BCS
-
@furrax_nl said in BCS:
Even saai als OSM nu is. Het forum al helemaal. Je kreeg er bans voor belachelijke dingen. Kutspel. Speelde nog liever Plaza Challenge.
Het BCS forum was fantastisch, leuke tijden gehad.
Wat is dat lang geleden. -
@raymondgoethals_nl said in BCS:
t Top Trippers en
Wie was jij daar dan...?
Aangezien TT voornamelijk bestond uit : Jorrit, Davey, Toon, Dion, Michael, Leander, Simone en ik zelf...(zal er nog wel zat vergeten zijn.)
-
@l-r-van-kessel_nl said in BCS:
@raymondgoethals_nl said in BCS:
t Top Trippers en
Wie was jij daar dan...?
Aangezien TT voornamelijk bestond uit : Jorrit, Davey, Toon, Dion, Michael, Leander, Simone en ik zelf...(zal er nog wel zat vergeten zijn.)
Men broer zijn account was toen blijkbaar nog ingelogd.
Ik was Dre of de relbelg in Leander zijn woorden.
Dacht al dat ik je naam nog ergens van herkende.
Als ik me niet vergis zat je ook later na TT in Onze Zaak.
Wat een redelijk kort leven heeft gehad dankzij de lieverdjes in de staff toen. -
DWB, WT, HG, waren zeker mooie tijden.
-
@hap-slik-weg_nl En natuurlijk ook 7H, maar dat was algemeen bekend #sorrymarcenjip
-
Stukje nostalgie om terug te lezen. Zie zelfs dat Lor hier nog actief is, mooie vent.
-
@dominicm_nl said in BCS:
TCOB
Helden!
@furrax_nl said in BCS:
Even saai als OSM nu is. Het forum al helemaal. Je kreeg er bans voor belachelijke dingen. Kutspel. Speelde nog liever Plaza Challenge.
Jij bent zelf saai
@hap-slik-weg_nl said in BCS:
@hap-slik-weg_nl En natuurlijk ook 7H, maar dat was algemeen bekend #sorrymarcenjip
7H
-
Djordi !
Ouwe Spijkenissenaar! Ja ik kom hier nog wel eens even op het forum kijken , doe jij hier dan nog? -
Was een top tijd!
Velen bonden ook die me zijn bij gebleven.
Voor de gene die een beetje nostalgie willen zien, de LoBL & Bondmasters: http://bestebondvanhetjaar.awardspace.com -
Inmiddels alweer 2 jaar geleden maar zijn hier nog oude BCS'ers te vinden?