Kanarifuglene: [KL] League
-
Aardige gozer. Zag idd ook een tijdje terug dat ie onlangs online geweest was. Kreeg toen een sprankje hoop dat de Kanaries zouden terugkeren.
Sws leuk om te zien dat we nu 3 kanaries weer in de KL hebben. Doet mij deugd
-
En Hessel, daar nog iemand wat van gehoord sinds zijn OSM-pensioen?
-
@dikketuur_nl Ik niet iig. Veel kanaries zijn met OSM pensioen of spelen nog op hun gemakje.
Meen dat er nog wel rustig duelletjes gespeeld worden door ze. Miss wilt @AppieL_NL er nieuw leven in blazen -
@maricja_nl En hoe, RIP hun tegenstanders
-
@maricja_nl Nou nou, rustig. Een duel winnen met 150-0 doen we niet met de handrem op.
-
@maricja_nl Voor het overige heb je wel gelijk hoor. Ik denk dat er een zestal nog wel enigszins actief spelen, vijf daarvan spelen elke keer een duel. Niet dat ons leven ervan afhangt, maar we doen wel ons best om niet te verliezen.
Het uitermate fanatieke van pakweg vijf jaar geleden is wel enorm uit de crew weggesijpeld. Ik was na een afwezigheid van drie jaar (denk ik) toch wel blij om te zien dat de KL League nog bestaat. Een pluim voor zij die het stokje hebben overgenomen en de legacy bewaard hebben en zich nog steeds inzetten.
Binnenkort schrijf ik me misschien nog wel in voor één van de nieuwe seizoenen. Afhankelijk van hoe hard het kriebelt om weer naar de KL League terug te keren.
-
@rmcf_nl KL Leagues is een mooi concept wat jullie begonnen zijn en hedendaags is het nog steeds een begrip. Zoals je ziet is de KL met 6 leagues nog steeds erg in trek. Het blijft een mooie en uitdagende competitie, die we zo lang mogelijk laten bestaan. Ik denk ook dat velen dit met me eens zijn.
Kijk maar wanneer je meedoet. Het moet tenslotte wel leuk zijn om mee te spelen
-
Ik was ook aangenaam verrast toen ik zag dat de KL leagues na al die jaren nog bestonden, en nog steeds 6 league's weten te vullen. Toont toch aan dat ondanks OSM 3.0 en de uitstervende fora de KL league een concept is dat blijft bestaan, sterk. Ik kijk al uit naar het volgende seizoen
-
@dikketuur_nl Dat is echt gebeurd. Kijk maar bij de historie van de uitslagen
-
@maricja_nl Waar vind ik die?
-
@appiel_nl Ging nergens over, had die nooit mogen winnen met die verhoudingen
-
-
OFF gaat lekker
-
@joost-sœter_nl Qua teamwaardes lig je wel een eind op me voor, dus dat heeft misschien de doorslag gegeven
-
-
@maricja_nl dankjewel Maricja!! Heel fijn weekend hé
-
Hebben jullie ook het probleem dat spelers niet verkopen?
Heb inmiddels 4 spelers al een tijdje voor de helft van de maximale prijs op de transferlijst staan en verlaag telkens na een paar dagen. Normaal zouden ze nu al lang verkocht moeten zijn. Gaat het verkopen van spelers lastiger hier?