Tussenstanden CrewCup
-
@maricja_nl said in Tussenstanden CrewCup:
@dave-jansen_nl Waren wat ds omgewisseld in de EL , maar staat nu goed en had gisteren verderop de dag de stand er weer tussen gezet in de post
we staan toch geen eerste hahaha, maar wel weer lekker spannend
-
@dave-jansen_nl Het is zeker spannend. Deze ochtend volgt er een juiste update van de tussenstanden Met het einde die in zicht komt, zal iedereen ongetwijfeld willen weten hoe het ervoor staat
-
-
Standen op dag 24/30
-
In de derde divisie staan fouten in de stand. Ik sta zelf op plek 7 ipv plek 5 en zo kloppen er meer niet. Weet niet of het puntenaantal wel klopt
-
Standen per 25/30
-
Tussenstanden 26/30
-
Voordat de laatste 2 speeldagen beginnen, hierbij de standen per ronde 28/30
De spanning zit er goed in in sommige divisies -
Met nog 1 speelronde te gaan, zijn dit de volgende standen.
Op de laatste speeldag gaan er wat beslissingen gemaakt worden -
Benieuwd naar de eindstand maar volgens onze berekeningen pakt LFS de titel!
-
Volgens die van ons ook, gefeliciteerd LFS! Het seizoen duurde voor ons weer een wedstrijd te lang.
-
Normaal gezien heeft LFS de CC CL gewonnen met 400 punten voorsprong. Proficiat LFS.
-
Hierbij de eindstanden.
LFS, gefeliciteerd met de CC winst. Het was zeker spannend, die strijd tussen jullie en OFF.
Verder ook mijn felicitaties naar de promovendi -
Van harte gefeliciteerd LFS, was een mooie strijd maar helaas hebben jullie net gewonnen.
-
Nummer 3 op rij voor LFS
Geluk was weer aan onze zijde, maar wederom wat een spannende slotfase! Mijn complimenten weer aan OFF met zo'n seizoen en vooral de complimenten aan @voetbalsupportersverenigingen_NL met jouw prachtige individuele prestatie door zo hoog te eindigen met DS13.
Welkom terug TFE in de CL. We kijken er naar uit om weer tegen jullie te strijden in CC .
-
@rísingstar_nl van harte gefeliciteerd LFS met jullie 3e op rij
-
@rísingstar_nl said in Tussenstanden CrewCup:
Nummer 3 op rij voor LFS
Geluk was weer aan onze zijde, maar wederom wat een spannende slotfase! Mijn complimenten weer aan OFF met zo'n seizoen en vooral de complimenten aan @voetbalsupportersverenigingen_NL met jouw prachtige individuele prestatie door zo hoog te eindigen met DS13.
Welkom terug TFE in de CL. We kijken er naar uit om weer tegen jullie te strijden in CC .
Dankjewel!
-
Dankjewel heren! ;). Het was inderdaad een mooie strijd, wederom ontzettend goed gedaan OFF. Ik vind het mooi om te zien dat jullie zo goed presteren op dit moment. Het niveau waar jullie thuishoren
-
Nummer 3 op rij en nummer 14 alweer in totaal voor LFS!
Een hele mooie overwinning na een superspannend gevecht met OFF wederom!
Complimenten naar OFF voor het sterke seizoen, kwestie van tijd voordat het wel jullie kant gaat opvallen hoor!
Ook felicitaties aan alle gepromoveerde crews! -
Tussenstand per 7/30
(Hoofdklasse 1/30)