Voetbal internationaal transfers
-
Dat Ten Hag hem opstelt komt ook doordat Schuurs en Alvarez nog niet laten zien echt heel veel beter te zijn dan hem. En elke wedstrijd een fatale blunder is ook wat overdreven. Overigens maakte Blind tegen Heracles Almelo ook een fatale blunder en datzelfde geldt voor Schuurs tegen Getafe. Wat het Nederlands Elftal betreft heb je wel een punt. Ik begrijp ook niet echt waarom je Veltman als rechtsback zou zetten. Dat kan hij niet en datzelfde geldt voor Blind op de linksback positie.
PS: Doe een beetje rustig met je taalgebruik.
-
@FC-Eddie_NL Veltman is dan weer het andere uiterste hoor. Er zitten echt nog wel een paar categorien tussen Veltman en de Ligt. Zeker met de bankrekening van Ajax.
-
@Scheeftand_NL said in Voetbal internationaal transfers:
Waarom niet? Ik vind die drie gasten erg talentvol (Gravenberch, Eiting, Ekkelenkamp)
Ik niet. In gravenberch zie ik zeker een talentvolle speler al zie ik heM liever in een aanvallendere rol. Denk dat zijn potentie zoals hij nu wordt gebruikt niet wordt benut. De andere 2 niet, Eiting is ook alweer 22 jaar.
-
Ik doe niet mee aan de hype, ik hou al jarenlang mn hart vast met Veltman. Zie ik hem in de basisopstelling is het wederom een deceptie (Ditzelfde had ik ook met Blind voordat hij naar Groningen ging).
Veltman komt gewoon op elk vlak tekort bij Ajax, leuk voor Utrecht/Heerenveen/Freiburg/Toulouse.
Misschien dat Ajax Tete wilt terughalen, mooi versterking op de rechtsback in het geval dat Dest vertrekt.
@bringdaruckus_NL Al ben ik wel bang dat Gravenberch de nieuwe Bazoer word, iets wat zonde zou zijn..
-
@L-R-van-kessel_NL dat snap ik opzich wel, heeft wel trekjes. maar vind Gravenberch een betere dribbel hebben en meer scorend vermogen
-
Het nieuwe transferseizoen is alweer even geopend.
- Aguero naar Barca
- Wijnaldum kiest verrassend voor PSG i.p.v. Barca.
- Depay gaat het 2e elftal van Barca versterken (Of word hij de nieuwe linksback van het 1e?)
- Berghuis verlaat Feyenoord vermoedelijk voor Ajax. De reacties op de Feyenoord fora zijn die 6M dik waard.
Welke spelers gaan er na het EK een mooie transfer verdienen die zij anders nooit hadden gemaakt? Damsgaard is hier de grootste kanshebber voor gevolgd door Schick.
Dumfries is de enige speler aan Nederlandse kant die al weg mocht bij PSV maar hierbij wel even zijn marktwaarde heeft verhoogd.
De marktwaarde van van Aanholt is juist gedaald.Welke spraakmakende transfers weten jullie allemaal te melden?
Kane gaat de Spurs vermoedelijk verlaten
-
Sancho: Borussia Dortmund -> Manchester United
-
Belachelijk veel geld voor betaald.
-
De transfer van Berghuis is rond, er zijn een hoop boze reacties..Wat vinden jullie van de pikante overstap?
-
@l-r-van-kessel_nl Handig om erbij te hebben op de bank. Tadic op links en Berghuis op rechts is wat veel van het goede, liever iemand met diepgang op 1 van de flanken.
Mocht Klaassen onverhoopt geblesseerd raken, denk ik dat hij die positie ook aardig op kan vullen.
-
@l-r-van-kessel_nl De fans waren iig heel erg "vriendelijk" te horen tijdens het oefenpotje afgelopen zaterdag
-
Heb gelezen dat Varane rond zou zijn met Man United.
-
@wooper_nl Wauw Die had ik nog niet mee gekregen
-
Van Wolfswinkel transfervrij naar FC Twente
-
@maricja_nl Mooie aanwinst! Die maakt zomaar kans op de topscoorderstitel.
Jammer dat Lukoki (net binnen) gelijk zwaar geblesseerd is en Cerny nog aan het herstellen is.Twente gaat als deze spelers allemaal fit zijn wel hoge ogen gooien.
Weet iemand hier iets over die speler die vanuit Belgie naar Arsenal is gegaan? Ik heb nog nooit van die jongen gehoord namelijk.
-
@l-r-van-kessel_nl Wellicht zegt het @wooper_NL iets
-
Zirkzee bijna van Anderlecht op huurbasis. Aankoopoptie is nogsteeds niet duidelijk. Wat moeten we van hem verwachten? Sta er niet voor te springen. Ik wil een spits met een vast contract voor enkele jaren. Volgend jaar weer een nieuwe spits... We moeten nu altijd beginnen met Thelin die al altijd door de mand is gevallen...
-
@furrax_nl Zirkzee wel een talentje, maar moet t verder ook nog maar laten zien. Was in Parma nou niet heel denderend met een paar invalbeurtjes en een knieblessure.
-
@furrax_nl Doet Anderlecht goed, al lijkt een optie tot koop niet realistisch.
Benieuwd hoe de transfer van Kane afloopt.
Gaat Lukaku weer terug naar Inter? -
Messi is gepresenteerd bij PSG en gaat spelen met nummer 30.
En wordt weer herenigd met Neymar.Zal het PSG nu wel lukken om de CL te winnen met Messi erbij?