Het nieuwe TV seizoen
-
Hunted gaat weer beginnen!!! Wie kijken daar van jullie allemaal nog meer naar?
-
@L-R-van-kessel_NL Lijkt me wel iets voor mij eigg
-
@timeenennaam_NL Lol eerlijk leek jij me wel iemand die nog tv zou kijken. Ik had eerlijk gezegd van @L-R-van-kessel_NL niet verwacht dat hij nog tv keek (sport uitgezonderd).
-
@maricja_NL En heb je het gekeken/opgenomen?
Zelf moet ik de 1e aflevering nog gaan terugkijken.
-
@maricja_NL volg je EoTB ook weer dit jaar?
Er zijn nu nog meer losgeslagen kandidaten neergezet dan de jaren hiervoor.
#Guiltypleasure. -
@l-r-van-kessel_nl Uiteraard!
Kansloze figuren weer, maar wel prachtig leedvermaak.
Jerney heeft arrogantie uitgevonden vgm en Dusty is HvK 2.0
En Lesley de vrouwelijke HvK danWanneer Imke die bril en knalrode lippenstift op d'r smoelwerk heeft, lijkt het net Pipo de Clown
En ik vraag me af of Danny nog wel meedoet...
-
@maricja_nl Haha dat wel, al is het een minder asociale kast als toen de tijd met die enge tweeling.
Die Jorney lijkt erg op Yolanthe, knappe vrouw om te zien, niet sletterig maar wel iets te arrogant. Benieuwd of ze kan koken..Pijpen doet ze in iedergeval nooit
Dusty is zoals ik hem zie en zijn gedrag analyseer heel erg gepest in zijn jongere jaren. Het is ook alles behalve een knap ventje maar wel eentje die het trucje heeft geleerd hoe je door zelfverzekerdheid goed alles mee kan krijgen in je bed.
Die Imke deed mij bij het eerste gezicht direct denken aan Loenatik, waar je een overgeile verpleegster hebt als client. Toch heeft Imke nog iets fouts waardoor ik wel snap dat ze het ermee doen. Al is dat meisje ook rijp voor goede mentale hulp.
Ja Danny zit erbij omdat ze los van de kleuren uit de samenleving nu ook een handicapje erbij wilden hebben voor subsidie?
Die maat van Dusty (halfbloedje) heeft het ook niet op een rijtje, hij speelt het spel niet fair. Hij mag alles maar de vrouw niet? Zo werkt het natuurlijk niet..
Die blonde grote del die erbij loopt, Shan(t)i? Is wel een schande voor alle woonwagenbewoners zeg..een enorm gedrocht met een grote bek..Die grote bek heeft zij ook alleen omdat ze niks anders heeft. Een verschrikking en onbegrijpelijk dat iemand daar aan durft te zitten.
Lesley is wel de vrouwelijke Harry, leuke dame om te zien met een hoog libido. Dat zij dit op tv doet verbaasd mij dan weer wel, leuk om naar te kijken haha.
Ik kan niet wachten op de nieuwe aflevering, veel vol genot aanschouwen wat er weer gebeurd
-
@l-r-van-kessel_nl Keanu is idd niet fair met alles, Maar er moet natuurlijk wel iets van drama zijn hè Anders is er ook geen reet aan. Op z'n tijd ff een nutteloze aanleiding voor een leuke ruzie of wraakactie. Leuk voor kijkers zoals wij, die graag kijken.
Shani is gewoon onzeker imo, vandaar die grote bek en haar popie-jopie gedrag.
Geruchten gaan dat HvK als ex aan gaat komen (geen idee of het zo is), dus ik ben erg benieuwd naar de de komende afleveringen
-
@maricja_nl said in Het nieuwe TV seizoen:
n dat HvK als ex aan gaat komen (geen idee of het zo is), dus ik ben erg beni
Als Harry komt dan zijn die andere jochies wel gelijk stil en uitgespeeld..
Al gaat die Lesley nog wel los op alles wat binnenkomt denk ik..Schrijft MTV ook preventief penicilline kuurtjes uit tijdens de opnames? Want er worden hier wel heeeel veel lichaamssappen uitgewisseld. Zo kort op elkaar dat ze in elkaars kwakkie zitten..
-
@l-r-van-kessel_nl
Farmaceuten verdienen meer met kuurtjes voor deze deelnemers dan aan het corona vaccin -
@l-r-van-kessel_nl Dusty is juist nog enigszins normaal, al klopt het wel wat je over hem zegt.
Snap ook niet dat er de hele week door alleen maar geneukt moet worden daar. Wat een gedoe.
-
@sirclitjeslikker_nl Is gewoon een grote orgie, meer niet.
Waar het maar kan en wanneer het maar kan. Stelletje seks-verslaafden bij elkaar gewoonLeeft Danny nog eigg in die show? Die zit er ook bij voor spek en bonen
-
@maricja_nl Die zit op een houtje te bijten denk ik (Had die beter een houten poot kunnen nemen trouwens ).
Ja het is ouderwetse zomervakantie, alleen dan met de mensen geconcentreerd in een kleine villa. Benieuwd welke drama er allemaal weer bij gaat komen!
-
@L-R-van-kessel_NL Afgelopen zondag gekeken?
Vond het wel jammer dat Odim wegmoest. En gelukkig zien we Danny nu ook wat vaker. Jongen lijkt een beetje uit de schaduw te komen.
Ik heb al zin om te kijken naar het matten van Dusty en Sander.
DE geruchten dat HvK erbij komt, worden steeds sterker trouwensToch mooi vermaak
-
@maricja_nl Nee nog niet, al lees ik nu dus door jou dat Odim weg moet Zal wel een ex-power zijn geweest in dat geval. Ik ben benieuwd als ik vd week ga kijken.
Die Sander is volgens mij bewust door een casting bureau erin gestopt, hoe hij zich op deze leeftijd gedraagt is zorgelijk als dit zijn echte gedrag is.
-
@maricja_nl Jorney blijkt zwanger te zijn van die Odim..Echter zijn ze uit elkaar omdat hij naar de hoeren is geweest
-
@l-r-van-kessel_nl Ik hoorde het gisteren idd. Wel ironisch though
Arrogant zijn met eisen en anderen veroordelen etc, maar nu al wel zwanger zijn -
Yes. FM heeft aangekocht nog 3 seizoenen te maken.
-
@furrax_nl FM?
-
@l-r-van-kessel_nl Flikken Maastricht!