Zoekt crew / nieuwe leden
-
@unleashk_nl 30 jaar ervaring en 26 jaar oud?
-
Hi @daankaars_NL ik heb zeker interesse. Ik zou graag veel van jullie leren.
-
Hey iedereen.
Ik ben op zoek naar een actieve crew die discord of dergelijk gebruikt.
natuurlijk moet deze crew actief zijn en ambitie hebben, echter wel met de nodige fun en respect voor het echte leven.ik ben een ervaren manager die toch al wat teams gemanaged heb. Goede en slechte teams heb ik naar successen gebracht. Ik help graag andere en heb wel graag fun.
dus als je nog een actief lid zoekt zeker niet twijfelen en stuur me gewoon even
-
@maarten-lens_nl Zie je berichten.
-
@maarten-lens_nl denk dat je bij ons goed zit, voldoen helrmaal aan jou punten,
-
Wij - de Online Soccer Tigers - zijn op zoek naar managers die onze crew willen komen versterken bij het spelen van duels.
Onze crew chat is ondergebracht bij Discord.
Bij interesse en/of meer info kan je me via pb bereiken @Pondboy_NL -
@pondboy_nl je heb al 21 leden????waarom nog meer?
-
De TFE Academie is op zoek naar nieuwe leden
Wat hebben wij jou te bieden?
• Leuke groepschat via whatsapp
• Deelname aan de Crew Cup
• Crewduels;
• Leuke sfeerWat verwachten wij van jou?
• Deelname aan crewduels
• Eventuele deelname aan Crew Cup
• Actief zijn
• Communicatief vaardig in Engels/NederlandsGelieve contact op te nemen met A S P E C T nl
-
@donkerblauw_nl redenen genoeg te bedenken, stabiel met 3/4 teams duels spelen, een subcrew starten of doorselecteren. Maar dat is volkomen aan hun.
-
Hi allen,
Ik ben op zoek na een Crew waar we ook duels kunnen. De standaard voorgestelde crews lijken allen vrij inactief.
Heb weer wat seizoenen gespeelt om te kijken of ik weer de zin erin krijg en dit is inderdaad gelukt. Dus weer zin om lekker fanatiek mee te spelen.
Hopelijk zijn er crews die beschikken over Line of Discord.Ik hoor graag als er interesse is.
Alvast bedankt.
Groet,
Roy (Marcutsie)
-
Inmiddels meerdere reacties gekregen. Hier ga ik me keuze uitmaken.
Bedankt allemaal voor het snelle reageren. -
Hallo allemaal ik start binnenkort een crew ik ben opzoek naar managers die ervaren zijn en met discord overweg kunnen om een van de oprichters te worden.Ik zoek er zo 2.Ik maak de crew aan wanneer we klaar zijn met de discord server te maken ik ben al wat begonnen aan de discord server maar die is die basis van de communicatie dus die kost tijd.stel je wilt geen oprichter worden maar een lid dat is geen probleem.Stuur in bijde gevallen naar mijn manager naam:atanisko_1 Voor meer info.
-
Goal Diggers en zustercrew Young Goal Diggers zijn opzoek naar nieuwe leden.
Ben je een actieve speler, kan je goede statistieken overleggen en ben je bereid op Discord je passie te delen, dan is Goal Diggers wellicht wat voor jouw!
Begin je liever rustig aan en wil je nog leren, maar ben je wel actief en doe je graag mee op Discord, dan is Young Goal Diggers de crew die je zoekt. In de toekomst zit er mogelijk dan altijd nog promotie naar Young Goal Diggers in.Wat hebben wij jou te bieden?
• Leuke crewpagina op Discord
• Mogelijke deelname aan de Crew Cup
• Leuke Crewduels
• Leuke medeleden, gezelligheid en advies als het nodig isWat verwachten wij van jou?
• Actieve deelname aan crewduels
• Actief op OSM en Discord
• Een gezellige persoonlijkheid die iedereen respecteert
• Communicatief vaardig in Engels/NederlandsGelieve contact op te nemen met Huggie Bear of JordyRCJr
-
The Royal Victoryans zijn op zoek naar nieuwe Victoryans!
Ben jij op zoek naar een ambitieuze, familiale en ervaren crew? Dan ben je bij The Royal Victoryans aan het juiste adres! Onze visie? Sinds onze oprichting in 2014 willen we met plezier, passie, fair play en hard werk de absolute top bereiken. Work hard, but play harder, toch?
Wat hebben wij jou te bieden?
• Actieve en overzichtelijke Discord-server met een gezellige groep managers;
• Competitieve crewcompetitie;
• Vier Crew Cup-plaatsen;
• Crewduels;
• Crewavatar –en visitekaartje;
• Pagina op onze crewwebsite;
• Ruimte voor –en hulp bij ontwikkeling.Wat verwachten wij van jou?
• Activiteit op Discord-server;
• Deelname aan crewcompetitie;
• Deelname aan crewduels;
• Eventuele deelname aan Crew Cup;
• Instellen van crewavatar;
• Loyaliteit, maturiteit en betrouwbaarheid;
• Communicatief vaardig.Word jij weldra een Royal Victoryan?
Heb je interesse om lid te worden onze crew? Neem dan zeker contact op met mij (beheerder), Shane FC BrugesBoy. Neem zeker ook een kijkje op onze crewpagina en crewwebsite.
Hopelijk tot snel en vergeet niet… don’t act like a Royal, be a Royal!
-
This post is deleted!
-
@moltensky Jullie gaan wel lekker op World
-
Ik ben op zoek naar een gezellige crew om samen OSM mee te spelen en om crew battles/toernooien aan te gaan. Ben OSM weer aan het oppakken en zou graag in een leuke, gezellige crew wat compentatiever gaan spelen.
Hit me up op OSM : Rickk6
Dit forum is nieuw voor mij dus daar zal ik wat minder op kijken. Een chat/bericht op de OSM app wordt gewaardeerd.
-
Bij Delta NL zijn we op zoek naar nieuwe managers om onze crews te versterken!
Wil jij osm serieus oppakken, en veel leren van managers met veel ervaring, dan ben je bij ons aan het goede adres.
We zijn een gezellige crew die zich nu in de top 35 bevind, en in de top 100 met de tweede crew.
Vereisten om je bij ons aan te sluiten:
-je communiceert via onze server op discord.-je bent actief en durft vragen te stellen naar eigen ontwikkeling.
-ervaring is niet (per se) nodig, als je actief bent en wil leren ben je welkom.
-je reserveert (minimaal) 1 slot voor de crew.
Als iemand interesse heeft, stuur daankaars op osm of dinnakaars#1333 op discord een bericht.
-
@Rudiclaeys_NL
Hier kan je posten als je wilt -
ben op zoek naar nieuwe crew uit top 20-25 , speel cc kl duels en heb whatsapp. mvg rudiclaeys
heb 1250 mp