Voetbal: Champions League & Europa League
-
Juve 'verrassend' genoeg toch weer uitgeschakeld.
PSG met gemak door, Haaland heeft er weer 2 ingeprikt en Liverpool heeft laten zien dat er alleen crisis in de PL is.Ajax heeft gisteren GEDOMINEERD, YB stond erbij alsof het een trainingspotje was. De keeper van YB die de geblesseerde 1e doelman verving was de beste man aan de kant van de Zwitsers.
Ajax zet hier een goed resultaat neer wat hierdoor met één been in de kwartfinale staat.
Arsenal won eenvoudig bij Olympiakos met 1-3 en Villareal won op bezoek bij Kiev
De topper tussen United en Milan is onbeslist in 1-1 geëindigd net zoals het minst aansprekende duel tussen Slavia Praag - Rangers.
Spurs, Granada en AS Roma hebben allen een eenvoudige thuiszege geboekt en mogen ook alvast rekening houden met de kwartfinale.Ik hoop nog steeds dat Ajax in die kwartfinale tegen de winnaar van Slavia Praag-Rangers mag aantreden en zij sowieso een Engelse en Spaanse club ontlopen.
-
Die Haaland is toch wel een baas..
-
Haha, de Rangers verkijk je je nog op hoor, al zijn wij ook gewoon sterk op het moment
-
Arsenal 1-3 bij Olympiakos gewonnen gisteravond. Wat waren mijn beste vriend en ik, blij en in extase. De goals van Odegaard en Elneny waren werkelijjk weergaloos mooi, en de kopbal van Gabriel, was ook erg knap!
-
We zijn inmiddels aanbelang bij de kwartfinale en de route naar de finale is voor elke club bekend.
Real Madrid - Liverpool is naar mijn mening de mooiste wedstrijd qua naam. De 2 clubs met de mooiste historie. Hier zie ik Liverpool doorgaan.
Bayern - PSG is qua spel weer de mooiste pot om te zien, hopelijk wint Bayern van het oliegeld.
City-Dortmund word denk ik ook een spektakel met 2 teams die willen.
Porto-Chelsea daarintegen gaat pijn aan onze ogen doen..Helaas maakt Porto ook nog een kans om door te gaan. De finale lonkt nu wel eindelijk voor City door deze route.In de EL had Ajax beter maar ook zeker slechter kunnen loten en ben ik benieuwd naar de clash tegen AS Roma.
United-Granada gaat United vermoedelijk door al zal het met horten en stoten gaan.
Halve finale word vermoedelijk het eindstation voor Ajax daar waar United te sterk is.Slavia Praag- Arsenal & Villareal-Dinamo zijn 2 minder aantrekkelijke wedstrijden en mogen Arsenal en Villareal het samen gaan uitvechten. Ik zie Villareal als potentiele winnaar van de cup. Mocht de finale Arsenal-United worden kan het kwartje beide kanten op gaan vallen.
Mocht Ajax wonder boven wonder de finale halen, dan graag tegen Arsenal en geen Villareal. -
@l-r-van-kessel_nl Ajax wint die cup echt wel hoor. Al die teams die jij nu noemt maken geen schijn van kans tegen ons aller ajax
-
@sirclitjeslikker_nl Laten we het hopen, Roma heeft een hoop blessures.
Vanaf dinsdag weer CL
-
@l-r-van-kessel_nl Sooo City Dortmund wordt echt gruwelijk. PSG Bayern is natuurlijk ook een mooi affiche, al heeft PSG ook wel wat lafs dus weet je niet of zich dat naar het veld vertaald
-
Vanavond word er afgetrapt ik ben benieuwd.
Voorspellingen van mijn kant :
Real - Liverpool 1-2
City- Dortmund 3-2 -
@l-r-van-kessel_nl 2e helft was toch wel aardig. Foden miste scherpte, maar de klasse droop er desondanks weer vanaf.
Vanaaf 3-0 Bayern en 2-1 Chelsea
Ajax Houdt Roma in eigen huis op 2-0
-
De returns vinden plaats:
Gaat Liverpool het goedmaken tegen Real? Gaat Bayern zich revancheren op de onterechte nederlaag?
City gaat vermoedelijk gemakkelijk door net als Chelsea.Villareal en United plaatsen zich ook eenvoudig. Ajax vindt helaas zijn Waterloo in Rome. Slavia kan wel stunten tegen Arsenal.
-
@l-r-van-kessel_nl Ik ben vooral benieuwd of er nog leuke verrassingen komen.
Heb niet echt een favoriete buitenlandse club, maar zie toch graag Liverpool en Bayern doorgaan.
Je weet nooit, er zijn vaker "onmogelijke" returns geweest -
@maricja_nl Ajax bij Real uit een paar jaar geleden is wel mijn favoriete.
Anders de comebacks van Barca tegen PSG. -
@l-r-van-kessel_nl Mooie comebacks idd
Wellicht een ander soort comeback (comeback in dezelfde wedtrijd), maar het Wonder van Istanbul, is natuurlijk ook een mooie
-
Ik voorzie echt geen enkel probleem voor ons aller Ajax. Thuis zelfs met matig spel genoeg kansen gecreerd. Uit kunnen wij zelf geen uitgoal tegenkrijgen. Alle remmen eraf.
Verwacht een 1-3 overwinning
-
Wat was Di Maria gods gruwelijk goed gisteravond, niet normaal
-
Gaat Ajax het redden vanavond? Ik vrees ervoor eigg
Welke ploegen gaan door, denken jullie? (Of zien jullie het liefste doorgaan)
Wat ik denk:
Villareal
AS Roma
Arsenal
Manchester United -
@maricja_nl Al had ik niet meer gereageerd maar ik had onderstaand lijstje al verwacht.
Gunde ons aller Ajax de gang naar de halve finale zeker al was ik er al bang voor.
Moet ik wel zeggen dat ik niet had verwacht dat ze ook zo kansrijk zouden zijn in Rome.Ajax is als de betere ploeg over beide wedstrijden uitgeschakeld. Roma gaat op zn Italiaans door.
Laat United in de halve finale maar gehakt van ze maken.
-
Volgend jaar de spits inschrijven en allemaal uit de medicijnkast van mevrouw blijven, dan kunnen we nog verder komen met dit team.
-
Benieuwd wat er gebeurd na de Super League uitspraken.
Zo'n Super League haalt in mijn ogen echt alle charmes uit het voetbal. Ik acht de kans van slagen ook niet al te groot.
Juridisch deze clubs uit het huidige CL/EL seizoen halen word ook nog lastig.