Foodspots Nederland
-
@L-R-van-kessel_NL Vapiano vond ik goeie prijs/kwaliteit hebben. Wat ik ook altijd wel fijn vond dat zij het op verzoek het echt goed spicy konden maken. Die Happy Italy hype heb ik dan weer nooit begrepen. Het was goedkoop maar echt niet lekker. Vooral die pastas waren echt niet te eten. Slecht gekookt, half rauw, smakeloos
-
@bringdaruckus_NL Sowieso zijn de meeste pasta's in Nederland niet te eten en is juist de pasta altijd veel te gaar..Bijna nergens krijg je het goed al dente .
Gisteren en eergisteren trouwens genoten van een mooi stuk Rib Eye. Had een stuk van 1,8 kg bij de Makro aangeschaft.
geportioneerd in 5 stukken van c.a. 350gram.
Zaterdag op de grillpan simpel gekruid (peper zout en verse knoflook)(was geen bbq weer) met zoeteaardappelpatat en gisteren op de BBQ gelegd met een heerlijke bbq kruidenrub geserveerd met een pastasalade.
Was wel even genieten zeg -
@L-R-van-kessel_NL Ja ik denk dat Happy uit tijdsbesparing die pasta zo rauw maakt. Erin en hup er weer uit. Het was iig niet al dente wat wij voorgeschoteld kregen. Van iets kruiden hebben ze al helemaal nooit gehoord. Ik leef op snelle happen en Happy bungelt voor mij echt onderin. Een snelle hap hoeft echt niet zo slecht te zijn.
-
-
@L-R-van-kessel_NL gelukkig. Zal gelijk reserveren als kan om ze te supporten
-
@DominicM_NL hmmm Kandy Krush gaat overgenomen worden.
https://www.instagram.com/p/CAdXUZZJd1m/
Hopen dat kwaliteit gewaarborgd blijft, dat is altijd maar de vraag bij overnames
-
ai ai, zolang ze het concept niet veranderen ben ik oke
-
@DominicM_NL Ja ik hoop op een franchise in Amsterdam. Is toch perfect als er weer toeristen komen.
-
@DominicM_NL weleens bij Baskin Robbins geweest trouwens? Hebben lekker ijs daar en tenminste niet die standaard smaken. American Birthday Cake ijs is wel goeie
-
@bringdaruckus_NL zeker, maandag nog geweest hahah. Weet niet meer wat ik had tho
-
@DominicM_NL lol wat is dit nou. Gewoon vergeten wat je een paar dagen geleden hebt gegeten. Vreemd dat ze geen crepes meer maken ivm Corona.
-
Pfff wie mist buiten eten ook zo erg als ik? Van mij hoeft de horeca niet te wachten tot 17 januari om ongehoorzaam te zijn. Probeer ze nu wel beetje te steunen met afhalen.
Laatste tijd redelijk wat van kantine bij voetbal gehaald. Zijn nu open voor afhaal en bezorgen thuis in Amsterdam (zuid)oost, Ijburg en Diemen
https://www.z-kantine.nl/c/maaltijden?page=2&sort=position-asc
-
@bringdaruckus_nl Man man, breek me de bek niet open.
Na de vakantie was ik wel voldaan..inmiddels ben ik een maand terug en mis ik het weer enorm.
Uit eten gaan, hetgeen wat ik het liefst doe in mn vrije tijd...
-
@l-r-van-kessel_nl Nou ik ben dus nog een paar keer in een hotel gaan eten. Helaas is die optie nu ook afgesloten.
Uit verveling ben ik laatst naar fucking Krimpen aan de Lek gereden voor donuts.
https://www.facebook.com/jwmaris/
Ze verkopen er die oldskool plakkerige donuts. Normaal verkochten ze er 500 in een week, nu blijkbaar 12000.
-
Kerstspecials van de Dunkin Donuts met Chocoladevulling doen het ook wel goed bij mijn blow-avondjes.
-
@sirclitjeslikker_nl dunkin donuts is ook altijd wel nice.
Maar deze donuts waren echt jeugdsentiment en ik was duidelijk niet de enige.
-
@bringdaruckus_nl ik ben altijd wel meer van de gedecoreerde donuts geweest hehe. Dit was mijn jeugdsentiment, helaas zie ik ze nooit meer liggen in de AH
-
@dominicm_nl ik normaliter ook maar deze zijn anders. hahaha zag dat ie voorheen 500 per week verkocht. Inmiddels 30000. Rij volgende week weer, heb aan fam beloofd om in te slaan en uit te delen.
Vele allochtonen kochten in een keer 60 donuts etc
-
@bringdaruckus_nl Zo heerlijk man, weet gelijk wat je bedoelt ...Ik had je bericht eerder moeten lezen daar waar ik vanochtend in Krimpen was..
-
@l-r-van-kessel_nl Nee vandaag werkt hij sws niet. Deze dag heeft hij wss nodig om heel veel te bakken. Dinsdag en zaterdag staat hij bij Krimpen aan de lek. Overige dagen Capelle en Rotterdam in Ommoord en Alexanderpolder.