Timer buitenkansjes
-
Ja, dat heb ik ook. Hij stopt net tegelijk met de nieuwe worker waardoor je vaak niet de kans hebt om hem te pakken. Helemaal vervelend op het moment dat je tijdens die tweede worker (waar het buitenkansje weggaat) voldoende geld binnenhaalt om hem wel te kunnen kopen...
-
Haha herkenbaar voor iedereen denk ik.
Slim business model van osm, extreem goede buitenkansjes maar wel even wat extra coins aftikken -
@MikevanderHilst_NL said in Timer buitenkansjes:
Haha herkenbaar voor iedereen denk ik.
Slim business model van osm, extreem goede buitenkansjes maar wel even wat extra coins aftikkenWel irritant als dat gebeurd in een competitie waar dat niet kan (met geavanceerde tools aan en bosscoins dus uit). Ik had dus bijvoorbeeld 16m op de bank terwijl ik 16.9 nodig had, dat is dan helemaal vervelend op het moment dat je het de worker erna wel hebt, en dat hij dan tegelijk met de worker weg is.
-
Dat is idd vervelend. Je bent dan van 1 worker afhankelijk of je voldoende geld hebt of niet. Met 2 workers heb je iets meer kans. Ik zou em dan op 5 uur zetten, zodat je ook nog spelling hebt als je niet in de gelegenheid bent om binnen 10 minuten iets te doen. Denk aan werk of school
-
Ik ben het eens dat de tijd anders mag (korter/langer) maakt mij niet zoveel uit. Goed idee! Ik zal eens vragen of Luuk hiermee iets kan doen.
-
Het is natuurlijk wel een buitenkans, dus het moet wel exclusief blijven. Zou het iets langer doen, zodat er 2 kansen zijn op voldoende geld, maar veel meer moet het ook niet worden
-
@maricja_NL said in Timer buitenkansjes:
Het is natuurlijk wel een buitenkans, dus het moet wel exclusief blijven. Zou het iets langer doen, zodat er 2 kansen zijn op voldoende geld, maar veel meer moet het ook niet worden
Ik dacht inderdaad ook aan 5 uur, in plaats van 4.
-
Zijn ze niet 6 ipv 4 nu?
-
Daar zat ik ook aan te denken Robin. In de vorige crewcup kreeg ik Reus via de buitenkans. Toen ik dat zag had ik nog ruim 4 uur of misschien nog wel meer dan 5 uur te gaan om die speler te kopen.
-
Dan zitten we nog steeds met het punt dat ze samenvallen met de simulatie, dat is gewoon frustrerend eigenlijk, zeker op het moment dat je in de laatste simulatie (en dus de laatste minuut van de buitenkans) je een speler verkoopt.
-
ja de timers staan meestal op 4 of 6 uur als ze daar 5/7 van maken heb je ook echt de 2 of 3 workers ervoor
-
@maricja_NL said in Timer buitenkansjes:
Het is natuurlijk wel een buitenkans, dus het moet wel exclusief blijven.
Jepp, noem het anders deze week in de bonus....
-
We zijn niet bij de Albert Heijn. Imo moet dit idee en kans krijgen via de adminmail :thumbsup_tone1: