Zoekt crew / nieuwe leden
-
Voor onze crew Unstoppable (Top 25) zijn we opzoek naar managers .
Unstoppable is een crew die zeer actief en fanatiek speelt.Wil je meedoen aan duels, interne competitie en nog veel meer stuur dan een bericht aan @Rolfdewild_NL of Hij smakt wir goewd
-
hallo ben op zoek naar een crew rene1969
-
@pondboy_nl said in Zoekt crew / nieuwe leden:
-
The Royal Victoryans zijn op zoek naar nieuwe Victoryans!
Ben jij op zoek naar een ambitieuze, familiale en ervaren crew? Dan ben je bij The Royal Victoryans aan het juiste adres! Onze visie? Sinds onze oprichting in 2014 willen we met plezier, passie, fair play en hard werk de absolute top bereiken. Work hard, but play harder, toch?
Wat hebben wij jou te bieden?
• Actieve en overzichtelijke Discord-server met een gezellige groep managers;
• Competitieve crewcompetitie;
• Vier Crew Cup-plaatsen;
• Crewduels;
• Crewavatar –en visitekaartje;
• Pagina op onze crewwebsite;
• Ruimte voor –en hulp bij ontwikkeling.Wat verwachten wij van jou?
• Activiteit op Discord-server;
• Deelname aan crewcompetitie;
• Deelname aan crewduels;
• Eventuele deelname aan Crew Cup;
• Instellen van crewavatar;
• Loyaliteit en betrouwbaarheid;
• Communicatief vaardig.Word jij weldra een Royal Victoryan?
Heb je interesse om lid te worden onze crew? Neem dan zeker contact op met mij (beheerder), Shane FC BrugesBoy. Neem zeker ook een kijkje op onze crewpagina en crewwebsite.
Hopelijk tot snel en vergeet niet… don’t act like a Royal, be a Royal!
-
Kanarifuglene is op zoek naar nog minimaal 1 goede manager om samen met ons de crewduels te gaan spelen. We willen van 1 duel per keer naar 2 duels per keer en hebben minimaal 10 spelers nodig.
Stuur mij een pm bij interesse
-
Voor onze crew Unstoppable (Top 20) zijn we opzoek naar managers .
Unstoppable is een crew die zeer actief en fanatiek speelt.Wil je meedoen aan duels, interne competitie en nog veel meer stuur dan een bericht aan @Rolfdewild_NL of @Hij-smakt-wir-goewd_NL
-
Goede Morgen iedereen Crew020 is een nieuwe crew met allemaal ajacieden die snel naar de top willen komen. Van uffelen is een uitzondering een verdwaalde hagenees waar ik graag mijn frustatie op uit. Die mensen heb je ook nodig af en toe Nee maar effe zonder dollen. Mocht je zin hebben om met een paar gekke ajacieden deze crew te joinen en ons snel naar een hoger niveau te willen brengen graag!! Dan kan je me een pm sturen en maken we dr wa moois van🦾 mvgr Carphunter79
-
@carphunter79_nl klinkt allemaal goed!
Maar nemen jullie ook feyenoord fans aan in jullie crew? -
@zork-angels_nl voor zon topper als jou kan een uitzondering gemaakt worden en neem de rest van de bende van ellende ook maar mee dan. Dan word het misschien echt wat hahaha. Maar leuk dat er intresse is top!!
-
@carphunter79_nl weer een jodencrew erbij
-
@andy-vanmechelen_nl Andy toch beetje respect he voor zon mooie club als Ajax. En kom gewoon joinen tussen die ajacieden zulle we je effe knippe en scheren hiero onder aan de ladder
-
Hoi,
Ik speel al een jaar of 10 OSM met veel plezier.
Individueel achievements halen en proberen een zo hoog mogelijke ranking te halen.Ik heb me nooit verdiept in het crewgebeuren maar het lijkt me leuk om te onderzoeken hoe het werkt.
Wat stats van mijn kant zodat crews een beetje een beeld hebben van mijn verleden en heden.
Op het moment van schrijven zijn mijn stats als volgt:
Rank: 157 (op basis van managerpunten)
Level: 9 (op de helft naar 10)
Medailles: 415.000
Prijzenkast: 64x nr.1/33x beker/106x DS
Winsrpercentage: 78%
Laatst gewonnen competitie: engeland 2e met QPR. 11.160MPHet liefst zou ik een crew joinen met leden die ongeveer dezelfde stats hebben maar ik snap ook dat ik misschien eerst eens een kijkje moet nemen.
Ik hoor graag van crews die interesse hebben.
-
@mr-eric-frank-martin_nl Zoals je al weet ben je bij ons zeer welkom.
-
Sinds vandaag weer begonnen met OSM. Zoek een gezellige crew waar ik weer het plezier terug kan vinden. Jaren geleden was ik hier forum moderator. Stuur me maar een PM zodat we verder kunnen praten.
Met vriendelijke groet, Rob
-
@thetransporter_nl ik heb je een bericht gestuurd, we horen graag van je.
-
This post is deleted!
-
hi i am looking for a crew which play in Crew Cup NL or FMS NL
firtsly, i have a good experience in World server in OSM.
i am managing a crew in world server which name is Aslanhable. we have got 17000+ medals in there.i have got 1200+ battle points in my world server account.
if your crew bigger than my world server crew and you play in various intercrews events, please send a message in my message box.
NOTE: i cant speak dutch language.
-
This post is deleted!
-
@frk038_nl_nl please send a direct message to me. Name in OSM is: John Graaff
I will add you to our crews Talents of Zlatan or Zlatans Academy, both top 50 (TOZ rank 11) and playing Crew Cup -
Just Relax zoekt managers die graag Crewcup spelen en goed zijn. Desnoods tijdelijk om de crew weer naar boven te helpen in de divisies. PM mij!