SKHF Café
-
@l-r-van-kessel_nl de extra stappen. Wereldwijd etc. Toen was alles beter
-
@mrauto_nl Ze kunnen het beter in de app ook bijvoegen, dat brengt wel meer leven erin denk ik.
-
@douwe-kooistra_nl de app zelf functioneert ook nog steeds niet. Dat stomme geluid na een wedstrijd. Of dat die automatisch je muziek stopt. Vroeger was alles beter.
-
@mrauto_nl Dat is inderdaad waar, maar toen had je een gouden 451 tactiek waarmee je standaard eerste werd en 10k managerspunten behaalde in een seizoen. Is nu wel leuker geworden, al vind ik wel dat de meeste kansen etc wel eens meer beloond mogen worden
Maar met forum etc was vroeger wel beter. Nu spelen er maar bar weinig via laptop of iets dergelijks en zien ze het forum ook niet. Als dat op een app komt denk ik dat er weer meer mensen de gezelligheid gaan opzoeken zoals vroeger.
-
@douwe-kooistra_nl 4-5-1 en daarvoor de 4-3-3 tijd waar je makkelijk kampioen werd met veel doelpunten.
Mensen van vroeger haal je niet terug -
@mrauto_nl En toch zie ik nog veel van hen nog wel spelen of spelen weer opnieuw.
-
@douwe-kooistra_nl maar het forum is niet meer aantrekkelijk voor ze
-
@mrauto_nl Dat klopt. Dat is dan wel weer jammer..
-
@mrauto_nl Inderdaad.
-
@mrauto_nl Haha dat klopt. Geniet iedereen daar van. En terecht ook zou ik zeggen
-
@douwe-kooistra_nl jazeker. We worden oud
-
@mrauto_nl Daar lijkt het wel op
-
@furrax_nl heey Furrax jij ook hier
-
@dalei-lama_nl nu kan je een week wachten tot die reageert. Op PM reageert die helemaal niet
-
@mrauto_nl Jeetje.
-
@dalei-lama_nl Hey Alei. Jij ook hier.
-
@mrauto_nl Ben niet meer van de snelste.