Gaming (PS/Xbox/Nintendo)
-
Iedereen met een console weer volop bezig met FUT op Fifa of juist een totaal andere game?
Zelf heb ik traditiegetrouw(sinds 1997) weer de nieuwe Fifa gekocht, niet dat ik zovaak speel maar toch wel om het te kunnen spelen wanneer ik daar de behoefte aan heb.
Zijn er ook nog trouwe PSX fans die wachten op de PS5 ?
-
@L-R-van-kessel_NL Ik heb ff Nintendo toegevoegd voor eventuele liefhebbers daarvan
-
@maricja_NL Omdat jij het bent..Heeft Nintendo dan nog echt een console?
-
@L-R-van-kessel_NL Echt een console kan je het niet noemen, maar gamen kan je er nog steeds op.
Ja, het zijn wat meer kinderlijke games, zoals Mariokart enzo. Maar dat vind ik nog steeds leuk om te doen als ik er een momentje voor heb.Hebben ook een PS4 in huis staan. Heb een enkele keer geprobeerd om F1 onder de knie te krijgen, maar verder game ik daar nauwelijks op.
Ben miss wel één van de weinige vrouwen die op 9 oktober (met succes) gezocht heeft naar FIFA21 als verrassing voor de man des huizes haha
-
Nintendo heeft met de Switch een hybride console. Het is zowel een console die je aan je tv kunt hangen, als een handheld. Daarnaast hebben ze nu met de Switch Lite echt een handheld en is eigenlijk gewoon de vervanger van de 3DS. Vergeet trouwens de pc niet. Ook daar kan je op gamen
Zelf heb ik de Playstation 4 en de Xbox One in huis en heb de Xbox Series X in de pre-order staan
Op dit moment speel ik Fall Guys op de PS4. Een hele vermakelijke battle royale-game. Zoek het eens op internet zou ik zeggen Daarnaast heb ik Judgment weer even opgepakt. Op de Xbox ben ik met Gears of War 4 bezig (moest ik altijd nog eens spelen) en een paar spellen via Xbox Game Pass (zeg maar Netflix, maar dan voor gamers). Nu is het wachten op Assassin's Creed Valhalla, Yakuza Like a Dragon en natuurlijk Cyberpunk 2077.
-
Koop de PS5 zodra er een hele vette game zoals GTA 6 komt, even wachten nog.
-
@FC-Eddie_NL Dat Assassin's Creed kon ik vroeger alleen van naam, nooit naar omgekeken totdat mijn vriendin daar een jaar geleden mee kwam aanzetten dat zij dat vroeger wel eens speelde, op een regenachtig weekend toen een van die spellen gehaald en ik werd blij verrast.
Zit altijd zeer mooi in elkaar, al gaan die gevechten op den duur wel vervelen omdat alles op hetzelfde uitloopt.@l0rdShishio_NL Ja GTA 6 wacht ik ook op, alleen wat is de verwachtte launch datum daarvan?
Als de PS5 uitkomt haal ik hem wel voor de heb, want het verschil met Fifa21 op de PS4 en PS5 zal nog wel meevallen, dan is AC Valhalla of GTA 6 wel een reden om dat daarop te spelen.
-
@L-R-van-kessel_NL
Assassin's Creed is wel flink wat veranderd ten opzichte van de eerste delen. Het is nu echt een actievolle roleplaying game geworden. Ik heb flink genoten van Odyssey, dus ben heel benieuwd naar Valhalla.
GTA 6 zal nog wel een aantal jaartjes gaan duren, vrees ik. Die game is nog niet officieel aangekondigd door Rockstar. Eerst komt GTA 5 nog naar de PS5 en Xbox Series X/S, dus GTA Online zal nog wel een tijdje ondersteund blijven worden. Ook bij Rockstar draait het nu volledig om het geld.
Veel games worden geoptimaliseerd voor de PS5 en Xbox Series X/S, waardoor ze er dus niet alleen beter uitzien, maar ook soepeler draaien en kortere laadtijden hebben. Voor sommige zal dit via een gratis update gaan, bij andere games zal je moeten betalen voor deze upgrade. Ik heb geen idee hoe dit bij Fifa 21 zit.
-
@FC-Eddie_NL said in Gaming (PS/Xbox/Nintendo):
TA 6 zal nog wel een aantal jaartjes gaan duren, vrees ik. Die game is nog niet officieel aangekondigd door Rockstar. Eerst komt GTA 5 nog naar de PS5 en Xbox Series X/S, dus GTA Online zal nog wel een tijdje ondersteund blijven worden. Ook bij Rockstar draait het nu volledig om het geld.
Fifa 21 kan je gratis upgraden is aangekondigd, al ga ik geen PS5 kopen om daar Fifa21 op te kunnen spelen..
Ja overal draait het natuurlijk om zoveel mogelijk geld te kunnen verdienen, daar is niks mis mee. Je ziet dat heel de game industrie ook veranderd en dat een EA net zoals bij X-Box met een eigen platform komt waar je alle games kan spelen tegen een vast tarief per maand.
Vroeger had ik in mijn tienerjaren van elk sportspel (NFL/NHL/F1/Fifa/NBA/Rugby) iedere jaargang maar dan wel gebrand op de PSX en PS2.
Nu worden de games niet meer gebrand omdat dat niet meer mogelijk is met alle updates maar is dit wel een 'klantvriendelijke' oplossing.
Met de jaren ga je meer van dit soort partijen krijgen die al der eigen spellen ergens online droppen en dan tegen een bijbetaling nog extra content op de game gaan verschaffen. -
@L-R-van-kessel_NL Ik heb een Switch liggen voor Fifa. Ik speel ook Fifa op de PS4. Koop dus ieder jaar hetzelfde spel voor 2 consoles. Dit jaar nog niet. PS4 staat al maanden stil... Switch eigenlijk ook.
-
Hebben jullie er ook 'last' van dat je het Nederlandse commentaar voor Fifa21 niet kan dowloaden, terwijl Fifa dit wel steeds aangeeft bij het opstarten?
-
Zijn er nog managers die Fifa21 spelen?
Zijn er ook nog managers geïnteresseerd in minstens 1,5M Fifa Coins ?
Ik bied ze namelijk te koop aan