Opvolger Ten Hag?
-
@sirclitjeslikker_nl Guardiola komt natuurlijk nooit naar Nederland. Qua competitie niet, qua salaris niet en qua team niet..
-
@patje-miltie_nl Hij is en blijft een Cruijff aanhanger. Kan zowel bij Ajax als NL.
-
@l-r-van-kessel_nl Zeker waar maar ik betwijfel of dat genoeg is om alles wat hij heeft achter te laten.
-
Dubbelrol bij oranje en ajax. zal vast niemand een bezwaar tegen hebben
-
@sirclitjeslikker_nl hahaha iets met een utopie
-
Peter Bosz mag wel terugkomen van mij. Deed het uitstekend en het was jammer dat hij na één seizoen alweer vertrok.
-
@fc-eddie_nl Een voor mij totaal onverwachte naam zingt nu rond met Schreuder
-
@patje-miltie_nl Onverwacht qua naam zeker niet, al had ik het nu alleen niet verwacht omdat hij net bij Brugge zit.
Voor die tijd vond ik het een hele logische naam, hierdoor was ik hem nu 'vergeten'.Schreuder moet zeker kunnen, samen met EtH deed hij het voortreffelijk, al was het vooral EtH die met de eer opstreek.
-
@l-r-van-kessel_nl Laat ik het anders zeggen, ik had nooit aan hem gedacht maar hij doet het overal wel goed qua resultaten dus ik snap de "keuze" wel.
-
@patje-miltie_nl said in Opvolger Ten Hag?:
@fc-eddie_nl Een voor mij totaal onverwachte naam zingt nu rond met Schreuder
Ik las het inderdaad. Lijkt mij ook een prima keuze.
@L-R-van-kessel_NL De hoofdcoach strijkt altijd met de eer, maar Schreuder was destijds wel extreem belangrijk als tactisch meesterbrein
-
En het is Schreurder, laten we het er verder over hebben in het Eredivisie topic
-