CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Nog bedankt voor de felicitaties namens Golden Glory!
-
@aurélie-melis_nl Er is niet echt een vast moment. Het betreft hier ook ene verzoek en we de tijd geven om dit voor elkaar te krijgen.
-
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Ga jij spelen?
-
The best manager in the world_NLreplied to maricja_NL on last edited by The best manager in the world_NL
@maricja_nl who knows ¯|(ツ)|¯
-
@the-best-manager-in-the-world_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@maricja_nl who knows ¯|(ツ)|¯
Kom spelen word leuk
-
@the-best-manager-in-the-world_nl #reincomebackincc
-
In dat geval, meld ik me af.
-
@dave-jansen_nl ik zit nu in Rise Up II. Helemaal onderaan de Crew Cup ladder beginnen, benieuwd waar we over jaar of 2-3 staan qua promoties
-
Heel veel succes iedereen!
-
@fc-legend-kyrill_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@dave-jansen_nl ik zit nu in Rise Up II. Helemaal onderaan de Crew Cup ladder beginnen, benieuwd waar we over jaar of 2-3 staan qua promoties
Ah nice wens je heel veel succes en hopelijk lukt het jou en je crew
-
@dave-jansen_nl thnx maat! Je bent geweldig
-
Ik weet niet precies in welke topic dit bericht moet, maar ik heb een verzoekje voor de Eerste Klasse. Ik zag net pas dat wij als OSM Kings 2 de mod voor de aankomende CC moeten leveren, maar wij hebbend dit de vorige twee crew cups ook al gedaan. Is er een mogelijkheid dat dit nog veranderd kan worden?
-
@theechteniels_nl Volgens de CC-regels mag je dan de crew die het 2e pakketje geloot heeft benaderen om de league te openen
-
@martijnfc_nl hier ben ik het mee eens. Met toevoeging buiten veel succes iedereen, ook heel veel plezier!
-
@fc-legend-kyrill_nl okee
-
De laatste 10 dagen van het huidige CC-seizoen gaan beginnen.
De promoties en degradaties gaan uitgemaakt worden. En de CC-winst uiteraard
Succes nog allen!We gaan binnenkort de inschrijving openen en de data bekend maken voor het volgende CC seizoen
-
@maricja_nl Tussenstandje?
-
@vundezz_nl Uiteraard! Komt vandaag sws weer
-
@maricja_nl Lekkerrrrrr bezig madame! kan niet wachten