Looking For Silverware: Café het Drankorgel
-
Wel geweldig om te zien hè. Zoveel nieuwe aanwas op de fora..
Sterft langzaam uit dit
-
@Rubber890_NL said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel:
Sterft langzaam uit dit
Toch, als ik jou hier zie, word ik weer een beetje blij.
-
Waar is die tijd van de openbare cafés met duizend pagina's geleuter
-
@Rubber890_NL Alles sterft uit door dit systeem. Crewpagina's overbodig geworden dus crews eigenlijk ook.
-
@Genious18_NL said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel:
Bedankt dave
zit maar een beetje te fucken hoor, goede aanwinsten natuurlijk.
succes alle 3 en dat het een mooie tijd mag worden
-
Sterft langzaam uit dit
Je hebt gelijk Remco!! Maar kan je verzekeren dat dat niet alleen hier het geval is. Kom op veel fora en vrijwel allemaal is de activiteit zeker 60% verminderd t.o.v 2/3 jaar geleden. Elke discussie gaat tegenwoordig via facebook....
@Nicolas-Joy_NL said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel:
Sterft langzaam uit dit
Als ik jou zie word ik altijd blij. Zou heel gaaf vinden mocht je weer gaan managen.
Fijn weekend iedereen!! Net Arsenal zien verliezen bij Chelsea Nu zo Barca-Bilbao kijken... Zat naast een chick in de trein die mij herkende!! Maar ze wil helaas niet daten x D
-
@Glennevire_NL said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel:
Sterft langzaam uit dit
Je hebt gelijk Remco!! Maar kan je verzekeren dat dat niet alleen hier het geval is. Kom op veel fora en vrijwel allemaal is de activiteit zeker 60% verminderd t.o.v 2/3 jaar geleden. Elke discussie gaat tegenwoordig via facebook....
Sterft langzaam uit dit
Als ik jou zie word ik altijd blij. Zou heel gaaf vinden mocht je weer gaan managen.
Fijn weekend iedereen!! Net Arsenal zien verliezen bij Chelsea Nu zo Barca-Bilbao kijken... Zat naast een chick in de trein die mij herkende!! Maar ze wil helaas niet daten x D
Je hebt die gruwelijke actie van hazard dus live mogen aanschouwen
-
@Genious18_NL said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel:
Sterft langzaam uit dit
Sterft langzaam uit dit
Je hebt die gruwelijke actie van hazard dus live mogen aanschouwen
Yep!! Vanaf eigenhelft!! Dat deed wel pijn als Arsenal fan haha. Vooral hoe Koscielny faalde maar niets dan lof voor Eden zijni actie en goal!!!
-
ord ik altijd blij. Zou heel gaaf vinden mocht je weer gaan managen.
Fijn weekend iedereen!! Net Arsenal zien verlieIk heb zowaar een team onder m'n hoede tegenwoordig. Maar zo op de manier dat ik eens per drie dagen wat doe.
-
Moet Remco wel gelijk geven. De fora zijn helaas echt aan het uitsterven. Betrap mezelf er ook steeds meer op dat ik het spel via de app speel en om de zoveel slechts eens op het forum kijk. De activiteit speelt zich met name op de app en whatsapp af nowadays. Het is niet anders.
-
Overigens wil ik bij deze ook melden dat LFS open staat voor nieuwe versterkingen.
Mocht je interesse hebben in een overstap naar onze gezellige topcrew dan kan je mij een berichtje sturen! -
@Christiano-Mengelaldo_NL misschien als ze die app van osm aanpassen zodat je op een normaal crewforum kan komen ipv hoe het nu is. Dit is echt een achteruitgang.
-
@Christiano-Mengelaldo_NL said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel:
Overigens wil ik bij deze ook melden dat LFS open staat voor nieuwe versterkingen.
Mocht je interesse hebben in een overstap naar onze gezellige topcrew dan kan je mij een berichtje sturen! -
Mmm. Nieuwe smileys werken niet.
-
@Triple-444_NL Forum komt op de app.
-
@Christiano-Mengelaldo_NL Ik heb nogsteeds niet geantwoord op je aanbieding.
-
Hats, de barman is ook aanwezig, rondje van mij!
-
@Christiano-Mengelaldo_NL said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel:
Betrap mezelf er ook steeds meer op dat ik het spel via de app speel en om de zoveel slechts eens op het forum kijk.
Ze dwingen je momenteel ook om op de app te spelen, speelde het altijd op de PC maar door bijvoorbeeld de ontbrekende percentages bij tactieken op die variant zet ik nu alles goed via de app. Waarschijnlijk ook waar osm in de toekomst helemaal heen gaat.
-
@Nicolas-Joy_NL geheel wederzijds Nick! Fantastisch om te zien dat je weer een teampje hebt genomen
-
@Furrax_NL nou dan hoop ik dat ze op de app forum nemen van 2.0 #lol