CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@pompompompompommop_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Sorry dan, dat was de eerste post die ik tegenkwam op het 'sanctietopic'. Helaas is dit verwijderd. Maar goed ik laat het hierbij. Hier energie aan verspillen is het me ook niet om te doen. Mijn enige opmerking is dat ik er zo wel mijn spelplezier in verloor en het dan zeker de druppel is wanneer iemand onnodig ff malloot ligt te posten. Ik heb men sanctie gehad en wilde gewoon toelichten dat ik niet van 'bepaalde regels' hun bestaan afwist. Zoals de betrokken personen kunnen merken heb ik ook geen oefenkampen meer gepleegd tegen hen. Nu heb ik de regels wel gezien.
-
Tussenstand CC CL - speelronde 11/43
- Kanarifuglene..................9675
- Imperium.........................7583
- GoodFellas......................7020
- OSM Striker Ultras..........5850
- Looking for Silverware...5130
-
Update Eredivisie A
-
De tussenstand van de CL ziet er ouderwets uit, met de vogeltjes zo dominant bovenaan. Ik ben erg benieuwd hoe dit er aan het eind van het seizoen uitziet!
-
@vinnievuik_NL De strijd lijkt zich dit seizoen vooral bij de onderste plekken te zitten, de kanaries zijn gevlogen
-
weer tijd voor wat stats
verkopen individueel:
Verkopen per crew:
Teambouw en ds individueel:
Gemiddelde tw en ds per crew:
-
25e voor het laatst een speler verkocht, hoeveel workers ben ik dan al overgeslagen inmiddels?
-
Mooie statistieken weer Robbie. We hebben de achterstand van het begin qua TW redelijk weggewerkt. Dan volgen de resultaten nu vanzelf! (Toch.....)
-
Na 8 dagen weer een transfer
-
Update Eredivisie A
-
Komen verdomme nog alle zeilen bij te zetten om degradatie te voorkomen met LFS en dat met zo'n sterke afvaardiging haha. Geldt gelukkig wel voor een paar andere topcrews ook! Zegt ook wel iets over niveau van de CL!
Al blijft flow zo bepalend, we begonnen stroef en het dan omdraaien is een pittige klus! Daarbij stoort de volledige willekeur m.b.t. transfers mij ook wel.
Het is veel op geluk gebaseerd waar je eindigt tegenwoordig naar mijn mening.. -
@Christiano-Mengelaldo_NL
Beetje slap excuus om te verklaren waarom je misschien laag/rond laatste plek staat. Voor het begon was alleen maar door jullie en aantal als Dave van Goodfellas alleen Goodfellas , LFS en misschien OSU maken kans om de CL te winnen. Nu staan mijn crewmaten van Imperium 2e en KL 1e en nou net die 3 geclaimde topcrews die het heel erg moeilijk hebben. Uiteraard is het niveau ook gewoon heel erg sterk maar gaat mij bij mij echt niet in om het op de ''transfer willekeur'' te gooien. Bijna helft of iig 30% van spel is nog altijd taktiek naast het bouwen en je hebt gewoon voor iig 5-10% geluksfactors zoals steals mee of tegen. -
@Christiano-Mengelaldo_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Komen verdomme nog alle zeilen bij te zetten om degradatie te voorkomen met LFS en dat met zo'n sterke afvaardiging haha. Geldt gelukkig wel voor een paar andere topcrews ook! Zegt ook wel iets over niveau van de CL!
Al blijft flow zo bepalend, we begonnen stroef en het dan omdraaien is een pittige klus! Daarbij stoort de volledige willekeur m.b.t. transfers mij ook wel.
Het is veel op geluk gebaseerd waar je eindigt tegenwoordig naar mijn mening..Ben het met je eens, de verkopen gaan nu gewoon om geluk heeft niks met bouwen te maken.
Tel daarbij de rare uitslagen qua steal enzo op en je krijgt dit, is geen toeval dat erineens "mindere" crews zijn die goed presteren en managers die al jaren aan de top staan, nu 16e enzo.Helaas is het voor de noobs en BC pompers beter geworden maar voor de taktische en normaal goed bouwende manager gewoon een K*t spel nu.
Hoop dat ze dit snel gaan veranderen want dan krijgen we weer gewoon de normale verhoudingen terug ander word het een geluks spelletje wat niks meer met bouwen en taktiek te maken heeft
-
Geluk blijft een rol spelen met verkopen, maar aan het eind van een seizoen staan toch vaak dezelfde managers bovenaan qua verkopen en teamwaarde. Maar over een team van 4 managers middelt geluk aardig uit. Hetzelfde geldt voor steals, flow en dergelijke. Als manager speelt dat een grotere rol dan als hele crew.
@Glennevire_NL, ik ben het met je eens. Heb toen ook al tegen Dave gezegd dat t wel een beetje grootspraak is om een GF tijdperk te gaan voorspellen. Eerst laten zien, dan grote woorden Gewoon credits naar KL en Imp voor hun prestaties tot dusver deze CC. Ik ben erg benieuwd welke crew eruit gaat vliegen
Wel jammer dat het pay to win gehalte zo sterk is geworden, omdat scouten zo verschrikkelijk duur is. Scouten om versterkingen binnen te halen, oke. Maar als je niet meedoet met handelsspelers scouten, heb je ook al een achterstand op de rest.
-
KL en Imperium gewoon lekker bezig. Blijft een zwaktebod om naar alles te wijzen als het slecht gaat, beter win je je potjes gewoon
-
Zal idd het ook even verduidelijken.
Ik post nu in het CC discussie topic maar ik had het niet over IMP en KL dus als dat zo overkwam sorry.
Ik zelf vind IMP en KL juist super crews
En ik deed toen een voorspelling en denk ook dat ik er niet ber naast zal zitten. Vind de 5 die nu CC spelen gewoon zelf de 5 sterkste crews van OSM op het moment.Ik doelde meer op het algemeen, dat het bouwen meer een geluksfactor is geworden.
Tevens is er iets met de engine daar er momenteel meer streals zijn dan er ooit is geweest.Dus bij deze voor jullie denken dat ik IMP en KL bedoelde, ik vind jullie top crews.
Maar ik heb alleen mijn mening aangaande het nieuwe transferbeleid en engine systeem.Ik wens iedereen ook gewoon heel veel succes nog en dat het nog een mooie strijd mag worden
-
Statistiekenupdate voor de Europa League
Top 3 hoogste verkopen
-
@Silvester-J_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Top 3 hoogste verkopen
As we speak:
- ch1LLWAVE - Özil - 60,64m
Verder, mooi overzichtje!
-
@Robbiebb_NL said in Straffen CC 55:
Competitie: Champions League
Overtreding: Beheren van 2 teams door 1 manager
Overtreder: Petter Inge Skjølberg / Reidar Vågnes
Crew: Kanarifuglene
Straf: Uitsluiting van beide teamsBehoorlijk serieuze overtreding als het waar is..
-
Ook wel een hele behoorlijke beschuldiging van de crewstaff aangezien hier volgens de regels normaal gesproken ook nog verdere straffen tegenover staan.