Special Event: Friends of Wooper
-
I hope that those who were not voted will create the surprise. That would be nice !
-
@otman2808_nl Would be nice indeed.
I'll come with a new update when I've received between 20-25 forms -
Zal straks de resultaten delen van de formulieren. Ben benieuwd wat het geworden is
Ik kan iig melden dat de minimale grens van 20+ formulieren gehaald is.Meteen een vraagje voor iedereen:
Is dit een leuke toevoeging voor andere events, zoals CC of KL? -
@maricja_nl zeker, rol overal maar uit! No fame, no game
-
23 formulieren zijn ontvangen en dit zijn de uitslagen.
Poule des Doods
Volgens 10 stemmers, kan Poule 1 beschouwd worden als de Poule des doods.
Poule 3 volgt met 8 stemmen en Poule 2 kan met 5 stemmen de 3e plek innemen
Favorieten in Poule 1
In Poule 1, springt 1 manager eruit als favoriet: @wooper_NL
Na hem, zit het dichter op elkaar, maar de 2e favoriet is @maricja_NL. De 3e plek wordt gedeeld tussen @joost-the-best-lol_NL en @thomas-kwant123_NLFavorieten in Poule 2
In Poule 2 springen 2 managers boven iedereen uit. @zork-angels_NL is voor de meesten favoriet om deze poule te winnen. Gevolgd door @fc-opa_NL
Deze mannen van Imperium worden op het podium aangevuld door manager van andere crews. Op de (gedeelde) 3e plek, moeten wij letten op @geert-van-h._NL, @otman2808_NL en @Gizmo69_NLFavorieten in Poule 3
In Poule 3 zijn de mensen het meeste met elkaar eens, dat zowel @pauldiola_NL , @Renkie_NL en Andy-vanmechelen_NL de gedoodverfde favorieten zijn. Alle 3, kregen zij 16 stemmen en delen daarmee de 1ste plaats. @leonin_NL mag zich achter deze toppers scharen en @joop-groen_NL krijgt ook een plekje op het podium.
Aan de underdogs de uitdaging, om de genoemde managers het zo lastig mogelijk te maken en zo een een plekje weten te bemachtigen in de finale.
-
@Alain-Bendeler_NL only 7 votes while he's first.
Keep it up, man !
-
@otman2808_nl Love the underdogs roles
-
Standen per 7/18
-
Going Good @otman2808_NL
-
Met nog 3 wedstrijden te gaan, is het voor sommige managers nog wel heel erg spannend of ze de finale gaan halen
-
@maricja_nl Nog steeds zo spannend?
-
De halve finales in het FOW event zijn gespeeld. Er zijn een paar favorieten gesneuveld, maar desondanks staan er 12 mooie namen in de finale, ook onze eigen @wooper_NL Zal hij op zijn eigen afscheidstoernooi, er met de winst vandoor gaan?
Dit zijn de eindstanden
-
Maandag 29 november zal de finale starten. Dan is dit speciale event voor de Kerst nog klaar.
Wellicht wel iets fijner om met een team minder te manager Kerst te vieren
(En voor het geval er een transfermadness met Kerst is)De finalisten zijn:
@Vundezz_NL
@rosenborg_NL
@thomas-kwant123_NL
@wooper_NL
@zork-angels_NL
@otman2808_NL
@Gizmo69_NL
@tOj2412_NL
@leonin_NL
@pauldiola_NL
@Renkie_NL
@MrMatthews_NLFINALISTEN, GEFELICITEERD MET HET BEHALEN VAN DE FINALE
De finale zal worden gespeeld in IJsland
Zaterdag 27 november zal de loting zijn. -
Ik kan de league aanmaken als dat goed is voor de anderen?
-
@wooper_nl prima!
-
@maricja_nl Mis @Alain-Bendeler_NL die toch heel zeker wist dat die t ging halen en waar is @Carphunter79_NL
-
@vundezz_nl Ik moet zeggen dat ik er ook aardig voor stond, maar dan moet je niet een paar dikke nederlagen op rij krijgen op het einde
Zo zie je maar weer, dat ook in een korte competitie het tij snel kan veranderen
-
@maricja_nl ja zonde dacht echt dat jij t wel ging halen..
-
@andy-vanmechelen_NL is dit nou dan maat
-
@thesavador_nl ja vriend had ff teveel slots lopen, liep mijlenver achter met mn selectiewaarde.. Ik kap ook ff met duels en ga alleen nog KL spelen (zodat ik niet weer in div4 moet starten), druk druk druk..