CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@jurgenferraz_nl Wat wil je nu zeggen want in de crew cup moet ik wel scouten. Stond niks op de TL dus gelijk leeggekocht inderdaad. 21:23 is ook van de TL...
Nogmaals ik betaal niet voor 3.0, sterker nog heb er nog nooit een cent aan uitgegeven.
-
@kingnilo_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@dave-jansen_nl
Kon jij ooit mee met de top;-)Verder eens met je verhaal!
hahaha goede vraag
-
Even voor de buitengang een update.
Klankbordgroep
Er is een groep aangemaakt waarbij een aantal crewcaptains en wij aan het brainstormen zijn over oplossingen voor de toekomst.We zijn druk bezig om eea in kaart te brengen, welke opties er zijn en welke de voorkeur heeft.
Het blijkt echter geen gemakkelijke taak, maar houden hoop op een prima oplossing.
Uiteraard mag iedereen meedenken
Dus laat gerust je brein meedenken (Uiteraard wel on-topic en in alle vriendelijkheid en respect)Pack
Vooralsnog lijken de transfervoordelen met de pack niet aan de verwachtingen van de managers die deze gekocht hebben, te voldoenStanden
Door alle heisa en de hoofdpijnen, zou ik nog vergeten om de laatste CC standen te delen. Dus hier ga ik mee aan de slag en zullen deze weer ongeveer om de 3 dagen volgen.Mijn zeer oprechte excuses hiervoor.
Derde Divisie herstart
Vanavond gaat tevens de Derde divisie zijn herstart beleven.
3 maal scheepsrecht gaan we voor -
Bedankt voor het Organiseren van de CrewCup! Wij hebben deze opzet als niet prettig ervaren de RnG simulaties mbt wedstrijden en transfers waren belachelijk waar mensen in 3 dagen niks verkopen loopt de concurrent met 30% waarde uit en wat ons het meest irriteert onderlingen duels….
Wij gaan weer verder met CrewDuels een veel leuker element voor ons, CC was fun but for once keep it up all!
-
@4rie-de-boer_nl Bedoel je daarmee de friendly wedstrijden of de wedstrijden tegen de eigen crewgenoten? Daarover kun je afspraken maken hé en maakt het misschien nog wel tactisch ook.
-
Hoi hoi!
Het is ieder z'n recht om te komen of te gaan wanneer hij/zij wilt natuurlijk. Wellicht treffen we elkaar weer bij andere events
Wat betreft de transfers, is het heel vervelend dat jullie hierin minder geluk hadden. Dat blijft complete willekeur en een geluksfactor in het gehele spel. En dat zal met andere events (ook duels) hetzelfde zijn. KL, FMS, NCK etc vormen hier ook geen uitzondering op.
Dat je onderlinge duels speelt, is een tactische element in het samenwerken van de crew. Op welke manier kan je als crew de meeste punten halen binnen de gestelde regels van de CrewCup. Hierbij kijk je naar flow, elkaars programma, spelers, tegenstanders etc
-
Hi allen!
De laatste wedstrijden voor de CC worden vanavond gespeeld.
De derde klasse gaat nog even 2 weken door, vanwege 2 herstarts.
-
Ik wil Golden Glory alvast feliciteren met hun overwinning in de CL.
Proficiat mannen. -
Proficiat Golden Glory met de CC winst
-
Bedankt mannen!! @Ralph-Ramaekers_NL @wooper_NL
-
@joost-the-best-lol_nl Golden Glory proficiat met de CC CL winst
-
@joost-the-best-lol_nl Gefeliciteerd
-
Proficiat Golden Glory
-
De standen staan er!
GG, gefeliciteerd met de CC winst!!
Uiteraard ook felicitaties aan alle promovendi
De derde divisie zal nog even doorgaan
-
Congrats buddy @Joost-the-best-lol_NL
-
Gefeliciteerd met de winst GG
-
Gefeliciteerd GG met de winst
-
Gefeliciteerd met de CL winst GG. Ook aan alle promovendi van harte!
-
Bedankt namens heel GG voor alle felicitaties!