NCK - Opzet & Inschrijftopic
-
The V Element
-
Rise Up
-
Voetbal Maffia
-
S-Crew United
S-Crew United 2 (indien mogelijk)Er is nog wel wat onduidelijkheid wat betreft speelronden. Bedoel je met spelronde een serie van 10 dagen, zoals duel? of letterlijk elke speelronde. Dat zou namelijk een hoop geregel zijn
Leuke vernieuwing, wij zijn enthousiast.
-
Same Vision
-
Delta NL
-
We spelen een competitie met 8 teams. Één zo'n competitie is een speelronde. Er wordt dus in totaal 10 keer een competitie van 8 teams gespeeld. De crew die aan het einde bovenaan staat wint de NCK 2022.
Dit is dus ook een event dat over een langere periode georganiseerd wordt per editie. En het streven is om dit jaarlijks terug te laten komen.
-
Moneyball
-
Legendz
-
Hierbij de inschrijvingen tot nu toe en voorlopige indeling. Let op: de indeling kan nog wijzigen omdat het op basis is van duel ranking*. De indeling wordt definitief op dezelfde dag als de loting!
*alleen deze eerste editie wordt de indeling gebaseerd op duel ranking. Bij volgende edities sluiten nieuwe aanmeldingen onderaan aan.
-
Waarom wordt er gekozen om qua ranking te kijken naar duels eigenlijk?
-
@master-guido_nl Ben ook wel benieuwd. Anders wordt het voor Voetbal Maffia natuurlijk een makkie
-
@master-guido_nl Om een eerlijke indeling te maken voor de divisies, moest het ergens op gebaseerd worden. Hiervoor is gekozen om de duel ranking aan te houden.
-
@rísingstar_nl Volkomen logisch en je moet natuurlijk op basis van iets een indeling maken. Wellicht een idee om CC ranking hierin ook mee te nemen?
-
@rickk6_nl Ik had deze feedback graag gehoord toen het nog een concept was. Hierin had ik ook gezegd dat het op basis is van duel ranking. Nu het definitief en de inschrijving geopend is, kan ik dit niet zomaar meer even veranderen.
Ik wil bij alle ingeschreven crews wel even peilen wat een ieder zijn mening hierover is en zal daarop een beslissing maken of het gewijzigd gaat worden.
-
Azzurri doet ook mee
-
@andy-vanmechelen_nl Ik heb ze erbij gezet
-
@rísingstar_nl Hoi Risingstar,
Wij van S-Crew vinden het prima om de duel top 100 aan te houden. Als we de CC meenemen, maken we het onszelf een stuk makkelijker, maar dan ben ik bang dat alleen de hoofdcrew kan meedoen. Onze voorkeur is de duel top 100.Groet, Jeffrey
-
@rickk6_nl Ik heb wat crews gesproken en hier op het forum ook een reactie, maar we houden het zoals het was. De indeling zal op basis zijn van de duel ranking.