Community Awards 2021
-
@andy-vanmechelen_nl zo breed ben jij ook niet.
-
Jammer dat je hier geen stickers kan posten he @andy-vanmechelen_NL
-
@martijnfc_nl nou heb tijdens corona toch een bierbuikje gekweekt.
-
-
De prijs voor volgend jaar beter had naar cosa nostra moeten gaan das wel duidelijk. En iedereen mag hier zijn mening geven toch?? En effe rustig aan he klein vies dik belgje van me. Dave is voor de beste club ever . Andy is een beetje jaloers snap.ik ook. Is een heel ander niveau hier in amsterdam dan in zon belgisch dorpje. Hehe. En manne thnx voor jullie support i love osm
-
@carphunter79_nl je bent een topper!
Alleen voor de verkeerde club helaas....
Hoop dat je deze award wint,is je zo gegund! -
Hoe vaak mag je ook alweer op jezelf stemmen?
Ik vraag dit voor een vriend
-
@frits-van-turenhout_nl Zeg aan die vriend van je dat je max 33 keer op jezelf mag stemmen
-
@wooper_nl mag familie ook stemmen? Zo ja, moeten ze dan ook osm spelen?
-
@andy-vanmechelen_nl iedereen die osm speelt mag stemmen
-
@wooper_nl moet net lukken dat m'n oma sinds vandaag OSM speelt, fc oma noemt ze
-
Rene wist helemaal niet dat je weer terug bent en weer OSM aan het spelen was, leuk man! Ging het toch weer kriebelen na zo'n lange afwezigheid? Wat gaf de doorslag? Welkom terug!
-
Ik! En het feit dat we onze prachtige crew weer terug naar de top willen brengen.
En wij wisten dan weer niet dat jij er even uit bent geweest Jullie hebben dus beide echt geweldige concurrentie in deze categorie.
-
Hey Chris hoe gaat het met je? Inderdaad heel lang geleden. Mooie strijd was dat vroeger (net na de zwart-wit tv voor de jongere meelezers) met jou en LFS en de Kanaries. Altijd messcherp en de randjes van het reglement opzoeken haha!
Respect voor je enorme staat van dienst en mooi te zien dat je weer speelt. Hier begin dit jaar na 4 jaar afwezigheid een beetje begonnen en daar heeft William inderdaad een belangrijke rol in gespeeld.
Nu rennen we met grote stappen en een heerlijke groep managers die Crewranglijst ladder op, hopelijk tot binnenkort in de top10 weer. In de CC begonnen we ook weer onderaan en gelukkig gaat dat ook bijzonder voorspoedig met allemaal promoties.
Kanarifuglene telt weer mee maar we zijn nog niet waar we willen zijn. Die weg is schitterend om bij te zijn.Verkeerde topic maar ik neem het er even van... Als een fenomenale topmanager dit leest en denk 'hee dat klinkt als een mooi plan, ik ben benieuwd naar het uitzicht', dan hoor ik dat graag
-
hahaha heerlijk, denk gooi weer even ouderwets wat olie erop en we gaan weer lekker los.
Dit heb ik toch wel gemist de laatste tijd.
@Bjorn2321_NL ik ben gewoon een zielig figuur
Maar je gokte verkeerd ik ben niet volwassen ik ben 37 jaar maar volgens mijn vrouw ben ik net een kind hahaha.Het is wat meneer Speklap al zei jullie zijn veel te serieus soms, vroeger deed ik dit eens in de zoveel tijd om een beetje leven er in te krijgen nou dat is toch een beetje gelukt.
Andy is soms een beetje jaloers ook op Ajax en hoe ze het doen in de CL. zijn club speelt geen eens conference league meer
maar ik ga misschien wel een award ontvangen, de volgend jaar beter award ga ik voor haha.
PS: natuurlijk is IMP veel sterker in de breedte dan OFF. je zegt toch ook niet dat PSV en Feyenoord groter zijn dan Ajax iedereen weet dat je dan gewoon aan het trollen bent
-
@dave-jansen_nl minimaal +1 voor @Dave-Jansen_NL
-
@dave-jansen_nl ik snap dat azijn goedkoop is in de supermarkt maar het drinken ervan zou ik toch afraden
-
@mcwilliam_nl Groot gelijk. KL hoort thuis aan de top.
-
andy vanmechelen_NL Dutch Usersreplied to meneer Speksnijder_NL on last edited by andy vanmechelen_NL
@meneer-speksnijder_nl azijnzeiken lijkt me ook niet prettig