Overtredingen CC83
-
Tweede Klasse: Persela (Heijmans_3 - S Crew United) met een oefenpotje tegen een niet-crewgenoot. (vlak voor de simulatie, maar toch opgemerkt.)
-
Overtreding door Golden Glory.
Dezelfde speler doorverkocht (melding van Dieuw Nee) -
Overtreding 1e klasse
Manager Rolfdewild heeft de crew verlaten. -
In Eerste Klasse gisteren, Reykjavik speelde 451 waarvan speler Januzaj niet juist stond als spelers telt, stond op rechtsmid ipv rechtsaanval
Speelde tegen crewgenoot, manager West Brom -
@alfonzso_nl192 Dan vind ik ook dat OSM er meer RM en LM in moeten pompen. Zijn er veel te weinig dan. In mijn ogen volkomen logisch dat je dan een Linker aanvaller op links mid zet etc Maar laat het bestuur er maar mee doen wat ze willen.
-
Manager Hijink12 van KR Reykjavik in de Tweede Klasse speelt met een LVA Danjuma op het middenveld, terwijl hij genoeg middenvelders in zijn selectie heeft om 451 te kunnen spelen. Ik ben wel benieuwd wat nu de precieze regel is omtrent spelers op de verkeerde linie plaatsen.
-
@heijmans_3_nl Dit is geen onderling duel tussen teamgenoten dus wat maakt het uit dat hij met speler op verkeerde positie speelt?? Heeft de desbetreffende manager alleen zijn eigen maar mee toch?
-
@heijmans_3_nl In onderlinge duels met crewgenoten is het niet toegestaan. Tegen andere managers mag het wel.
-
@maricja_nl Dank je wel voor de uitleg. Ik dacht dat het helemaal niet mocht. #groentje
-
@heijmans_3_nl Haha, geen probleem
Mocht je twijfels hebben omtrent de regels, kan je ze altijd lezen in dit topic.
Als er daaruit nog dingen onduidelijk zijn, schroom niet om het te vragen. -
Tweede Klasse:
Manager Sem Kaus (Antalyaspor) is van crew veranderd tijdens de competitie. Naar een 'junior' crew (S Crew United 2) van de hoofdcrew (S Crew United) waar het mee in competitie zit, maar in theorie zitten er dus 5 crews in onze competitie. -
Eredivisie: Same Vision heeft nog maar 3 managers in competitie
-
Waar kan ik lezen of de overtredingen die gemeld zijn worden toegekend? ik las in de regels dat er een apart topic voor is, maar die kan ik niet vinden. (volgens mijn vrouw kan ik ook niet zo goed zoeken )
en zijn de uitgedeelde straffen al verwerkt in de tussenstanden, of wordt dat aan het einde van de competitie gedaan?
-
@heijmans_3_nl Morgen zullen de eindstanden, inclusief strafpunten, online staan.