10-lecie Spartacus-a WIELKI TURNIEJ 🏆 👑
-
@dovco_handf A według mnie format na dzień dzisiejszy jest jak najbardziej poprawny, było jasno i wyraźnie mówione, że składy maja mieć wartość 100mln przed upłynieciem timera określającego "mecz trwa" a nie gdy wyślę sie zdjęcie po meczu. Gdyby było tak, że 100mln ma nie być wgl przekroczone, byłoby to mega męczące bo wiązało by się z liczeniem transferów czy przypadkiem się nie przekroczy... Tak jest spokój i wystarczy zrobić screena przed meczem, że wszystko z Twoim składem w porządku gdyby ktoś się awanturował plus umożliwia fajne przygotowanie na kolejną rundę.
-
@tristan1982 tristian mega robota o taki ss chodziło
-
Turniej ten jest o tyle dobry, że trzeba myśleć i kombinować bo jest się ograniczonym. Normalnie kombinowanie jak za starych bitew
-
@fajresss said in 10-lecie Spartacus-a WIELKI TURNIEJ :
Tak jest spokój i wystarczy zrobić screena przed meczem, że wszystko z Twoim składem w porządku gdyby ktoś się awanturował plus umożliwia fajne przygotowanie na kolejną rundę.
Dokładnie o tym piszę: nie wystarczy, a trzeba zrobić screena czy to wartości kadry przed meczem czy po symulacji meczowej twoich transferów, jak masz ponad 100 baniek i nie zamieścisz screena to lipa i punkty karne. Pytanie czy wszyscy wiedzą, że mają za zadanie udowodnić, że w czasie meczu mieli 100 baniek, a nie wiecej?
Szef tego klubu: Petro de Luanda na pewno miał wg obu screenów przed symulacją jak po symulacji: 132 mln. I żadne screeny mu nie pomogą: @Seba191995 trzeba zanotować .
-
Matchday 2.
Penalty points:
the Laiser Romanian Lionss- 34p
Ahmed Yousef22 Silver Bullet - 2p -
@trzeciabaza pięknie
-
Matchday 2, League D
-
Matchday 2, League B
Penalty points:
مورينهو السيد The Elites Crew : -32p
555555حازم Kingdom Of Pirates : -1p
-
Matchday 3, League D
-
Matchday 4
Penalty points:
the Laiser Romanian Lionss - 34p
Ahmed Yousef22 Silver Bullet - 2p -
Matchday 3, League B
Penalty points:
مورينهو السيد The Elites Crew : -32p
555555حازم Kingdom Of Pirates : -1p
-
Matchday 4. League D
-
Wyniki po 3 meczach w lidze C.
Penatlies:
Jouse Antonio (Polish Sparta) -1pkt.
Fouad Magdy1091 (Kingdom of Pirates) -2.
Gość który prowadzi El Ahly (ma jakies Arabskie literki w nicku), (The Elites Crew) -6pkt.Gość to Budapeszt po Arabsku بودابست
-
@fajresss said in 10-lecie Spartacus-a WIELKI TURNIEJ :
Wyniki po 3 meczach w lidze C.
Penatlies:
Jouse Antonio (Polish Sparta) -1pkt.
Fouad Magdy1091 (Kingdom of Pirates) -2.
Gość który prowadzi El Ahly (ma jakies Arabskie literki w nicku), (The Elites Crew) -6pkt.Gość to Budapeszt po Arabsku بودابست
I want the shown screenshot of that offense of Coach: Fouad Magdy1091 !!!!
-
@zezo_treakaa
Check out WhatsApp or ask your leaders who have access. -
@fajresss said in 10-lecie Spartacus-a WIELKI TURNIEJ :
@zezo_treakaa
Check out WhatsApp or ask your leaders who have access.@zezo_treakaa There are SS whit the time but they haven't been shared here, I saw and confirm that it exceeded 100M twice by 1M during the simulation
-
@jfpd-ubi said in 10-lecie Spartacus-a WIELKI TURNIEJ :
@fajresss said in 10-lecie Spartacus-a WIELKI TURNIEJ :
@zezo_treakaa
Check out WhatsApp or ask your leaders who have access.@zezo_treakaa There are SS whit the time but they haven't been shared here, I saw and confirm that it exceeded 100M twice by 1M during the simulation
You have seen violations
-
-
Wyniki po wczorajszych meczach
-
Czytać te zasady jeszcze raz proszę ze zrozumieniem, by kolejne rundy poszły jak trzeba.
Polska wersja
I. Organizator: Polish Sparta
II. Ogólne zasady zgodnie z warunkami korzystania z serwisu OSM: Regulamin OSM
III. Format rozgrywek:
W turnieju o wyniku pozycji grupy zadecydują 3 rundy + 4 Runda Finałowa w celu rozstrzygnięcia najlepszego zawodnika turnieju.
Liga turniejowa - Puchar Mistrzów Afryki ( na zasadzie Ligi Mistrzów, ale 16 drużyn ).
( cztery osobne puchary w każdej z trzech rund = 12 pucharów) + 1 Runda o najlepszego gracza.
Z pierwszej, drugiej oraz trzeciej rundy z ligi A, B, C, D każdy finalista = 12 zwycięzców + Najlepsza 4ka z Polish Sparta)
w przypadku znalezienia się dwóch bądź czterech graczy z Sparty w szczęśliwej 12stce, kolejno dwóch bądź czterech menadżer otrzyma dziką kartę co przegrali finał z najmniejsza strata goli. (Ta sama zasada tyczy się w przypadku gdyby znalazł się w danej 12stce jeden z graczy spratan to kolejno dzika kartę otrzyma jeden najlepszy z przegranej w finale).
