Overmars
-
Moet OSM geen statement maken en Marc Overmars direct verwijderen uit alle competities?? Ik zit met Ajax in zo'n retro competitie en sta op dit moment 1e met Marc O. als 1 van mijn beste spelers, maar ik weiger hem op dit moment te ge(mis)bruiken. Wil hier niet de moreelridder uithangen maar denk wel dat OSM zsm moet inspelen op dit soort zaken.
-
@anoukkie_nl HI!
Ik snap je punt wel. In lopende competities is het niet mogelijk om spelers te verwijderen.
Als OSM er voor kiest om hem uit het spel te halen, zal dit gebeuren wanneer de leagues een update krijgen. -
Naar mijn mening zeker niet, vanwege 'geruchten' wordt je niet verwijderd.
Als je niet de moraalridder wilt uithangen doe dit dan ook niet door te suggereren dat je 'Overmars' niet wilt opstellen.In Nederland ben je pas na een veroordeling strafbaar, eerder niet.
Al zou hij strafbaar worden bevonden aan een dergelijke beschuldiging is dit nog geen reden om hem te verwijderen als speler op OSM.Echter is een topic omtrent deze hetze/discussie natuurlijk wel mooi om te hebben.
-
@l-r-van-kessel_nl Ik ben wel benieuwd wat voor lijken tevoorschijn komen. Eerst De Voice, nu Ajax, what's next?
Zou dit bij iedere club afspelen of alleen bij Ajax? De beerput wordt open getrokken nu iig.
Aan medewerkers vragen wat ze doen en hoe het gaat, is niks mis mee. Maar vragen wat ze aan hebben.....? Je zou toch denken dat men wel snapt dat dit een rare vraag is om te stellen.
-
-
-
@maricja_nl Al die vrouwtjes die zich eerst opdringen aan en vervolgens spijt hebben. Dan komen er nog vele verhalen uit elke hoek van de samenleving.
Appjes van de dames aan Overmars zijn niet openbaar, al is het alom bekend dat er op de werkvloer gemiddeld meer onderling wordt geneukt dan in de slaapkamers thuis.
Er zijn er genoeg die zich hebben gerealiseerd dat zij op 'goud zitten' en daar veelvuldig gebruik van hebben gemaakt of dit in hebben gezet voor chantage.
Aan een medewerk(st)er vragen wat deze aan heeft hoeft totaal niet raar te zijn bij een voorgeschiedenis.Als blanke man sta je tegenwoordig al snel met 1-0 achter en ben je aangeschoten wild in de media.
Iets wat bij TheVoice zichtbaar werd en nu bij Marc Overmars ook weer.Indien er echt iets kwalijks is gebeurd hadden deze dametjes een advocaat in de arm moeten nemen en aangifte moeten doen.
Ajax had er vervolgens in stilte voor kunnen kiezen om passende maatregelen te nemen of niet. Die dames zijn vermoedelijk nog makkelijker te vervangen, daar is niks mis mee. -
Ik ben Sirclitjeslikker en ik ben het er volledig mee eens dat OSM een inclusieve omgeving moet zijn waarin vrouwelijke managers niet geconfronteerd hoeven te worden met de seksistische drek van heteroseksuele CISgender mannen
-
@maricja_nl
Dank voor je reactie. Stel ik hem toch maar 'gewoon' op. Wil wel eerste worden -
@l-r-van-kessel_nl
Vooral de discussie. En ik ben van mening dat die te feministisch wordt gevoerd, maar alsnog mag het niet -
@anoukkie_nl said in Overmars:
Moet OSM geen statement maken en Marc Overmars direct verwijderen uit alle competities?? Ik zit met Ajax in zo'n retro competitie en sta op dit moment 1e met Marc O. als 1 van mijn beste spelers, maar ik weiger hem op dit moment te ge(mis)bruiken. Wil hier niet de moreelridder uithangen maar denk wel dat OSM zsm moet inspelen op dit soort zaken.
Ik denk dat het positief is dat dit onderwerp nu op het forum ter discussie wordt gesteld, aangezien er tegenwoordig helaas diverse negatieve incidenten in de voetbalwereld spelen.
