Vage analist
-
Ik speel met Servië op het WK 2010.
Na iedere wedstrijd zegt de analist het volgende (zie afbeelding).
Weet iemand wat dit betekent?
Al mijn spelers zijn 26 jaar oud. -
@stojan-curcic_nl niemand?
-
@stojan-curcic_nl Meestal moet je een 30+ jarige de aanvoerder maken.
maar zelfs dan geeft ie nog wel eens aan dat je de verkeerde 30+ er hebt.
en dus moet je misschien meerdere oudere spelers hebben en daartussen proberen. -
@mr-eric-frank-martin_nl bedankt voor je antwoord, maar even lezen: al mijn spelers zijn precies 26 jaar oud.
-
@stojan-curcic_nl said in Vage analist:
@mr-eric-frank-martin_nl bedankt voor je antwoord, maar even lezen: al mijn spelers zijn precies 26 jaar oud.
Dan weet je toch meteen waar het probleem ligt?! Je spelers zijn te jong. Om te zorgen dat de analist na de wedstrijd iets anders zegt zul je 30+ spelers moeten aantrekken.
-
Ik weet niet of je in het WK wel spelers kan kopen. In dat geval kan je er niets aan doen.
-
@stojan-curcic_nl
26 jaar is in OSM in principe te jong om in aanmerking te kunnen komen als aanvoerder. De analist houdt geen rekening met het feit in welke competitie je actief bent, maar kijkt puur naar de statistieken. -
@acaciadelft_nl LEZEN! Ik speel(de) het WK 2010 met Servie. Dan kan je geen spelers kopen. Al mijn spelers zijn 26. Dat je dan nooit geen geschikte aanvoerder hebt (zelfs Vidic niet die 10 beter is dan de rest) is eigenlijk een soort bug.
-
Aangezien dit gewoon door een technische restrictie komt, valt er weinig aan te doen. Topic bij deze gesloten.