CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Dankje namens Rise Up.
We hopen op een net zo spannend seizoen zoals jullie de laatste keer beleefd hebben!
-
@rísingstar_nl
Bedankt Justin.
We hopen in ieder geval op een spannend seizoen en dat we ons redelijk in de strijd kunnen mengen. En wie weet al in de feestdagen CC, als de opzet daarvan bekend is. -
Hi Maris,
Inmiddels al meer bekend over de vakantie cc?
-
@master-guido_nl Yes yes, Komt vanavond een topic over
-
Ik heb even de berichten naar het discussietopic verplaatst, anders blijven we doorgaan in het tussenstanden topic
-
Wat een absurd seizoen in de CL. Heeft het ooit zo dicht bij elkaar gezeten allemaal? GB zou er geld voor kunnen vragen om hiernaar te kijken, hebben ze meteen een extra verdienmodel.
Gefeliciteerd GG met de CC winst! Denk dat er halverwege heel weinig mensen ook maar een stuiver gaven voor jullie kansen, maar erg knap teruggeknokt en de terechte winnaar!
Voor ons erg zure druiven dit seizoen, na een lange achtervolging TFE bijgehaald om vervolgens zelf ook weer ingehaald te worden. Maar kunnen wat dat betreft alleen maar naar onszelf kijken!
Was een super leuk (en intensief) seizoen weer zo, voor het eerst in zes jaar weer een CC: CL. Smaakte naar meer.
Zonde TFE dat jullie er nog doorheen zijn gezakt, we zien jullie vast snel weer terug. Als laatste nog mijn feliciaties naar Rise Up; knappe prestatie om IMP af te houden en voor het eerst promo te pakken naar de CL, welkom! Altijd leuk om te zien als een nieuwe crew zich bovenin meldt, maakt het gevarieerder en breder. Veel plezier volgend seizoen!
-
Tnx Speksnijder voor het welkom heten. Hopelijk wordt het komend CL CC seizoen net zo mooi en spannend
-
De kop is eraf! Succes allemaal!
-
@maricja_nl Zou jij aub De Vierde Man kunne kicke?? Ik wil graag zijn plaats overnemen. Weet dar het strafpunten oplevert. Wij willen niks meer met de vierde man te maken hebben. Zou fijn zijn als dat snel geregeld kan worden. Thnx alvast
-
Zal wel een verkeerde topic zijn waar ik me bericht hebt geplaatst. Geen reactie helaas!! Heb het ieder geval gemeld. Ik wacht het nog effe af. Wel jammer dat het zolang duurt trouwens. Kan er ook weinig aan doen maar ja
-
@carphunter79_nl Zolang de vierde man nog in die competitie zit kan Maris daar niks aan doen, wij hebben geen rechten meer om spelers zomaar uit een competitie te zetten. Als die ontslag genomen heeft, dan kan je gewoon aan de mod vragen om je uit te nodigen.
-
@carphunter79_nl De Vierde Man is er inmiddels uit en het verzoek staat uit bij de moderator om je een invite te sturen
-
@maricja_nl Ok thnx Ik zit er inmiddels in. Sorry voor het ongemak. Zal nie meer gebeuren hopelijk. Iedereen veel succes nog in de cc
-
@carphunter79_nl Sportief van je, Rob Veel succes verder dit seizoen
-
@maricja_nl Torresz10 Speelde die niet voor legendz 1? Volgens mij is dit op basis van de regels gewoon cheaten... Die is dan gewoon terug gezet naar jl2 om ze daar omhoog te laten schieten.
-
@ottieman123_nl Als de betreffende manager vanaf het begin van het CC seizoen in de betreffende crew zit, waarvoor hij uitkomt, is hier in principe niets mis mee en is het geen overtreding van de regels.
Talentencrews kunnen echter nooit hoger dan of op gelijke niveau acteren als de hoofdcrew.
Er zitten voor- en nadelen aan. Je kan leden overhevelen, dit kan een voordeel zijn. Maar als het verschil in niveau van deze crews maar 1 is (bijv. hoofdcrew in EL en talentcrew in de Eredivisie), komt bovenstaande regel om de hoek kijken.
De talentcrew kan bij het bekleden van een promotieplek, alsnog niet promoveren, omdat de hoofdcrew al in de EL speelt (als deze geen promotie pakt naar CL). Dit effect kan ook de andere kant opwerken. Als de hoofdcrew degradatie pakt naar de Eredivisie, zal de talentcrew automatisch ook moeten degraderen. Want ze kunnen niet in dezelfde league acteren.Iedere crew met een talentcrew, bepaald zijn eigen regels wat betreft promoveren en degraderen van crewleden. Dit kan oa zijn door persoonlijke redenen, tegenvallende/goede prestaties bij één van de crews, gedrag, etc.
Ik meen ook dat jouw crew ook een dergelijke constructie kent
-
Dit is iig zoals het nu in de regels van de CC staat.
Ik ben wel benieuwd hoe anderen hier naar kijken. Een gezonde discussie hierover kan prima. En wat we met de KL gedaan hebben met een enquête, kan (indien nodig) ook met het actueler krijgen van de CC
-
@maricja_nl als Legendz wat meer details wil geven waarom hij bij elite zit hoor ik die graag eerst, ik kan er namelijk wel inkomen dat dit uit noodzaak gebeurd kunnen ze van mij wel op begrip rekenen maar als enkel en alleen gebeurd om Elite te helpen promoveren is dit wel zeer onsportief en hoop ik dat de rest wel slim genoeg is om je niet met zo'n onzin bezig te houden, ook gezellig naar je eigen leden toe die wellicht aan de kant geschoven worden dan.
-
Sorry van de zinsbouw
-
Gvd gisteren weer te diep in het glas gekeken negeer m'n vorige 2 posts maar, gisteren stond ik wel open voor een discussie maar vandaag toch iets minder .