Discussie: Divisies
-
Ik speel al ruim 15 jaar het spel met een aantal vrienden.. Begonnen als pubers en ondertussen zijn we allemaal vader van kinderen die ook de leeftijd krijgen om osm te gaan spelen
Echter.. We zitten met een enorm demotiverend spel.
Dit komt doordat dit huidige systeem niet eerlijk is en daarom frustratie oproept.. Wat uiteindelijk dreigt te gebeuren is dat we gaan stoppen met het spel.
We zijn allemaal level 9 a 10.
De manier waarop het spel een verlies bestraft en een winst beloond is totaal onrealistisch.. Want het grootste punt dat niet mee is genomen, is dat je hebt te maken met teams met een lagere begroting en minder kwaliteit..
Zoals nu in de nederlandse competitie.. Het is logisch dat ik als Vitesse zijnde verlies van Ajax.. Compleet logisch toch? Lagere begroting, minder kwaliteit.. Maar het kost mij 900 punten als ik verlies en het zou mij 24 punten opleveren als ik zou winnen.. Als je als mindere partij wint zou het juist extra beloond moeten worden. Lijkt mij...Want als je als laatste in een nieuwe competitie stapt, dan krijgt je het minste team en dus gaat dat seizoen je het meeste punten kosten.. Frustratie alom.
Kan hier niet nog eens naar gekeken worden hoe het spel eerlijk gespeeld kan worden?
-