Voetbal: Champions League & Europa League
-
Goed dat ik dit nog zag trouwens. Ben erbij in het pooltje hoor
-
@FC-Eddie_NL Gini is oprecht een rustige aardige jongen, alleen weet hij ook niet hoe het er nog echt aan toegaat qua racisme. Die jongen leeft al heel lang in een voetbal-bubbel en de buitenwereld kent hij alleen nog maar van zijn familie en vrienden.
Deze familie en vrienden komen allemaal uit achterstandswijken die over het algemeen gekleurd waren. Terwijl zij daar juist weten dat het in Rotterdam helemaal niet racistisch was..Maar genoeg daarover.Ajax had een punt verdiend gisteren alleen steeds was die laatste bal veel te lafjes. Verder vond ik Ajax en Liverpool geen mooi voetbal neerzetten.
Liverpool is op de counter wel dodelijk, dat had Ajax dan zo goed als volledig onder controle m.u.v. eigen doelpunt.
Gravenberch heeft mij voor het eerst positief verrast.
Neres was de gevaarlijkse man bij Ajax op het veld.
Tadic moeten ze lekker verkopen aan een club in China, die heeft het niet , m.u.v. dat hij excelleerde tijdens de succesvolle CL campagne.
Promes is hopeloos uit vorm maar dat komt nog wel goed.
Dat hij weer die mislukte Labyad erin gooide was onbegrijpelijk, het zou niet erg zijn voor de selectie als hij nu zijn andere kruisband afscheurd..
Dat Schuurs en Blind eruit gingen in de laatste 5 minuten was ook nog redelijk apart, daar waar Schuurs je langste speler is en de meeste schoten heeft afgevuurd van alle Ajacieden in de wedstrijd.Overige wedstrijden:
Atalanta deed wat ik ervan verwacht, Real verrassend onderuit, Bayern heeft Atletico even een koekje gegeven en het gelijkspel van Inter had ik niet verwacht..Vanavond nog even de EL, kijken er daar nog mensen naar voor de lol of alleen omdat ze een club supporten?
-
@L-R-van-kessel_NL Als er leuke wedstrijden zijn in de EL (en CL), kijk ik er zeker graag naar. Ik heb niet heel veel favorieten. In Europees verband zal ik een wedstrijd van Liverpool en Bayern altijd wel willen zien (en de Nederlandse clubs)
Of gewoon een clash tussen 2 grote ploegen -
Albon heeft geen enkele zelfvertrouwen, dus dan zal je al snel met dat soort teksten komen. Wijnaldum komt nu op mij over als een zeurpiet eerste klas. Natuurlijk is het rot voor ze dat Van Dijk zwaar geblesseerd is, maar dat had weinig te maken met het wat fellere spel van Everton. Gewoon even kortsluiting bij die doelman.
-
Erg balen van de nederlaag. Ook gewoon niet nodig en Ajax had met gemak kunnen winnen. Jammer dat Kudus al snel gewisseld moest worden.
-
Nou die tackel op van dijk was vrij fel en had okal was het buiten spel gewoon geel/rood moeten.
-
@gepke3_NL De VAR schijnt niet geweten te hebben dat hij hiervoor mocht ingrijpen en rood kon geven, omdat de tackle van Pickford wel als buitensporig aangemerkt kan worden. Ook al ging er een feit als buitenspel aan vooraf. Er werd pas daarna gevlagd, omdat de grensrechter moet afwachten of er een goal uit voort komt. (Voor het geval het toch geen buitenspel blijkt te zijn)
Met al die regels, weet de arbitrage het zelf niet eens meer hoe het in elkaar steekt
-
@maricja_NL
Haha dat is wel heel slecht zeg ze mogen van mij dan nog die roodekaart gegeven. -
Laten we het PL voetbal in het topic buitenlands voetbal houden Dit is bedoelt voor CL/EL.
AZ gisteren verrassend gewonnen in Napels, ik denk dat niemand daar zijn toto in had durven zetten?
Gelukkig verloren de meeste Belgen wat weer gunstig is voor het NL voetbal.PSV maakte zich wederom belachelijk in Europa..Als ik een PSV supporter zou zijn zou ik mij diep schamen voor de wantvertoningen in Europa.
Feyenoord pakte een punt in Zagreb en had op meer mogen rekenen wat ik begreep, Berghuis schoot die pingel wel dramatisch die mag ze nu toch echt niet meer nemen lijkt me.
-
@L-R-van-kessel_NL
Ik vrees dat hij nog steeds de besten optie is de rest zie ik ze ook niet binne schiete -
Ajax neemt een punt mee uit Bergamo, op voorhand voor getekend, achteraf gezien het gevoel dat er meer (maar ook zeker minder)in had gezeten.
Real verloor bijna zijn 2e wedstrijd op rij en met een tweeluik met Inter in het vooruitzicht was het de slechtste start ooit geweest voor Real.
Atletico had het verrassend lastig met RB Salzburg maar won toch.
Liverpool en Bayern wonnen alles behalve overtuigend.Marseille kruipt steeds dichter bij het negatieve record van Anderlecht (11 nederlagen op rij voor Marseille nu in de CL) van 12 verliespartijen op rij.
Vanavond de topper o.l.v. de Dordtse scheids Makkelie.
-
Ajax lijk wel alleen te kunnen aanvallen en niet teweten hoe ze moeten verdedigen.
-
Zijn ze kennelijk ook niet geïnteresseerd in.
-
@SIRclitjeslikker_NL Tja "Je moet altijd zorgen dat je een doelpunt meer scoort als de tegenstander."
-
Voor Ajax - Atalanta moeten de coronaregels gewoon even opzij worden gezet 50.000 man erachter, dan kan het.
-
@SIRclitjeslikker_NL en toen werd je wakker
-
Het zit Feyenoord ook niet mee met 2 onberijpelijke peneltys en eentje die wel heel makkelijk gegeven werd.
-
Liverpool walst over Atalanta heen. Had ik op voorhand niet verwacht eigg...
-
@maricja_NL Gunstig resultaat voor Ajax, nu hebben ze niet meer zo'n verschil met Atalanta qua doelsaldo..
Wat het Nederlandse voetbal betreft... Wat je vanavond bij PSV ziet, had ook bij Ajax kunnen gebeuren, alleen had Ajax het geluk, dat de Denen het niet afmaakte, wat de Grieken nu bij PSV wel doen..
-
@Patje1AFCA_NL said in Voetbal: Champions League & Europa League:
en gebeuren, alleen had Ajax het geluk, dat de Denen het niet afmaakte, wat de Grieken nu bij PSV wel doen..
PSV heeft niks te zoeken op dit niveau