Het is alleen wel belangrijk om te beseffen dat OSM een platform is zonder directe beslissingsbevoegdheid over dergelijke zaken. De rechters en clubs zijn in dit soort situaties allereerst aan zet. Zodra zij over het lot van een speler beslist hebben en dit een sanctie tot gevolg heeft, zal dit indien noodzakelijk ook in OSM zo worden aangepast.
In andere woorden: zolang spelers contractueel onderdeel van een selectie zijn, blijven ze ook in OSM onderdeel van de desbetreffende selectie. Er zullen niet zomaar spelers preventief worden verwijderd uit selecties.
De situatie van Overmars is natuurlijk wel net iets anders, aangezien hij in een nostalgisch team zit en niet in een actieve selectie. Al geldt ook in dit geval dat er nog een onderzoek tegen hem loopt en de uitkomsten van dat onderzoek nu nog niet bekend zijn.
-
@l-r-van-kessel_nl said in Overmars:
Naar mijn mening zeker niet, vanwege 'geruchten' wordt je niet verwijderd.
Als je niet de moraalridder wilt uithangen doe dit dan ook niet door te suggereren dat je 'Overmars' niet wilt opstellen.In Nederland ben je pas na een veroordeling strafbaar, eerder niet.
Al zou hij strafbaar worden bevonden aan een dergelijke beschuldiging is dit nog geen reden om hem te verwijderen als speler op OSM.Echter is een topic omtrent deze hetze/discussie natuurlijk wel mooi om te hebben.
Naast Overmars zit ook Patrick Kluivert in de selectie van Ajax 1995-1996. Uitgerekend in dat jaar werd Kluivert veroordeeld voor een dodelijk verkeersongeluk. Naar mijn weten is er nog nooit een manager geweest die daar wat van gezegd heeft.
-
Ik vind het wel opvallend dat Overmars al wel uit FIFA22 gehaald is, waar Patrick Kluivert vgm nog steeds als icon te krijgen/kopen is.
Iemand doodrijden of iemand seksueel intimideren.... Het zijn beide geen gewenste gevallen (om het zacht uit te drukken)
Daarnaast zijn er wel meer voetballers ergens over de scheef gegaan. Rai Vloet is ook een actuele bijv.
ik vraag me af waar de grens ligt wanneer een speler uit spellen gehaald wordt -
Aangezien het een retroversie van Overmars betreft moet je dat ook in het spel zo benaderen. Dit betreft de Overmars van 17 jaar geleden die nog niet publiekelijk veroordeeld werd voor het sturen van Dickpicks.
Waarschijnlijk verstuurde hij ze toen ook wel, maar je ontvangt liever een dickpick van een profvoetballer dan van een 50 jaar oud dik mannetje, vandaar dat dat in die tijd tot weinig problemen leidde.
Ook vind ik dat de moderators van dit spel hier geen oordeel over kunnen vellen zolang ze de betreffende dickpick niet gezien hebben. Je weet immers niet in hoeverre de verzender de kunst van de dickpick beheerst. Ook weet je niet wat voor soort pik het betreft. Sommige dickpicks traumatiseren je voor het leven terwijl andere dickpicks kunstzinnige uitingen zijn die onder de grondwet beschermt worden door de vrijheid van artistieke expressie.
-
@sirclitjeslikker_nl hoe zou hij ze toen hebben verstuurd? als bijlage in de aol-mail? fax? uitgeprint overhandigd? postduif?
-
@dominicm_nl Kan prima
2:45 - 2:50 -
Wel mooi : Janken om Overmars, vervolgens nergens een post te vinden over Rusland.
Het willen verbannen van Rusland/Russische competitie en spelers.Al zou ik het daar ook zeer mee oneens zijn. Sport en politiek staan los van elkaar, zeker met de eenzijdige berichtgeving die wij hier hebben in het westen. (Net zoals Rusland daarvan beticht wordt).
-
This post is deleted!
-
Inmiddels is Klaas-Jan Huntelaar aangesteld voor het overnemen van een deel van de taken van Marc Overmars. Is het een logische opvolger naar jullie idee?
-
KJH als opvolger, niet per sé logisch al is hij meer het gezicht naar buiten en is Hamstra de echte man.
Ik kan er nog geen oordeel over hebben dat moet de tijd gaan uitwijzen.Echter is Marc TD bij Antwerp, benieuwd of Noukje (die al meer onvrede heeft geuit over OSM) dan ook Antwerp gaat boycotten.
Topic Closed.
-