Imperium: Café
-
@Dave-Jansen_NL Idd, werd nog krap op die manier. Thanks, jullie ook bedankt voor een mooie editie, allemaal toppers!
-
@Dave-Jansen_NL dat van Matt en Deroy ben ik niet helemaal mee eens trouwens! Deroy was de laatste om zijn 1e TK in te zetten maar zowat de eerste die zijn 4e en laatste TK in had gezet. Daarnaast heeft Jopie ook een flink beter team. Plus in normale omstandigheden zou je een DS7 nooit van DS 1 en 5 laten winnen. En Matt heeft ook gewoon 2x tegen mij TK ingezet bijvoorbeeld plus jullie hebben hem tot minder dan week geleden elke keer met 6-0 verslagen onderling. Dus dat hij uberhaupt nog 8e kwam te staan was al een god wonder zowat. Ja zijn team was de 2e TW maar jullie hebben zijn doelsaldo echt zwaar verneukt.
-
@qsgyj_NL dankjewel Matt!! Jij ook erg goed gespeeld
-
Gefeliciteerd Imperium met de overtuigende battlewinst
-
Netjes gespeeld inderdaad, gefeliciteerd
-
Congratzz @Glennevire_NL
-
Bedankt iedereen!! Goodfellas ook bedankt voor de fijne battle!
-
Goedemiddag allemaal, mijn plan dit weekend is om een SSD in mijn Macbook te installeren om nog sneller OSM te kunnen spelen. Jullie plannen?
-
@Geert-van-h._NL said in Imperium: Café:
Goedemiddag allemaal, mijn plan dit weekend is om een SSD in mijn Macbook te installeren om nog sneller OSM te kunnen spelen. Jullie plannen?
Kijk der maar mee uit.. Zelf ook ooit gedaan om sneller OSM te kunnen spelen. Nu is 't niets meer dan een stuk schroot.
-
@Vertrigo_NL Eigenlijk om mobile apps te maken(Apple/Android) en web development(websites/...), beetje sarcastisch bedoeld die osm spelen had je ook zo een caddy waar je ssd moet indoen en die je dan in de plaats van je cd kon steken?
-
@Geert-van-h._NL haha snap dat het sarcastisch is
Had/heb zelf een macbook uit 2011 met een dvd drive. Die is er nu uit ja Op het moment ligt de mijne bij apple ter reparatie..
-
@Vertrigo_NL Dat is wel minder, hopelijk komt het nog goed. Heb een MacBook Pro(medio 2012) refurbished gekocht, ga er zaterdag eens werk van maken.
-
@Vertrigo_NL Het is me gelukt, slechts 1 schroef moeten kapot boren SSD doet het prima!
-
@Vertrigo_NL Het is me gelukt, slechts 1 schroef moeten kapot boren SSD doet het prima!
Nice! Heb net de mijne mogen ophalen bij de apple store in Den Haag. Loopt ook weer als een zonnetje, en niks hoeven betalen voor de reparatie ondanks dat tie uit 2011 is
-
@Vertrigo_NL Netjes toch! Kan je weer even verder, specifieke plannen er nog mee?
-
Goedemorgen @Vertrigo_NL en @Geert-van-h-_NL kan ik als barman wat betekenen voor jullie op deze vroege maandag ochtend? Zelf van 8:00-8:25 wezen hardlopen. Had gehoopt langer vol te houden maar goed woensdag, vrijdag en zondag weer pogingen
-
@Glennevire_NL lekker man! Doe mij maar een dubbele espresso, daarna heb ik m'n ogen eens fatsoenlijk open
-
@Glennevire_NL Netjes Kyrill, niet slecht zo direct na het weekend Voor mij een whiskey, is nog koud buiten, maar beter weer op komst
-
@Glennevire_NL Netjes Kyrill, niet slecht zo direct na het weekend Voor mij een whiskey, is nog koud buiten, maar beter weer op komst
Drinkze heren... OSM gaat kut bij mij Eergisteren 3 nederlagen bij 3 teams.. Gisteren 1 winst 2 verlies vanavond 1 gelijk en 2 verlies