CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Hopelijk ook op één vinger
-
in eerste klasse al 2 managers verkeerde ploegen genomen...
-
Uitnodigingen zijn de deur uit voor de Eredivisie, succes iedereen!
-
@alfonzso_nl192 Jullie waren de crew die verkeerde teams pakte
-
Omdat er nog geen officieel topic is doe ik het even via deze weg, bij voorbaat excuses.
Speler aankoop voor 00:00 uur van Manager Isni2010 van Kanarifuglene
derde klasse -
@harrieboaz_nl ja had het pas daarna gemerkt en is al gecommuniceerd, wij krijgen de minpunten
-
@martijnfc_nl Sowieso iemand die OSM al reeds eerder speelde met een ander account.
-
@furrax_nl of twee.
-
Bump. @Maris-14 @maricja_NL @wooper_NL gaan nu eindelijk of geüpdate teams krijgen of nieuwe teams? Wij hebben nu 2x op rij zelfde 4 teams gespeeld Watford, Monterey etc.
Gefeliciteerd met 1e plaats Talents of Zlatan. Wij zijn 3e geworden met toch 3 van ons op doel of hoger, ben zeker tevreden.
-
@fc-legend-kyrill_nl In het andere topic stond al van gisteren te lezen dat de league geüpdate zal worden.
-
@wooper_nl de loting is toch al geweest? Weer hetzelfde team voor Ride up twee zag ik..
-
@martijnfc_nl Ik zie nergens een loting staan hoor
-
Bij deze heb ik een bericht gekregen van de crew Fenerbahcalex dat ze ermee stoppen.
Bedankt voor jullie vele deelnames en proficiat met wat jullie bereikt hebben!
-
Wat zou het toch heerlijk zijn als Gamebasics er gewoon voor zorgt dat je als moderator voor je competitie die events kan uitvinken. Dagje gewerkt vandaag en loop gelijk 100 miljoen teamwaarde achter...
-
@timeenennaam_nl Blijven hopen zou ik zeggen, dergelijke ideeën werden in het verleden ook al eens geopperd en er werd nooit iets mee gedaan. GB is enkel geïnteresseerd in het geld dat ze maken en niet in hun community.
-
@timeenennaam_nl dan zijn ze meteen failliet als je zulke opties gaat toevoegen haha
-
Daarom heb ik toch wat voorstellen na de vele klachten.
Ik ben van de plan de regels aan te passen mbt de crew cup als er een transfer event is.
Die regels wil ik aanpassen in samenspraak met jullie.Dit weekend heb ik even zitten denken aan volgende opties:
- Tijdens een transfer event: Geen transfers. (enkel de scout leegkopen is toegestaan)
- Elke speler mag maar max 4 spelers op de transferlijst plaatsen, en 1 of 2 spelers kopen van de transferlijst per transferronde.
- Elke speler mag maar max 2 spelers op de transferlijst plaatsen en 1 speler kopen van de transferlijst.
-
@wooper_nl Mooi dat hier over wordt nagedacht!
-
@vundezz_nl nadenken is altijd goed /mooi. Ben alleen niet mee eens. Zorg eerst in contact met Game Basics dit hele event geschrapt wordt. Je gaat mij niet wijs maken, GB meer verdiend aan mensen zonder crew dan hele community met.