Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. Nederlands Forum
  3. OSM: Crew & Community events
  4. Community Awards 2021

Community Awards 2021

Scheduled Pinned Locked Moved OSM: Crew & Community events
140 Posts 36 Posters 11.5k Views 30 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • BrandZone_NLB Offline
    BrandZone_NLB Offline
    BrandZone_NL
    Moderator NL
    wrote on last edited by

Toch mooi om frustraties te zien, een teken dat het leeft.

Gefeliciteerd allen die zijn genomineerd.

Buy Ethereum | Stellar Lumens | EOS |

wooper_NLW 1 Reply Last reply
    3
    • BrandZone_NLB BrandZone_NL

Toch mooi om frustraties te zien, een teken dat het leeft.

Gefeliciteerd allen die zijn genomineerd.

wooper_NLW Offline
      wooper_NLW Offline
      wooper_NL
      Community Manager
      wrote on last edited by

@l-r-van-kessel_nl Inderdaad, wat leven in de brouwerij kan geen kwaad.

1 Reply Last reply
      1
      • kaaskaaskaaskaaskaaskaas_NLK kaaskaaskaaskaaskaaskaas_NL

@afca6706_nl πŸ˜‚
        vijandig gebeuren hier, maar thanks! πŸ˜‰
        en @wooper_NL lijkt mij voor volgend jaar inderdaad een goed idee, jullie zullen er toch het beste kijk op hebben.

wooper_NLW Offline
        wooper_NLW Offline
        wooper_NL
        Community Manager
        wrote on last edited by

@daankaars_nl Ik zal er volgend jaar niet meer bijzijn. Silvester zal het waarschijnlijk opnieuw organiseren.

1 Reply Last reply
        0
        • wooper_NLW Offline
          wooper_NLW Offline
          wooper_NL
          Community Manager
          wrote on last edited by wooper_NL

Even dit opnieuw van onder het stof halen.

DE STEMRONDE ✍ ✍ ✍

**STEMMEN KAN VIA DEZE LINKπŸ‘‡ πŸ‘‡ πŸ‘‡ **
          https://forms.gle/hMwdBL7L2X4QTNacA

Deadline stemronde: 28 december 2021 om 23.59

Bij deze heb ik alle nominaties op een rijtje gezet en kunnen jullie stemmen op de meest genoemde manager of crew.

Beste Manager:
          Pauldiola: Kampioen in de finaleronde van de LFS Cup, goede CC en KL prestaties.
          Andy Vanmechelen: Wereldkampioen en vice kampioen met het Belgische Nationale Team
          Zork Angels: Hele goede speler, 99% van de keren een top 5 prestatie in alle leagues
          Renkie: Winnaar LFS Cup en altijd mooie noteringen in de KL
          Cicinho24: Sterkhouder van TFE, enkele mooie KL prestaties dit seizoen

Best opkomende manager
          Voetbalsupportersverenigingen: Heeft zich in de kijker gespeeld na de schitterende CC prestaties
          Pauldiola: 2e plaats LFS Cup, goede CC en KL prestaties.
          Thijn31: Goede duel en KL resultaten
          Thomas Kwant123: Solide speler, speelt in elk event wel de finale competitie
          Biobas: Behaalde goede CC resultaten met de crew Legendz en een mooie 2e plaats op het WK.

Beste comeback
          Christiano Mengelaldo: Na een pauze meteen de CC CL winnen met LFS
          Frits Van Turenhout: Brengt de kanaries terug waar ze horen, naar de top
          Golden Glory: Van een nagenoeg zekere degradatie naar CC CL winst

Volgend jaar beter award
          Cosa Nostra: Dit was het jaar niet van Cosa Nostra met 2 crew cup degradaties en wat verliesplaatsen in de duelranking
          The Fifth Element: Van een nagenoeg zekere CC CL winst naar degradatie
          OnlineFootballFederation: Hele sterke CC prestaties, maar telkens net naast de prijzen
          Carphunter79: Kreeg heel wat nominaties, dus hopelijk volgend jaar beter!

