CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@rcjdr_nl165
Het ziet er naar uit dat de moderator van jullie competitie managers via de app heeft lopen uitnodigen en zich dus niet aan de voorschriften heeft gehouden die gelden m.b.t. het moderatorschap in de Crew Cup, waarbij iedereen in één klik via de website uitgenodigd moet worden. -
@silvester-j_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@rcjdr_nl165
Het ziet er naar uit dat de moderator van jullie competitie managers via de app heeft lopen uitnodigen en zich dus niet aan de voorschriften heeft gehouden die gelden m.b.t. het moderatorschap in de Crew Cup, waarbij iedereen in één klik via de website uitgenodigd moet worden.En nu? Wat gaan we doen?
-
@Silvester-J_NL Kan ik gaan investeren door middel van de scout leeg te kopen? Of gaat onze competitie nog opnieuw beginnen aangezien het helemaal scheef loopt qua uitnodigingen..
En als ik nu spelers uit de scout koop maar de competitie moet opnieuw, krijg ik dan mijn 15, 30 of 45 BC's terug? -
@thoadz_nl
Ik heb even contact gehad met @Robbiebb_NL en er zal een remake komen voor de Eredivisie B. Na 17 uur vanmiddag zal op het forum de nieuwe starttijd + moderator bekend worden gemaakt.De reden hiervoor is dat het door een bug op de app niet mogelijk is om 'oude' gebruikers uit te nodigen, waardoor enkele managers geen eerlijke kans hebben gekregen om tijdig deel te kunnen nemen aan de competitie.
-
@thoadz_nl
Ik heb even contact gehad met @Robbiebb_NL en er zal een remake komen voor de Eredivisie B. Na 17 uur vanmiddag zal op het forum de nieuwe starttijd + moderator bekend worden gemaakt.De reden hiervoor is dat het door een bug op de app niet mogelijk is om 'oude' gebruikers uit te nodigen, waardoor enkele managers geen eerlijke kans hebben gekregen om tijdig deel te kunnen nemen aan de competitie.
Vind ik een goede oplossing dit. Ik wil bij dezen nogmaals mijn excuses maken voor de overlast.
Mag ik (ook mijn teammaats van MCD-Heesch) mezelf uitsluiten als moderator dan, heb vanavond weer geen tijd om op mijn pc in te loggen. Ik wil wel graag mijn BC terug voor het aanmaken van deze competitie. Maar dat zal ongetwijfeld geregeld worden -
@thoadz_nl
Top! Ik hoor het dan wel.
-
En hoe komt het dan met de managers die wel op tijd in de competitie zatten? Die hebben natuurlijk ook BC uitgegeven aan scouten, spelers kopen en oefenwedstrijden. Die krijgen zeker de BC niet terug. Ik denk dat ik wel 30 BC uitgeven heb, andere managers ook wel denk ik.
-
@vayasmit_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@dave-jansen_nl
Laat ik nou net een update moeten doen aan onze servers van mijn werkgever vannacht,als ik om 03:00 nog bezig ben en verkoop ga ik graag de F5 strijd met je aan!!
had niks om voor te strijden, wat Koos Werkeloos en had niks verdiend dus kon er alleen naar kijken hahaha
-
Remake Ere Divisie B
Vanavond 20.00
Moderator: @Thoadz_NL -
Kylian is inmiddels gearriveerd in London om de topscorderstitel op te eisen
-
Welnee, die is vorig seizoen al eenvoudig topscorer geworden in Rome en kan het dit seizoen niet meer opbrengen. Gabriel Jesus gaat die titel pakken
-
De rollen zijn omgedraaid deze keer
-
Fijn dat we opnieuw zijn begonnen, fijne competitie allemaal!
-
@mikevanderhilst_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Kylian is inmiddels gearriveerd in London om de topscorderstitel op te eisen
die is minimaal 2 maanden uit de running en OSM is natuurlijk net echt dus die zal wel 9 weken eruit zijn na je eerste game.
-
@dave-jansen_nl
In dat geval ben ik de beroerdste niet en ben ik best bereid om Sterling voor een woekerprijs aan hem te verkopen als vervanger.
-
CF Pachuca in Eredivisie A is iig verzekerd van de diensten van Kai Havertz, Marquinhos, Gimenez en Shaw
Heel veel plezier en succes iedereen in elke divisie en crew!! -
@glennevire_nl Nu al? Gekkenhuis haha
-
@brikan555_nl ja haha
-
Voor iedereen die meedoet aan CC Eredivisie B wil ik excuses aanbieden namens de Woubrugge Crew. Hoewel ik al een tijdje meeloop op OSM - en de CC/fora goed ken - geldt dat niet voor de rest van mijn crew. Sinds je zonder SK in een crew kan heb ik al een groep gasten uitgenodigd om dit wereldje te leren kennen. Dat ging de vorige CC goed met een nette 2e plek in de Eerste Divisie. Nu hebben we wat foutjes gemaakt: er zat iemand nog niet in de crew, die wel ingeschreven stond voor de CC en er is een oefenwedstrijd gespeeld tegen een niet-crewgenoot. Die foutjes horen er helaas bij en we hopen nu weer 'schoon' verder te gaan.
Alle straffen die erbij horen zullen we accepteren en voor de rest wensen we iedereen veel succes dit seizoen!
-
@glennevire_nl In Eredivisie B (Cruz Azul) Shaw, Arana, B davies Donnaruma en Moraes te vinden (en Onana te koop)