OSM Prijzenleague?
-
Dat is snel want wij hebben gisteren onze laatste wedstrijd gehad vandaag na de simulatie begint nieuwe seizoen
-
@mestreech07022017_nl Gisteren zijn de mails blijkbaar verstuurd geweest. Ik zal het even navragen.
-
@mestreech07022017_nl
Mijn competitie liep eergisteren af en is gisteren de nieuwe simulatie binnengekomen, op dat moment had ik al de mail gehad met de bevestiging wat ik met mijn competitie heb gewonnen (tussen plek 4-20 in). -
Er zijn alsnog 5 tickets + vervoer beschikbaar a.s. zaterdag naar de wedstrijd Dortmund - Stuttgart.
Via de aankondigingen in de app kan je je hiervoor aanmelden.
Wie o wie gaat het forum vertegenwoordigen? Kan je gelijk aan acquisitie doen
-
@l-r-van-kessel_nl said in OSM Prijzenleague?:
Er zijn alsnog 5 tickets + vervoer beschikbaar a.s. zaterdag naar de wedstrijd Dortmund - Stuttgart.
Via de aankondigingen in de app kan je je hiervoor aanmelden.
Wie o wie gaat het forum vertegenwoordigen? Kan je gelijk aan acquisitie doen
wat kost dat
-
@dave-jansen_nl
Gratis! -
@l-r-van-kessel_nl said in OSM Prijzenleague?:
@dave-jansen_nl
Gratis!oke hoelaat en waar verzamelen kan ff kijken of ik nog mee kan dan
-
@L-R-van-kessel_NL Is het iets om de titel van deze topic te veranderen naar Top Trainers? Deze event wordt van 11-03-2019 01:00 - 15-03-2019 00:59 gehouden.
-
@yassin-mansousri_nl said in OSM Prijzenleague?:
@L-R-van-kessel_NL Is het iets om de titel van deze topic te veranderen naar Top Trainers? Deze event wordt van 11-03-2019 01:00 - 15-03-2019 00:59 gehouden.
Niet nodig, want er is al een discussietopic op OSM: Het Spel voor dit aankomende event.
-
Dit topic mag gesloten worden neem ik aan?