Beste Crew Cup Crew
          Looking for silverware: 3 CC CL winst na elkaar, niet veel crews zullen dit nadoen
          Rise Up: Zullen voor de eerste keer deelnemen aan de CC CL, sterk CC seizoen
          Talents of Zlatan: Sterke prestatie met hun 5e promotie op een rij

Beste Duel Crew
          Imperium: Hebben dit jaar het meeste punten gesprokkeld en staan mooi 2e in de ranking
          OnlineFootballFederation: Sterke duel crew, benieuwd of ze hun 1e plaats kunnen behouden

Beste opkomende crew
          Rise Up: Zullen voor de eerste keer deelnemen aan de CC CL, sterk seizoen
          The Fifth Element + Academy: Deden het goed in de CC, meermaals promotie naar hogere divisies
          Kanarifuglene: Het is een lange tijd stil geweest rond deze crew, maar stilaan komen ze terug om opnieuw een stekje te vinden tussen de topcrews

Moment van het jaar
          Verandering van de duelsettings
          OSM WK
          De laatste Crew Cup

1 Reply Last reply
          1
          • John Graaff_NLJ John Graaff_NL

@wooper_nl
            Bedankt voor de geweldige organisatie van de OSM community.
            Als Zlatan Crews hebben we dit jaar een grote groei doorgemaakt en duels gespeeld tegen de betere crews. Daarom heb ik voor het eerst gestemd in deze verkiezing.

Renkie is voor mij de beste manager van het jaar. Onze duels tegen Imperium waren zeer zwaar en hebben we op (een) enkele na verloren. Daarbij viel Renkie op als tactisch meesterbrein. Niet genomineerd, maar volgens mij op gelijke hoogte: meneer Speksnijder.

Bij de opkomende manager vind ik Thijn31 erg sterk. Maar zonder WC eend gaat mijn voorkeur uit naar Voetbalsupportersverenigingen.

Beste comeback kan ik niet beoordelen.

De volgend jaar beter award zou naar Cosa Nostra moeten gaan, gezien hun daling in de top 100. De nominatie van OFF begrijp ik niet, gezien de huidige 1e plaats op de top 100 ranglijst.

Beste Crew Cup crew is toch Looking for Silverware gezien hun eindoverwinningen. Ik hoop dat mijn Zlatan crew komend jaar tot de elite kan doorgroeien.

Beste duel crew is toch Online Football Federation. De 1e plaats veroverd in 2021. Crew van zeer hoog niveau, in de breedte sterker dan Imperium, ook als Imperium onverhoopt de eerste plaats dit jaar nog zou overnemen.

Beste opkomende crew is denk ik Kanarifuglene, gezien hun progressie in Crew Cup. Al mis ik hier stiekem Talents of Zlatan πŸ˜‰

Moment van het jaar: duidelijk de terugkeer naar de normale duel settings.

Bedankt allemaal en hopelijk tot ziens in 2022.

John Graaff, "mede-eigenaar" van de Zlatan crews (TOZ + TOZ academy)

meneer Speksnijder_NLM Offline
            meneer Speksnijder_NL
            wrote on last edited by

@john-graaff_nl deze man snapt t

Wel gelachen hoor

andy vanmechelen_NLA 1 Reply Last reply
            0
            • meneer Speksnijder_NLM meneer Speksnijder_NL

@john-graaff_nl deze man snapt t

andy vanmechelen_NLA Offline
              andy vanmechelen_NL
              Dutch Users
              wrote on last edited by

@meneer-speksnijder_nl viel het tarief een beetje mee? 😝

alt text

meneer Speksnijder_NLM wooper_NLW 2 Replies Last reply
              1
              • andy vanmechelen_NLA andy vanmechelen_NL

meneer Speksnijder_NL
                wrote on last edited by

@andy-vanmechelen_nl mn hele ribbenkast

Wel gelachen hoor

0

@andy-vanmechelen_nl mn hele ribbenkast

andy vanmechelen_NL
                  Dutch Users
                  wrote on last edited by

@meneer-speksnijder_nl πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

alt text

1 Reply Last reply
                  0

wooper_NLW Offline
                    wooper_NLW Offline
                    wooper_NL
                    Community Manager
                    wrote on last edited by wooper_NL

@andy-vanmechelen_nl Is net alsof je Verstappen vergelijkt met Mazepin of Courtois met Karius 😁

1 Reply Last reply
                    0
                    • John Graaff_NLJ John Graaff_NL

@wooper_nl
                      Bedankt voor de geweldige organisatie van de OSM community.
                      Als Zlatan Crews hebben we dit jaar een grote groei doorgemaakt en duels gespeeld tegen de betere crews. Daarom heb ik voor het eerst gestemd in deze verkiezing.

