Kerstpakketten 2020
-
Het is weer december, tijd voor de Sinterklaascadeau's, Amandelstaven, chocolade letters en natuurlijk kerstpakketten van de werkgever/opdrachtgever/klant.
Wat hebben jullie zoal zelf ontvangen en wat (indien je in de positie zit) geef jij je personeel/klanten in deze tijd?
Ik ben weer jaarsgetrouw aan het samenstellen geweest bij Beerwulf voor bierpakketten voor onze klanten en personeelsleden.
Zojuist alles mogen ontvangen en dat oogt toch weer zeer prettig -
Tot nu toe alleen wat zoetigheid mogen ontvangen, maar eerlijk gezegd zou men mij met een lekker speciaalbiertje eerder een plezier doen.
-
Geen idee wat (en of) de baas dit jaar zal geven. Vorig jaar was het schijnbaar de eerste keer dat er iets gegeven werd aan de medewerkers. Toen was het chocolade en een cadeaubon van € 25,--. Altijd leuk.
Bier en andere alcoholische pakketten vallen vaak in de smaak. Alleen drink ik geen alcohol
-
@silvester-j_nl Ja daar staat de Sinterklaasperiode om bekend.
Van 2 leverancies heb ik een Amandelletter ontvangen en vandaag kwam er één langs met een marsepein taart. Al paas ik de meeste van die zoetigheid juist weer door aan mn opa en omaAl staan er ook alweer afspraken met andere leveranciers die flessen wijn komen brengen dus ik ben benieuwd wat er tussenzit.
-
@l-r-van-kessel_nl Bij m'n vorige werkgever kregen we ook altijd zoveel geschenken van leveranciers. Dat deden we altijd op de grote hoop en hielden we een loterij met alle werknemers, zodat iedereen toch iets kreeg.
Maar we kregen dikwijls zo veel, dat ieder met 3 geschenken naar huis ging. Vaak was het idd iets van wijn of lekkernij. Maar met de feestdagen is dat toch wel leuk. -
Inmiddels hebben wij 80 van de 95 bierpakketten afgeleverd, nog 15 te gaan.
Nog 5 vd 8 alcoholvrije pakketten en 2 'specialere' pakketten.Inmiddels zelfs weer een voorraad wijnen binnen van leveranciers, sommige met serieus goede flessen en een paar die met bagger over de brug kwamen.
Van een bedrijf waar ik regelmatig mee samenwerk (wisselen werk uit) kwam ik met een bierpakket aan, terwijl hij er ook één voor mij had samengesteld..dat werd dus een bierruil
Er kwam zelfs een leverancier langs met zo'n 'Makro pakketje' ...Dat is toch altijd zo'n dooddoener.
Ook krijg ik ieder jaar een blok van 1,5kg melkchocolade van de pandeigenaar, die hij bij een geweldige chocolaterie vandaan haalt, echt onwijs heerlijk en dat terwijl ik geen groots chocolade verbruiker ben.
En nog een aantal originele/op maat gemaakte pakketten ontvangen.Wat hebben jullie inmiddels nog mogen ontvangen?
-
Een bon van de Douglas. Tja, een vrouw is daar altijd blij mee (tenzij je al genoeg geurtjes hebt )
En een Tony chocolade reep erbij -
@maricja_nl douglas is altijd chill, ook als man.
-
@maricja_nl Je kan nooit genoeg luchtjes hebben, zowel als man als vrouw niet
Wel benieuwd welke luchtjes je hebt staan..
-
@l-r-van-kessel_nl Ik heb Calvin Klein - Euphoria, een paar van DKNY en een paar losse flesjes, die ik krijg van een vriendin (zij werkt bij Douglas en maakt voor verjaardagen altijd hele mooie parfumpakketjes)
-
De kerst is weer voorbij, de flessen wijn zijn nog niet allemaal genuttigd maar het topic gaat wel dicht.
Op naar de paaseieren!