Fantasy League
-
Ik vind het jammer dat je niet kan kijken tot hoe ver de competitie gevuld is. Het is nu dus een beetje afwachten en opletten de hele tijd.
-
@ali-ben-arfa_nl said in Fantasy League:
@silvester-j_nl Ik wil dit met vrienden spelen maar kan nergens vinden om een eigen fantasy-
league aan te maken???Het aanmaken van een eigen Fantasy League is op dit moment helaas nog niet mogelijk. Wel kun je natuurlijk met je vrienden afspraken om tegelijkertijd met de Fantasy League te starten in de hoop dat jullie daardoor in dezelfde competitie worden ingedeeld!
-
Met dit team ga ik van start van in de Fantasy League. En hoe zien jullie teams eruit?
-
@silvester-j_nl Die kans is wel heel erg klein neem ik aan toch? Is het geen optie om het aanmaken van een Fantasy League (zoals iedere andere league) mogelijk te maken?
-
@ali-ben-arfa_nl
Het kan inderdaad misgaan, maar je kunt het altijd proberen natuurlijk.Wellicht dat het in de toekomst wel mogelijk zou zijn om de league zelf aan te maken, maar waar je dan wel tegenaan gaat lopen, is dat er veel leagues aangemaakt gaan worden die nooit vol komen. De gedachte achter de Fantasy League is dat je met een volle league speelt en niet met CPU-teams.
-
This post is deleted!
-
Mooi dat Fantasy terug is, mijn favoriete league. Voor mij het volgende:
Ik had graag een competitie van 16 ploegen gezien, naar mijn weten was dit vroeger ook zo. Op die manier speel je ook een beker en dat is met 10 ploegen niet het geval.
Budget ligt te laag, en omdat transfers zijn toegestaan koop je veelal spelers om gelijk weer te koop te zetten.
-
Kan ik ook weer met vrienden spelen? Probeer nu beetje te kijken en kan zo op eerste oog geen eigen competitie maken.
We willen met zijn 10en samen spelen, kan dat als ik een team heb samengesteld? -
@youtube_nl Aanvulling op eerdere post: Graag ontslag nemen onmogelijk maken. Vroeger kon dit ook niet (correct me if I'm wrong).
Helaas is de Fantasy League momenteel niet zoals het altijd is geweest. Het is fijn dat het terug is, maar het kan nog flink verbeterd worden
-
@youtube_nl said in Fantasy League:
@youtube_nl Aanvulling op eerdere post: Graag ontslag nemen onmogelijk maken. Vroeger kon dit ook niet (correct me if I'm wrong).
Helaas is de Fantasy League momenteel niet zoals het altijd is geweest. Het is fijn dat het terug is, maar het kan nog flink verbeterd worden
Vroeger was het inderdaad niet mogelijk om ontslag te nemen uit de Fantasy League. Ik zie persoonlijk ontslag nemen in de Fantasy League en de competitievervalsing die daarmee gepaard gaat ook zeker niet als een toevoeging. Ook vanwege het feit dat de teams niet meer opnieuw worden ingenomen en dus tot het einde van de competitie leeg blijven.
Echter is ontslag nemen wel een functie die in de praktijk heel veel gebruikt wordt door managers. In de toernooien is het momenteel niet mogelijk om ontslag te nemen en daar komen al regelmatig klachten over binnen van managers die daar ontslag willen nemen.
-
@martijnmilikan_nl
In dit stadium is het nog niet mogelijk om een eigen Fantasy League aan te maken, maar er wordt wel nog gewerkt om dit in de toekomst mogelijk te maken. -
Interessante game mode. Ben speciaal terug gekomen naar OSM voor de Fantasy League. Tot nu toe bevalt het goed.
-
@silvester-j_nl Oké, jammer. Voor mij dus helaas geen Fantasy League meer
-
Nu ontgaat het me even of dat vroeger wel of niet mogelijk was, maar het concept lijkt me er baat bij te hebben dat transfers niet mogelijk zijn, toch? Al zal dat natuurlijk niet in het verdienmodel van GB passen...
-
@dikketuur_nl said in Fantasy League:
Nu ontgaat het me even of dat vroeger wel of niet mogelijk was, maar het concept lijkt me er baat bij te hebben dat transfers niet mogelijk zijn, toch? Al zal dat natuurlijk niet in het verdienmodel van GB passen...
Vroeger waren transfers ook mogelijk, maar toen zag het concept er wat anders uit. Er zaten maar liefst 16 teams in de competitie die ook een hoger budget hadden om een team mee samen te stellen. Hierdoor was het aanbod op de transferlijst altijd erg karig en bestond dit vooral uit restspelers.
-
@silvester-j_nl Is het al mogelijk om zelf een Fantasy competitie aan te maken? Ik wil namelijk graag met vrienden dit spelen...
-
@jagertje100_nl said in Fantasy League:
@silvester-j_nl Is het al mogelijk om zelf een Fantasy competitie aan te maken? Ik wil namelijk graag met vrienden dit spelen...
In dit stadium nog niet helaas. Het is inmiddels wel mogelijk om bestaande competities te zoeken en op deze wijze samen met een vriend of bekende in de competitie te komen.