Renkie is voor mij de beste manager van het jaar. Onze duels tegen Imperium waren zeer zwaar en hebben we op (een) enkele na verloren. Daarbij viel Renkie op als tactisch meesterbrein. Niet genomineerd, maar volgens mij op gelijke hoogte: meneer Speksnijder.

Bij de opkomende manager vind ik Thijn31 erg sterk. Maar zonder WC eend gaat mijn voorkeur uit naar Voetbalsupportersverenigingen.

Beste comeback kan ik niet beoordelen.

De volgend jaar beter award zou naar Cosa Nostra moeten gaan, gezien hun daling in de top 100. De nominatie van OFF begrijp ik niet, gezien de huidige 1e plaats op de top 100 ranglijst.

Beste Crew Cup crew is toch Looking for Silverware gezien hun eindoverwinningen. Ik hoop dat mijn Zlatan crew komend jaar tot de elite kan doorgroeien.

Beste duel crew is toch Online Football Federation. De 1e plaats veroverd in 2021. Crew van zeer hoog niveau, in de breedte sterker dan Imperium, ook als Imperium onverhoopt de eerste plaats dit jaar nog zou overnemen.

Beste opkomende crew is denk ik Kanarifuglene, gezien hun progressie in Crew Cup. Al mis ik hier stiekem Talents of Zlatan πŸ˜‰

Moment van het jaar: duidelijk de terugkeer naar de normale duel settings.

Bedankt allemaal en hopelijk tot ziens in 2022.

John Graaff, "mede-eigenaar" van de Zlatan crews (TOZ + TOZ academy)

Davemx_NLD Offline
                      Davemx_NLD Offline
                      Davemx_NL
                      wrote on last edited by

@john-graaff_nl bruh veeg me op, OFF in de breedte sterker haha.
                      Zelfs bij OFF zullen ze hierom stiekem een beetje moeten lachen πŸ˜†

Maar no hard feelings hoor ieder zijn mening maar wel bedankt dat je ons even hebt laten lachen op deze dinsdag morgen 😝

Winners never quit, Quitters never win

meneer Speksnijder_NLM Bjorn2321_NLB jaimysky_NLJ 3 Replies Last reply
                      0

@royvdtillar_nl Gelieve op je taalgebruik te letten op het forum. Uit gerust je mening maar niet op deze manier.

Carphunter79_NLC Offline
                        Carphunter79_NLC Offline
                        Carphunter79_NL
                        Dutch Users
                        wrote on last edited by

@meneer-speksnijder_nl lees het net idd gelukkig heb je deze vrolijke kerel drop aangesproken. Weet nie wie deze zogenaamde mooie jongen is hoor🀣🀣🀣 maar ik hou me maar in. Doe mij maar een portie huilballetjes . En gij moet even eerst leren type voordat je de wijsneus hier wilt uithangen. Maar ja boyz have fun blijve lache allemaalπŸ’ͺπŸ‘Š

1 Reply Last reply
                        0
                        • Davemx_NLD Davemx_NL

Maar no hard feelings hoor ieder zijn mening maar wel bedankt dat je ons even hebt laten lachen op deze dinsdag morgen 😝

meneer Speksnijder_NL
                          wrote on last edited by

@dave-jansen_nl ach als jij iets zegt is t toch altijd het tegenovergestelde πŸ˜‚

Wel gelachen hoor

1 Reply Last reply
                          1
                          • Davemx_NLD Davemx_NL

Bjorn2321_NLB Offline
                            Bjorn2321_NLB Offline
                            Bjorn2321_NL
                            wrote on last edited by Bjorn2321_NL

@dave-jansen_nl
                            Beetje sneu en onnodig. Ik gok dat je volwassen bent, indien niet dan sorry, maar wat ben je een zielig figuur. Zou me niets verbazen als je ook Hamilton supporter blijkt te zijn.

