Reizen
-
Al iemand met vakantie plannen voor de zomer of het voorjaar?
Ik voel me gevoelsmatig nog steeds niet prettig dat ik niks in het vooruitzicht heb staan vanwege alle onzekerheden m.b.t. reizen.
Vermoedelijk word het bij code Oranje een vlucht met KLM richting Bonaire of Aruba.
Indien dat niet mogelijk word pakken we Madeira of Fuerteventura maar.Indien alles mogelijk is willen wij alsnog naar Zanzibar toe..maarja, iets boeken nu is te risicovol..
-
@l-r-van-kessel_nl Ik had vorige zomer tickets voor enkele EK-wedstrijden, die nu dus gewoon verplaatst zijn naar komende zomer.
Als alles goed gaat ga ik naar Kopenhagen, Bilbao/Amsterdam en Londen. Heb al met m'n vader afgesproken dat zelfs moesten we niet in het stadion geraken we alsnog de citytrip gaan maken en de wedstrijd ergens in een kroeg gaan proberen volgen. Alles onder voorbehoud natuurlijk... -
@dikketuur_nl Leuk man, ik had de mogelijkheid om kaarten te kopen voor de kwart/halve en finale.
Echter moest ik dan alles direct aftikken bij de Uefa en zij zouden pas terugbetalen na de wedstrijd mocht de wedstrijd niet doorgaan of verplaatst worden.Wel onwijs gave trip die je dan kan maken naar al die steden, ik hoop van harte voor jou dat het door kan gaan maar ben er bang voor dat ze geen fans gaan toelaten..
-
@l-r-van-kessel_nl Ik vrees er ook meer en meer voor. Ach ja, dan maken we er het beste van in de stad zelf zeker...
-
Het is inmiddels februari en het begint toch steeds meer te knagen dat ik niks op de planning heb staan..
Ik ben al even aan het filosoferen over de bestemmingen. De Nederlandse Antillen heb ik waarschijnlijk de grootste kans dat het door kan gaan aan de andere kant van de oceaan i.t.t. andere (ei)landen in die contreien.
Binnen Europa maken de Canarische Eilanden en Madeira er nog wel kans op..maar wat te doen..Weekje Madeira in juni of 2 weken Bonaire...keuzes, lastig.. En dan in november weer kijken hoe de wereld er dan voor staat met verre bestemmingen..
-
@l-r-van-kessel_nl herkenbaar, haha. Maar in juni zou er echt wel een en ander mogelijk moeten zijn. Nog maar even afwachten allemaal..qq
-
Gelukkig kunnen de wintersport liefhebbers nog een beetje aan hun trekken komen deze dagen.
-
@l-r-van-kessel_nl Pfff ik wil zooo graag reizen maar de reizen die me nou net niet trekken is wintersportreizen. Zelfs met een simpel stedentripje zou ik momenteel al zo gelukkig zijn.
-
@bringdaruckus_nl Over 4 weken zit ik in het vliegtuig naar Marbella. Alleen ben ik nog steeds niet over mijn reis van 7 weken uit wat het moet gaan worden..
-
@l-r-van-kessel_nl Lekker hoor.
Wil graag in september eens weer een goede vakantie. Maar er staan nog zoveel bestemmingen op het verlanglijstje
-
@maricja_nl Noem ze eens op Wie weet haal ik er nog inspiratie uit.
-
@l-r-van-kessel_nl met de camper door Europa is een mooie voor deze corona-tijd.
-
Ook dringend nood aan vakantie! M'n eerste reis zal vast en zeker naar Mexico worden, daarna waarschijnlijk eens Zuid-Korea en Japan doen, maar dat is nog verre toekomstmuziek.
-
@wooper_nl Ben jij dan de volgende stafferd die ik 'net niet' tegenkom op vakantie a lá met Wietse op Curacao..
-
@l-r-van-kessel_nl haha, Mexico, Zuid-Korea en Japan is groot, maar je weet nooit, soms is de wereld kleiner dan je denkt
-
@l-r-van-kessel_nl Bali, Mexico, Mauritius, NL Antillen, Zuid Afrika, Kaapverdië.
En een keertje een rondreis door de VS lijkt me ook helemaal geweldig.
Ken vrienden die dat eens gedaan hebben. Zo gaaf! -
@wooper_nl Voor Mexico kunnen we bij elkaar in de koffer evt
2 keer naar Mexico reizen en maar 1 de volle mep betalen -
PCR testen voor de heen en terugreis gereserveerd, vreemd genoeg zijn die duurder dan het vliegticket..
-
Ik ben gisterenavond laat terugkomen uit Marbella / Estepona.
Man man man, wat heerlijk is het daar! Los van dat iedereen op straat een mondkapje draagt (al lopen ze alleen de hond uit te laten).
Maar eenmaal op het terras of in het restaurant aangekomen gaan die dingen af en merk je er 0 van.
Even heel goed genoten zeg! Aanradertje. -
Zijn jullie al aan het boeken geslagen nu alles weer open gaat?
Zelf ben ik de drukte voor geweest en hebben wij een paar weken terug al geboekt om naar Bonaire te gaan.
Ik had ingespeeld op het gevoel dat de EU + de ABC eilanden wel toegankelijk zouden zijn.