W przypadku równej ilości straty bramek graczy o uzyskanie dzikiej karty zadecyduje ilość pkt zebrana w danej lidze w fazie grupowej z której doszedł do finału.
IV. Zasady - Losowanie – podział Grup:Liczba Grup/Załóg: 16
Cztery Puchary Afryki (16 drużyn) – tj. czterech menadżerów z każdej załogi zagra w osobnym turnieju
Cele:
1x Cel 1
3x Cel 2
4x Cel 4
4x Cel 6
3x Cel 7
1x Cel 8
uwaga!
cel 1 zaliczamy jako cel 2.
cel 8 zaliczamy jako cel 7.
co daje nam w rezultacie
4x cel 2
4x cel 4
4x cel 6
4x cel 7V. Zasady rozgrywek + Liczba Menadżerów:
Każda liga jest rozgrywana z okresem przygotowawczym (3 dni + max 11 dni meczów)
Start 1 rundy: 10 Marzec
Start 2 rundy: 22 Marzec
Start 3 rundy: 5 Kwietnia
Runda o najlepszego gracza turnieju: 25 Kwietnia.
Każda Grupa musi podać 12 menadżerów do 3 Marca.
Dzień przed rozpoczęciem każdej rundy grupa musi podać 4 menadżerów którzy wystąpią w danej rundzie. W przypadku odpadnięcia w fazie grupowej, bądź w ćwierćfinale (Runda 1), ten sam menadżer zdąży i może zagrać w drugiej rundzie. W przypadku przegrania w półfinale lub finale nie może wziąć udziału. Sytuacja jest cykliczna i to samo dzieje się w kolejnych rundach, gracze z pierwszej przystępując do drugiej przy odpadnięciu z rundy przed finałem może wziąć po raz kolejny udział.
Zwycięzcy Pucharów występują w rundzie finałowej.
Po zakończeniu 3ech rund zostaną podliczone wyniki każdej z grup, oraz podana zostanie lista finałowej 16ki (po której wręczone zostaną już tylko nagrody indywidualne, które wykona niezastąpiony @Dino-Ligenza )
Zliczenie punktów:
Dodajemy wyniki każdego menadżera (punkty z fazy grupowej + punkt za wyjście z grupy oraz przejście kolejnego przeciwnika równa się 1 pkt.
Tłumaczę.
Gracz XXX awansował do ćwierćfinału z ilością pkt z fazy grupowej która wyniosła 6 pkt + 1 pkt za awans =7 pkt menadżera dla grupy, po odpadnięciu w ćwierćfinale suma pkt =7.
Przy każdym awansie do dalszej rundy +1pkt
wygranie Finału = 1pkt
Zawodnicy, którzy nie awansują dalej z fazy grupowej zdobywają dla grupy swoją ilość pkt u granych w tabelce.
VI. Wartość Kadr – Rozbudowa
1.
Wartości Kadr w Pucharze Mistrzów wąchają się miedzy 23-56mln.
2.
Możliwość rozbudowy kadry do max 100mln w fazie grupowej, oraz do 200mln po wyjściu z grupy.
Skład w fazie grupowej w trakcie meczu ma wynosić 100mln, po za faza od ćwierćfinału 100-200mln max)
Transfery miedzy graczami są dozwolone, aczkolwiek jest jeden minusy tych transferów min.- Po odpadnięciu z turnieju zakaz kupna piłkarzy od rywala, każdy transfer =- 5pkt dla grupy, w której gra menadżer.
VI. Ogólne zasady Turnieju
1.
Dozwolona szybka sprzedaż piłkarzy za monety.
Dozwolony trening
Dozwolona rozbudowa stadionu
Bez możliwości kupna piłkarza z LT za monety ( nie wliczając skauta )
Bez obozów.
Bez utajnionych treningów.Kary:
A. -5 pkt za kupno/sprzedaż piłkarza od/do rywala po odpadnięciu z turnieju
B. Za każdy dodatkowy milion: -1 punkt.
Mecze towarzyskie, treningi, transfery dozwolone tylko przed przekroczeniem maksymalnej wartości kadry (100mln / 200mln)
Vll. Dodatkowe informacje i pkt karne.
1.
Wyznaczona ilość graczy do turnieju jest potrzebna 12 osób z tego względu, że z danej grupy: W przypadku jak gracze zdominowali by w pierwszej rundzie dochodząc do finału automatycznie się eliminują do zagrania w rundzie drugiej oraz trzeciej, z tej racji że są w grze o możliwość najlepszego gracza turnieju zdobywając finał.
Półfinaliści niestety nie mogą grać również dalej.
W przypadku podobnej sytuacji tej samej grupy w rundzie drugiej ci menadżerowie z drugiej rundy również nie mogli by zagrać w rundzie trzeciej.
To daje nam 12 graczy na turniej.
( zalecamy na czas turnieju by z pośród zgłoszonej 12stki każdy menadżer miał subkonto jedno wolne)
2.Każdy dzień zwłoki menadżera z braku dołączenia do pierwszej symulacji po odbyciu meczu grupa uzyskuje pkt karne równe wynikowi -3 za każdą kolejkę aż do dołączenia gracza wyznaczonego z pośród 12stki na daną rundę.