Als IMP zoveel sterker is in de breedte, waarom spelen wij dan in wisselende samenstellingen al een aantal keer achter elkaar CL in de crew cup? Hoeveelste zijn jullie de laatste 3 x geΓ«indigd?

Ik zal ook maar ff mijn nominatie voor de volgend jaar beter erin gooien: Dave Jansen

wooper_NLW andy vanmechelen_NLA 3 Replies Last reply
                            1
                            • wooper_NLW Offline
                              wooper_NLW Offline
                              wooper_NL
                              Community Manager
                              wrote on last edited by

Even een kleine update. In totaal hebben al 77 spelers hun stem uitgebracht.

In de meeste topics is het nog superspannend, andere waren meteen al heel duidelijk.

1 Reply Last reply
                              0
                              • Bjorn2321_NLB Bjorn2321_NL

@dave-jansen_nl
                                Beetje sneu en onnodig. Ik gok dat je volwassen bent, indien niet dan sorry, maar wat ben je een zielig figuur. Zou me niets verbazen als je ook Hamilton supporter blijkt te zijn.

Als IMP zoveel sterker is in de breedte, waarom spelen wij dan in wisselende samenstellingen al een aantal keer achter elkaar CL in de crew cup? Hoeveelste zijn jullie de laatste 3 x geΓ«indigd?

Ik zal ook maar ff mijn nominatie voor de volgend jaar beter erin gooien: Dave Jansen

wooper_NLW Offline
                                wooper_NLW Offline
                                wooper_NL
                                Community Manager
                                wrote on last edited by

@bjorn2321_nl Helaas kan ik dit niet meer aanpassen πŸ˜…. Het zal dus echt pas voor volgend jaar zijn (als deze awards tenminste nog doorgaan).

1 Reply Last reply
                                1

@dave-jansen_nl

andy vanmechelen_NL
                                  Dutch Users
                                  wrote on last edited by andy vanmechelen_NL

@bjorn2321_nl omdat the GOAT nog maar 1x meegedaan heeft heb ik horen zeggen.. Beter zijn we mss niet maar wellicht wel heter πŸ”₯ hoewel Martijn het ook al eens zeer warm krijgt op een vrijdagavond.

alt text

1 Reply Last reply
                                  1

@dave-jansen_nl

andy vanmechelen_NL
                                    Dutch Users
                                    wrote on last edited by

@bjorn2321_nl Dave z'n reactie was een beetje onnodig maar das nou eenmaal de ajacied in hem, hebben ze in Amsterdam wel eens vaker last van. En die volgend jaar beter award gaat toch naar @Carphunter79_NL dus daar hoef je jezelf geen zorgen om te maken.. Dave beweert overigens niet dat wij sterker in de breedte zijn maar onderdoen hoeven we zeker en vast ook niet, maar iedereen mag z'n mening uiten dus ook John Graaf πŸ‘

Groetjes

alt text

MartijnFC_NLM 1 Reply Last reply
                                    1
                                    • andy vanmechelen_NLA Offline
                                      andy vanmechelen_NL
                                      Dutch Users
                                      wrote on last edited by

@de-vierde-man_nl omdat Rob dat stiekem leuk vind, overigens sta ik als een rots achter Rob, die gast verdient gwn een prijs!

alt text

1 Reply Last reply
                                      0

@bjorn2321_nl Dave z'n reactie was een beetje onnodig maar das nou eenmaal de ajacied in hem, hebben ze in Amsterdam wel eens vaker last van. En die volgend jaar beter award gaat toch naar @Carphunter79_NL dus daar hoef je jezelf geen zorgen om te maken.. Dave beweert overigens niet dat wij sterker in de breedte zijn maar onderdoen hoeven we zeker en vast ook niet, maar iedereen mag z'n mening uiten dus ook John Graaf πŸ‘

Groetjes

MartijnFC_NLM Offline
                                        MartijnFC_NLM Offline
                                        MartijnFC_NL
                                        wrote on last edited by

@andy-vanmechelen_nl zo breed ben jij ook niet.

alt text

1
                                        • wooper_NLW Offline
                                          wooper_NLW Offline
                                          wooper_NL
                                          Community Manager
                                          wrote on last edited by

Jammer dat je hier geen stickers kan posten he @andy-vanmechelen_NL

1 Reply Last reply
                                          0
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes

• 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 4