Punten en Medailles
-
Beste forumleden,
Ten eerste even mijn lof voor het spel. Ik speel al sinds 2008 (met tussenstops). Bij elke update denk ik: "oh nee osm, dit is niet zo leuk." Maar na een tijdje van gewenning blijkt het toch een goede set geweest te zijn. Meestal zijn updates niet leuk als je zelf niet weet te winnen maar als je dan weer een tactiek gevonden hebt die werkt is alles weer vergeten. Goed, even naar m'n punt dat ik heb. Ik vind ik het altijd leuk om bij andere managers te kijken naar hoeveel punten en medailles ze hebben. Goed, die medailles ben ik niet echt een voorstander van want het geeft een beetje een vertekend beeld van hoe goed de competitie eigenlijk verlopen is. Zo ook in toernooien. Ik speelde bijv met Chapecoense in de Winners Cup en kwam daar tot de halve finale waarin ik werd uitgeschakeld door een team met een dubbele teamwaarde. Ik had wel een geweldige tactiek maar wist helaas met 1-0 te verliezen en de return met 1-1 gelijk te spelen. Wat er uiteindelijk op mn profiel staat is: -1971 medailles. Ja, sorry maar dat ziet er voor mij uit alsof ik echt een super slecht toernooi gespeeld heb. Terwijl dat absoluut niet het geval was. Kan er misschien een kopje bij toernooien gevoegd worden hoe ver ik in het toernooi gekomen ben en hoeveel keer ik gewonnen, gelijk gespeeld of verloren heb? Ik hoop dat jullie m'n punt begrijpen en hier iets aan doen. Oh in die halve finale ben ik dus super veel medailles verloren, maar hé, als ik tegen een team met een dubbele teamwaarde speel kan ik er moeilijk van winnen hè?! Dan is het misschien niet heel fair als ik er gelijk 800-900 medailles op achteruit ga. Hoe kijkt OSM hier überhaupt tegenaan? Kijk, ik vind het niet erg als ik verlies of medailles verlies, maar zo ongelofelijk veel bij een wedstrijd die ik eigenlijk sowieso wel verlies is misschien een beetje te crue.
Sorry voor de lange tekst maar ik hoop mijn punt een beetje duidelijk gemaakt te hebben.
Bedankt voor het aanbieden van OSM en hopelijk kunnen jullie me een reactie geven.
Vriendelijke groeten,De blauwfazant
-
Hier verbaas ik me dus ook over, overigens ook over dat hier nog geen reactie op was gegeven door een moderator oid maar dat terzijde.
Net als blauwfazant al een tijdje bezig met tussenpoze en altijd een tof spel gevonden.
Het zal ongetwijfeld aan mezelf liggen maar ik vind ook nergens terug wat de regels rondom de medailles nou eigenlijk zijn. Iemand? -
@de-blauwfazant_nl Ik snap je punt.
Op dit moment zie je aan de prijzenkast niet hoe je seizoen gelopen is. Wellicht zou een kolom, waarin je laatst gehaalde ronde genoemd wordt, meer duidelijkheid kunnen geven over je seizoen.Ik ben benieuwd naar andere meningen, dus laat het topic nog even open
-
@de-blauwfazant_nl
Volledig mee eens
Heel dat medaillesysteem slaat nergens op.
Ik eindig altijd serieus boven m'n doelstellingen, maar vaak in de min... Belachelijk systeem. -
Voor dit onderwerp bestaat het “Discussie: Divisies” topic, jullie mogen daar de discussie over dit onderwerp een vervolg geven.
Dit topic gooi ik een slotje op.
-