Cryptocurrency
-
@martijnfc_nl ik heb een paar aandelen gekocht, voor de lol. Ik zie wel wat er gebeurt, pure amusement.
-
@l0rdshishio_nl snap ik, ben benieuwd hoe het eind vd week gaat. Las iets over reddit gasten, kan nooit goed gaan . Anyway voor jou dat ie door het dak gaat.
-
Wall Street hedgefunds worden helemaal gek hahaha, goud dit
-
Alibaba presenteerde vandaag uitstekende cijfers. Het is wachten op iets meer duidelijkheid over wat de overheid aan regels gaat doorvoeren, maar duidelijk is dat de enige weg omhoog is. Mijn favoriete aandeel van het moment.
-
Ethereum op ATH $1.574,00 daarnet (€1.305,00)
#Lambo #Hodl
-
@l-r-van-kessel_nl said in Cryptocurrency:
Ethereum op ATH $1.574,00 daarnet (€1.305,00)
#Lambo #Hodl
Toch apart dat die zo stijgt terwijl de Bitcoin nog wat blijft zweven.
-
Nee eigenlijk niet, de trend is qua serieuze stijgingen voor de gehele markt:
BTC als eerst, als die eenmaal consolideert vloeit het door naar Ethereum en vervolgens naar de andere ALTS.
In de tussentijd springt er nog wel eens een ALT even omhoog vanwege een release (op tech niveau).ETH, is lange tijd ook ondergewaardeerd geweest t.o.v. BTC.
Eigenlijk hoor je de stijgingen van Ethereum en ALTS alleen toe te juichen als deze stijgen t.o.v. BTC. Daar waar de $,€ e.d. veel te kwetsbaar zijn en niet per sé een goed beeld vormen.
-
@l0rdshishio_nl helemaal met je eens. Wel is het zo dat allerlei landen nu producten van Ali duurder willen maken omdat het geen eerlijke concurrentie is, waar ik het opzich wel mee eens ben. Kwestie van tijd voor die weer op 300$ staat.
-
@martijnfc_nl said in Cryptocurrency:
@l0rdshishio_nl helemaal met je eens. Wel is het zo dat allerlei landen nu producten van Ali duurder willen maken omdat het geen eerlijke concurrentie is, waar ik het opzich wel mee eens ben. Kwestie van tijd voor die weer op 300$ staat.
Het buitenland is voor Alibaba niet zo belangrijk, is iets van vijf procent van hun omzet. Ze hebben genoeg aan China. En China blijft groeien. Steeds meer mensen die bekend raken met internet en een groeiende middenklasse. En de cloud business groeit hard.
300 dollar zie ik ook snel komen. Een goed nieuwtje zoals ANT IPO kan al voldoende zijn.
Het heeft gewoon weer even het vertrouwen en momentum nodig.
-
Nee eigenlijk niet, de trend is qua serieuze stijgingen voor de gehele markt:
BTC als eerst, als die eenmaal consolideert vloeit het door naar Ethereum en vervolgens naar de andere ALTS.
In de tussentijd springt er nog wel eens een ALT even omhoog vanwege een release (op tech niveau).ETH, is lange tijd ook ondergewaardeerd geweest t.o.v. BTC.
Eigenlijk hoor je de stijgingen van Ethereum en ALTS alleen toe te juichen als deze stijgen t.o.v. BTC. Daar waar de $,€ e.d. veel te kwetsbaar zijn en niet per sé een goed beeld vormen.
Ah, klinkt logisch allemaal, maar begrijp er maar weinig van haha.
-
Nieuwe ATH!
Tesla maakt bekend voor 1,5 miljard aan BTC te hebben gekocht en de koers ontplofte gisterenmiddag rond 14.00.
Vandaag is de verdere weg naar boven ingeslagen met:
BTC op $48,2K en € 39,9K
ETH op $1,8K & €1,5K -
@l-r-van-kessel_nl lekker hoor. Ik heb vandaag wederom wat winst verzilverd zodat ik weer op mijn originele positie ben uitgekomen. Wil liever niet meer geld in crypto dan ik nu al heb.
-
@l0rdshishio_nl Eigen geld eruit halen is natuurlijk hetgeen wat je als eerste moet doen en vervolgens met je winst voortborduren.
Cardano is ook gigantisch gestegen. Daar heb ik er nog vijf duizend van, die waren in maart op het dieptepunt €0,025 en die zijn nu €0,75 waard. Even factor 30..
-
@l-r-van-kessel_nl lijkt door het dak te gaan met bedrijven als Twitter, Visa etc die hier ook mee bezig zijn. Ik heb in het dipje na het Tesla nieuws, voor het eerst BTC aangekocht. Ben benieuwd naar de toekomst.
-
@martijnfc_nl Visa en Mastercard zijn er al veel langer mee bezig alleen komt het nieuws nu pas in de media.
IBM heeft al jarenlang een partnership met Stellar (XLM)
Diverse Nederlandse banken zijn al jaren bezig met het netwerk van Ethereum alleen is dit nauwelijks tot niet naar buiten gebracht door deze banken zelf.Dat het van Tesla nu 'uitlekt' is in die zin verbazingwekkend, daar waar allemaal bedrijven dit al lang doen.
-
Ethereum gisterenavond wederom op ATH €1.615,75
Polkadot eergisterenavond ook op ATH € 27,05
Bitcoin afgelopen dagen ook weer ATH boven de €43,5KNu is de vraag, komt de veelbesproken maart dip...Ik ga over een weekje vermoedelijk verkopen..en dan met een week of 3 weer terugkopen.
-
Ethereum gisterenavond wederom op ATH €1.615,75
Polkadot eergisterenavond ook op ATH € 27,05
Bitcoin afgelopen dagen ook weer ATH boven de €43,5KNu is de vraag, komt de veelbesproken maart dip...Ik ga over een weekje vermoedelijk verkopen..en dan met een week of 3 weer terugkopen.
Lastig, wat als de koers in de weken dat je eruit bent met nog eens tien of twintig procent stijgt? Dan stap je met een heel naar gevoel weer in. Als je echt vertrouwen in de munten hebt dan kun je het best op je handen blijven zitten, denk ik. Dan maakt zo'n eventuele dip ook niks uit.
Ik zat overigens gisteren al in de verkoopmodus, al mijn aandelen en opties van Prosus verkocht. Het is afgelopen maand met zo'n dertig procent gestegen en ik kreeg wat hoogtevrees. Denk niet dat ik er snel weer instap, dan moet het eerst goed dalen.
Van het geld wat extra Alibaba ingekocht en de rest hou ik even achter de hand.
-
Gelukkig Prosus net op tijd verkocht, gaat deze week niet bepaald lekker. Alibaba ook niet, maar daar staan mijn waardeaandelen zoals ABN AMRO en Shell tegenover die juist wel lekker gaan deze week.
-
KOOP NU ALIBABA!! Fantastisch nieuws vandaag. Kan alleen omhoog komende maand.
-
Alle crypto's ook allemaal op ATH..heeft er ook maar iemand die twijfelde, toen dit topic las toch besloten om wat aan te schaffen?
Ik hoop het van harte.