CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Dan liever 5 jan. Dat transfer gebeuren is niet tof.
-
Dan maar 12/1 wat mij betreft: nieuwe teams en het kl#te event heeft dan relatief gezien iets minder impact dan dat we al een week eerder zijn gestart met het formeren van een team.
-
@wooper_nl Dus als ik het goed begrijp weekend van 22-25 januari transfer madness?
-
Dan doe maar 5 januari. Dan zitten we al over de helft voor het transfer weekend, dan heeft het minder invloed
-
@wooper_NL Beginnen na transfer event. Dan hebben we nieuwe teams en geen last van transfer event.
-
@killing-spread_nl waarschijnlijk met het sluiten van de transfermarkt op 31 januari.
-
@rísingstar_nl Dat zal pas februari zijn, is dat niet een hele lange winterbreak?
-
@wooper_nl Als dat te laat is, dan 12 januari. Nieuwe teams zou wel een keer leuk zijn, zeker om daarmee het jaar te starten.
-
@rísingstar_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@wooper_nl Als dat te laat is, dan 12 januari. Nieuwe teams zou wel een keer leuk zijn, zeker om daarmee het jaar te starten.
Hier sluiten wij ons bij aan!
-
12 januari zou een mooie start datum zijn, met de nieuwe teams.
-
Wat mij betreft 5 januari
-
5 januari. Met transfer madness vroeg in de competitie is die gelijk naar de klote,
-
Transfer madness is met de jaarwisseling. Mathieu zal t hebben over transfer deadline day. Niet dat dat veel beter is, maar goed.
-
5 januari: IIII
12 januari: IIIII
februari: I -
5 januari
-
Golden Glory, nog van harte met de CC winst van dit seizoen. Dik verdiend
-
Wij geven ook de voorkeur voor een start op 12 januari.
-
ja doe maar 12jan
-
Voor mij 12 januari. Zoals al door velen aangegeven vanwege de nieuwe teams.