van-kessel_NL hoezo vind je 3e plek realistisch? Je hebt gewonnen in Denemarken en gelijk gespeeld in Bergamo, terwijl je daar had moeten winnen? Liverpool uit wordt zeer wss een nederlaag. Als je Atalanta en Midtjaland thuis allebei verslaat heb je 10 punten en ben je iig door als 2e?
-
@Fc-Legend-Kyrill_NL De kans dat je die wedstrijd van Atalanta niet wint lijkt me toch groter dan dat je hem wel wint.
-
Atalanta is een pittige. Zij en Ajax zullen uitmaken wie 2e en 3e wordt.
Ben benieuwd morgen. Bij winst, zet je wel een belangrijke stap voor die 2e plek, ervan uitgaande dan Liverpool wint tegen Atalanta.
Ergens is het dan wel fijn dat de laatste poulewedstrijd tussen Atalanta en Ajax gaat. Als Atalanta tegen Liverpool had gemoeten, had je best kans dat Liverpool B op het veld werd gezet. Want die gaan sws wel door en dat is wel voor de laatste poulewedstrijd wel duidelijk. Of het moet heel gek gaan lopen.